Anuncios

Detingut en València per insultar i colpejar la porta de casa de la seua exparella

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys, per presumptament colpejar la porta de la casa de la seua exparella i insultar-la.

 

Anuncios

Els fets es van produir a les 04.00 hores de la matinada del passat diumenge, en el barri de Benimaclet de la capital, quan la patrulla va ser requerida per la Sala del 092, ja que, pel que sembla, un home estava colpejant la porta de la seua exparella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets es van entrevistar amb la dona, qui va declarar que la seua exparella portava assetjant-la des de feia diversos mesos i que eixe dia havia acudit al seu domicili i havia començat a colpejar la porta i a insultar-la.

 

Els policies van prendre també declaració a una veïna, que va corroborar els fets, i van observar que la porta presentava danys aparents d’haver sigut colpejada.

 

Els agents es van traslladar al domicili del presumpte autor dels fets, on el van detindre i el van traslladar posteriorment a la Inspecció Central de Guàrdia, segons han indicat les mateixes fonts.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios