17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut en València per furtar i agredir a una anciana en un portal del centre

 

La Policia Nacional ha detingut a una lladre per agredir brutalment a una anciana en un portal del districte de Ciutat Vella de València per a furtar-li les seues pertinences. L’agressió s’ha produït cap a les 13.30 hores d’este dimarts i les imàtgens, captades per una càmera de seguretat, han commocionat a tota Espanya.

 

En un primer moment, es demanava col·laboració ciutadana per a localitzar a este violent lladre, però finalment ha sigut identificat i detingut per la Policia Nacional, segons avança ‘Las Provincias’.

 

En les imàtgens es pot vore com l’agressor li registra el bolso en un primer moment, per a endur-se la cartera amb dos targetes de crèdit i 40 euros. Però no conforme amb açò, l’agarra del vestit, l’espenta contra la paret i l’ataca de forma violenta amb el colze, fet que la fa caure a terra d’esquenes.

 

 

Ràpidament, en rebre l’avís, la Policia ha acudit al lloc dels fets i ha auxiliat a la víctima, que ha hagut de ser traslladada a l’hospital, i ha començat la busca del lladre.

 

Finalment, ha sigut relativament fàcil localitzar-lo, ja que, poc després de l’agressió, el lladre ha utilitzat una de les targetes de crèdit de l’anciana en un estanc i en una tenda de menjar. De matinada, dos agents de paisà han conseguit detindre‘l en un carrer de la ciutat, després de revisar les imàtgens de la càmera de seguretat.

Últimes notícies

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.

Pérez Llorca espera que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha demanat que la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA marque una nova etapa de cooperació. Ha admés que arriba tard i que possiblement hi ha qüestions sense solució.