Detingut en València per atropellar a la seua dona i fugir begut amb el cotxe i el seu fill darrere

 

Un home de 38 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. L’home, després d’una forta discussió amb la seua parella, li ha llevat al fill menor dels dos i ha pegat a fugir amb el cotxe mentres anava baix els efectes de l’alcohol. A demés, en la fugida, ha atropellat a la seua parella.

 

Els fets s’han produït durant la matinada d’este dissabte quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de la Malva-rosa de València, a on un testimoni havia vist com una parella estava discutint i l’home s’havia endut a un xiquet a la força. A demés, pel camí, els agents també han rebut l’avís de la Sala del 091 en el que s’alertava que un home li havia llevat un menor a una dona i acabava d’atropellar-la amb el cotxe.

 

La patrulla ha arribat ràpidament a l’avinguda i s’ha trobat amb un cotxe amb les mateixes característiques que les descrites pels testimonis i que anava circulant cap a ells i ocupant els dos carrils. Els agents han fet parar a l’home i han vist al menor en la part de darrere del cotxe, que anava sense subjecció a pesar de què hi havioa una cadireta.

 

En notar que el conductor anava begut, els agents han avisat a la Policia Local per a que li fera la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu. Per això, després de fer les gestions oportunes, els agents han pogut comprovar els fets: després d’una forta discussió entre la parella, l’home li ha llevat al menor dels braços a la dona i ha pegat a fugir en el cotxe. A demés, com que la dona s’havia posat davant del cotxe per a que no s’emportara al menor, l’home l’ha atropellat. 

 

Més tard, els agents han localitzat a la dona en un carrer pròxim, qui ha contat esta mateixa versió dels fets. A demés, ha assegurat que, en atropellar-la, la seua parella li havia arrancat una ungla, cosa que els agents han pogut comprovar, ja que tenia el dit sagnant. A pesar de què els agents li han oferit assistència sanitària diverses voltes, la dona s’hi ha negat.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home, sense antecedents policials, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària i ja ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.