Detingut en València per furtar i agredir a una anciana en un portal del centre

 

La Policia Nacional ha detingut a una lladre per agredir brutalment a una anciana en un portal del districte de Ciutat Vella de València per a furtar-li les seues pertinences. L’agressió s’ha produït cap a les 13.30 hores d’este dimarts i les imàtgens, captades per una càmera de seguretat, han commocionat a tota Espanya.

 

En un primer moment, es demanava col·laboració ciutadana per a localitzar a este violent lladre, però finalment ha sigut identificat i detingut per la Policia Nacional, segons avança ‘Las Provincias’.

 

En les imàtgens es pot vore com l’agressor li registra el bolso en un primer moment, per a endur-se la cartera amb dos targetes de crèdit i 40 euros. Però no conforme amb açò, l’agarra del vestit, l’espenta contra la paret i l’ataca de forma violenta amb el colze, fet que la fa caure a terra d’esquenes.

 

 

Ràpidament, en rebre l’avís, la Policia ha acudit al lloc dels fets i ha auxiliat a la víctima, que ha hagut de ser traslladada a l’hospital, i ha començat la busca del lladre.

 

Finalment, ha sigut relativament fàcil localitzar-lo, ja que, poc després de l’agressió, el lladre ha utilitzat una de les targetes de crèdit de l’anciana en un estanc i en una tenda de menjar. De matinada, dos agents de paisà han conseguit detindre‘l en un carrer de la ciutat, després de revisar les imàtgens de la càmera de seguretat.

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.
FILMOTECA D'ESTIU