6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Detingut en València per insultar i colpejar la porta de casa de la seua exparella

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys, per presumptament colpejar la porta de la casa de la seua exparella i insultar-la.

 

Els fets es van produir a les 04.00 hores de la matinada del passat diumenge, en el barri de Benimaclet de la capital, quan la patrulla va ser requerida per la Sala del 092, ja que, pel que sembla, un home estava colpejant la porta de la seua exparella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets es van entrevistar amb la dona, qui va declarar que la seua exparella portava assetjant-la des de feia diversos mesos i que eixe dia havia acudit al seu domicili i havia començat a colpejar la porta i a insultar-la.

 

Els policies van prendre també declaració a una veïna, que va corroborar els fets, i van observar que la porta presentava danys aparents d’haver sigut colpejada.

 

Els agents es van traslladar al domicili del presumpte autor dels fets, on el van detindre i el van traslladar posteriorment a la Inspecció Central de Guàrdia, segons han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.