10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Detingut en València per atropellar a la seua dona i fugir begut amb el cotxe i el seu fill darrere

 

Un home de 38 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. L’home, després d’una forta discussió amb la seua parella, li ha llevat al fill menor dels dos i ha pegat a fugir amb el cotxe mentres anava baix els efectes de l’alcohol. A demés, en la fugida, ha atropellat a la seua parella.

 

Els fets s’han produït durant la matinada d’este dissabte quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a l’avinguda de la Malva-rosa de València, a on un testimoni havia vist com una parella estava discutint i l’home s’havia endut a un xiquet a la força. A demés, pel camí, els agents també han rebut l’avís de la Sala del 091 en el que s’alertava que un home li havia llevat un menor a una dona i acabava d’atropellar-la amb el cotxe.

 

La patrulla ha arribat ràpidament a l’avinguda i s’ha trobat amb un cotxe amb les mateixes característiques que les descrites pels testimonis i que anava circulant cap a ells i ocupant els dos carrils. Els agents han fet parar a l’home i han vist al menor en la part de darrere del cotxe, que anava sense subjecció a pesar de què hi havioa una cadireta.

 

En notar que el conductor anava begut, els agents han avisat a la Policia Local per a que li fera la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu. Per això, després de fer les gestions oportunes, els agents han pogut comprovar els fets: després d’una forta discussió entre la parella, l’home li ha llevat al menor dels braços a la dona i ha pegat a fugir en el cotxe. A demés, com que la dona s’havia posat davant del cotxe per a que no s’emportara al menor, l’home l’ha atropellat. 

 

Més tard, els agents han localitzat a la dona en un carrer pròxim, qui ha contat esta mateixa versió dels fets. A demés, ha assegurat que, en atropellar-la, la seua parella li havia arrancat una ungla, cosa que els agents han pogut comprovar, ja que tenia el dit sagnant. A pesar de què els agents li han oferit assistència sanitària diverses voltes, la dona s’hi ha negat.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home, sense antecedents policials, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la seguretat viària i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.