Detingut en València per insultar i colpejar la porta de casa de la seua exparella

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut a un home de 30 anys, per presumptament colpejar la porta de la casa de la seua exparella i insultar-la.

 

Els fets es van produir a les 04.00 hores de la matinada del passat diumenge, en el barri de Benimaclet de la capital, quan la patrulla va ser requerida per la Sala del 092, ja que, pel que sembla, un home estava colpejant la porta de la seua exparella, segons ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

Quan els agents van arribar al lloc dels fets es van entrevistar amb la dona, qui va declarar que la seua exparella portava assetjant-la des de feia diversos mesos i que eixe dia havia acudit al seu domicili i havia començat a colpejar la porta i a insultar-la.

 

Els policies van prendre també declaració a una veïna, que va corroborar els fets, i van observar que la porta presentava danys aparents d’haver sigut colpejada.

 

Els agents es van traslladar al domicili del presumpte autor dels fets, on el van detindre i el van traslladar posteriorment a la Inspecció Central de Guàrdia, segons han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.