Detingut en València per furtar i agredir a una anciana en un portal del centre

 

La Policia Nacional ha detingut a una lladre per agredir brutalment a una anciana en un portal del districte de Ciutat Vella de València per a furtar-li les seues pertinences. L’agressió s’ha produït cap a les 13.30 hores d’este dimarts i les imàtgens, captades per una càmera de seguretat, han commocionat a tota Espanya.

 

En un primer moment, es demanava col·laboració ciutadana per a localitzar a este violent lladre, però finalment ha sigut identificat i detingut per la Policia Nacional, segons avança ‘Las Provincias’.

 

En les imàtgens es pot vore com l’agressor li registra el bolso en un primer moment, per a endur-se la cartera amb dos targetes de crèdit i 40 euros. Però no conforme amb açò, l’agarra del vestit, l’espenta contra la paret i l’ataca de forma violenta amb el colze, fet que la fa caure a terra d’esquenes.

 

 

Ràpidament, en rebre l’avís, la Policia ha acudit al lloc dels fets i ha auxiliat a la víctima, que ha hagut de ser traslladada a l’hospital, i ha començat la busca del lladre.

 

Finalment, ha sigut relativament fàcil localitzar-lo, ja que, poc després de l’agressió, el lladre ha utilitzat una de les targetes de crèdit de l’anciana en un estanc i en una tenda de menjar. De matinada, dos agents de paisà han conseguit detindre‘l en un carrer de la ciutat, després de revisar les imàtgens de la càmera de seguretat.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.