Detingut en València per atropellar a la seua dona i fugir begut amb el cotxe i el seu fill darrere

 

Un home de 38 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. L’home, després d’una forta discussió amb la seua parella, li ha llevat al fill menor dels dos i ha pegat a fugir amb el cotxe mentres anava baix els efectes de l’alcohol. A demés, en la fugida, ha atropellat a la seua parella.

 

Els fets s’han produït durant la matinada d’este dissabte quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de la Malva-rosa de València, a on un testimoni havia vist com una parella estava discutint i l’home s’havia endut a un xiquet a la força. A demés, pel camí, els agents també han rebut l’avís de la Sala del 091 en el que s’alertava que un home li havia llevat un menor a una dona i acabava d’atropellar-la amb el cotxe.

 

La patrulla ha arribat ràpidament a l’avinguda i s’ha trobat amb un cotxe amb les mateixes característiques que les descrites pels testimonis i que anava circulant cap a ells i ocupant els dos carrils. Els agents han fet parar a l’home i han vist al menor en la part de darrere del cotxe, que anava sense subjecció a pesar de què hi havioa una cadireta.

 

En notar que el conductor anava begut, els agents han avisat a la Policia Local per a que li fera la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu. Per això, després de fer les gestions oportunes, els agents han pogut comprovar els fets: després d’una forta discussió entre la parella, l’home li ha llevat al menor dels braços a la dona i ha pegat a fugir en el cotxe. A demés, com que la dona s’havia posat davant del cotxe per a que no s’emportara al menor, l’home l’ha atropellat. 

 

Més tard, els agents han localitzat a la dona en un carrer pròxim, qui ha contat esta mateixa versió dels fets. A demés, ha assegurat que, en atropellar-la, la seua parella li havia arrancat una ungla, cosa que els agents han pogut comprovar, ja que tenia el dit sagnant. A pesar de què els agents li han oferit assistència sanitària diverses voltes, la dona s’hi ha negat.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home, sense antecedents policials, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària i ja ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.