11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut en València per furtar i agredir a una anciana en un portal del centre

 

La Policia Nacional ha detingut a una lladre per agredir brutalment a una anciana en un portal del districte de Ciutat Vella de València per a furtar-li les seues pertinences. L’agressió s’ha produït cap a les 13.30 hores d’este dimarts i les imàtgens, captades per una càmera de seguretat, han commocionat a tota Espanya.

 

En un primer moment, es demanava col·laboració ciutadana per a localitzar a este violent lladre, però finalment ha sigut identificat i detingut per la Policia Nacional, segons avança ‘Las Provincias’.

 

En les imàtgens es pot vore com l’agressor li registra el bolso en un primer moment, per a endur-se la cartera amb dos targetes de crèdit i 40 euros. Però no conforme amb açò, l’agarra del vestit, l’espenta contra la paret i l’ataca de forma violenta amb el colze, fet que la fa caure a terra d’esquenes.

 

 

Ràpidament, en rebre l’avís, la Policia ha acudit al lloc dels fets i ha auxiliat a la víctima, que ha hagut de ser traslladada a l’hospital, i ha començat la busca del lladre.

 

Finalment, ha sigut relativament fàcil localitzar-lo, ja que, poc després de l’agressió, el lladre ha utilitzat una de les targetes de crèdit de l’anciana en un estanc i en una tenda de menjar. De matinada, dos agents de paisà han conseguit detindre‘l en un carrer de la ciutat, després de revisar les imàtgens de la càmera de seguretat.

Últimes notícies

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.