Detingut en València per atropellar a la seua dona i fugir begut amb el cotxe i el seu fill darrere

 

Un home de 38 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. L’home, després d’una forta discussió amb la seua parella, li ha llevat al fill menor dels dos i ha pegat a fugir amb el cotxe mentres anava baix els efectes de l’alcohol. A demés, en la fugida, ha atropellat a la seua parella.

 

Els fets s’han produït durant la matinada d’este dissabte quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de la Malva-rosa de València, a on un testimoni havia vist com una parella estava discutint i l’home s’havia endut a un xiquet a la força. A demés, pel camí, els agents també han rebut l’avís de la Sala del 091 en el que s’alertava que un home li havia llevat un menor a una dona i acabava d’atropellar-la amb el cotxe.

 

La patrulla ha arribat ràpidament a l’avinguda i s’ha trobat amb un cotxe amb les mateixes característiques que les descrites pels testimonis i que anava circulant cap a ells i ocupant els dos carrils. Els agents han fet parar a l’home i han vist al menor en la part de darrere del cotxe, que anava sense subjecció a pesar de què hi havioa una cadireta.

 

En notar que el conductor anava begut, els agents han avisat a la Policia Local per a que li fera la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu. Per això, després de fer les gestions oportunes, els agents han pogut comprovar els fets: després d’una forta discussió entre la parella, l’home li ha llevat al menor dels braços a la dona i ha pegat a fugir en el cotxe. A demés, com que la dona s’havia posat davant del cotxe per a que no s’emportara al menor, l’home l’ha atropellat. 

 

Més tard, els agents han localitzat a la dona en un carrer pròxim, qui ha contat esta mateixa versió dels fets. A demés, ha assegurat que, en atropellar-la, la seua parella li havia arrancat una ungla, cosa que els agents han pogut comprovar, ja que tenia el dit sagnant. A pesar de què els agents li han oferit assistència sanitària diverses voltes, la dona s’hi ha negat.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home, sense antecedents policials, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.