Detingut en València per furtar i agredir a una anciana en un portal del centre

 

La Policia Nacional ha detingut a una lladre per agredir brutalment a una anciana en un portal del districte de Ciutat Vella de València per a furtar-li les seues pertinences. L’agressió s’ha produït cap a les 13.30 hores d’este dimarts i les imàtgens, captades per una càmera de seguretat, han commocionat a tota Espanya.

 

En un primer moment, es demanava col·laboració ciutadana per a localitzar a este violent lladre, però finalment ha sigut identificat i detingut per la Policia Nacional, segons avança ‘Las Provincias’.

 

En les imàtgens es pot vore com l’agressor li registra el bolso en un primer moment, per a endur-se la cartera amb dos targetes de crèdit i 40 euros. Però no conforme amb açò, l’agarra del vestit, l’espenta contra la paret i l’ataca de forma violenta amb el colze, fet que la fa caure a terra d’esquenes.

 

 

Ràpidament, en rebre l’avís, la Policia ha acudit al lloc dels fets i ha auxiliat a la víctima, que ha hagut de ser traslladada a l’hospital, i ha començat la busca del lladre.

 

Finalment, ha sigut relativament fàcil localitzar-lo, ja que, poc després de l’agressió, el lladre ha utilitzat una de les targetes de crèdit de l’anciana en un estanc i en una tenda de menjar. De matinada, dos agents de paisà han conseguit detindre‘l en un carrer de la ciutat, després de revisar les imàtgens de la càmera de seguretat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.