Detingut en València per atropellar a la seua dona i fugir begut amb el cotxe i el seu fill darrere

 

Un home de 38 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. L’home, després d’una forta discussió amb la seua parella, li ha llevat al fill menor dels dos i ha pegat a fugir amb el cotxe mentres anava baix els efectes de l’alcohol. A demés, en la fugida, ha atropellat a la seua parella.

 

Els fets s’han produït durant la matinada d’este dissabte quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de la Malva-rosa de València, a on un testimoni havia vist com una parella estava discutint i l’home s’havia endut a un xiquet a la força. A demés, pel camí, els agents també han rebut l’avís de la Sala del 091 en el que s’alertava que un home li havia llevat un menor a una dona i acabava d’atropellar-la amb el cotxe.

 

La patrulla ha arribat ràpidament a l’avinguda i s’ha trobat amb un cotxe amb les mateixes característiques que les descrites pels testimonis i que anava circulant cap a ells i ocupant els dos carrils. Els agents han fet parar a l’home i han vist al menor en la part de darrere del cotxe, que anava sense subjecció a pesar de què hi havioa una cadireta.

 

En notar que el conductor anava begut, els agents han avisat a la Policia Local per a que li fera la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu. Per això, després de fer les gestions oportunes, els agents han pogut comprovar els fets: després d’una forta discussió entre la parella, l’home li ha llevat al menor dels braços a la dona i ha pegat a fugir en el cotxe. A demés, com que la dona s’havia posat davant del cotxe per a que no s’emportara al menor, l’home l’ha atropellat. 

 

Més tard, els agents han localitzat a la dona en un carrer pròxim, qui ha contat esta mateixa versió dels fets. A demés, ha assegurat que, en atropellar-la, la seua parella li havia arrancat una ungla, cosa que els agents han pogut comprovar, ja que tenia el dit sagnant. A pesar de què els agents li han oferit assistència sanitària diverses voltes, la dona s’hi ha negat.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home, sense antecedents policials, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.