Detingut en València per insultar i colpejar la porta de casa de la seua exparella

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys, per presumptament colpejar la porta de la casa de la seua exparella i insultar-la.

 

Els fets es van produir a les 04.00 hores de la matinada del passat diumenge, en el barri de Benimaclet de la capital, quan la patrulla va ser requerida per la Sala del 092, ja que, pel que sembla, un home estava colpejant la porta de la seua exparella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets es van entrevistar amb la dona, qui va declarar que la seua exparella portava assetjant-la des de feia diversos mesos i que eixe dia havia acudit al seu domicili i havia començat a colpejar la porta i a insultar-la.

 

Els policies van prendre també declaració a una veïna, que va corroborar els fets, i van observar que la porta presentava danys aparents d’haver sigut colpejada.

 

Els agents es van traslladar al domicili del presumpte autor dels fets, on el van detindre i el van traslladar posteriorment a la Inspecció Central de Guàrdia, segons han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.