16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Detingut per simular el robatori del seu vehicle accidentat a Moncada

El passat dia 26 de juny, cap a les 02.30 hores, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Moncada van rebre un avís sobre un possible accident de trànsit en un camí que uneix les poblacions de Benifaraig i Moncada. A l’arribada dels agents, van observar que la roda esquerra davantera del cotxe havia eixit disparada, possiblement per col·lidir amb la vorada del camí.

 

Minuts després de l’arribada dels investigadors al lloc dels fets, es va personar un jove de 18 anys, de nacionalitat espanyola, que va assegurar ser el propietari del vehicle sinistrat. Aquest individu va manifestar obertament que li havien robat el cotxe en una discoteca pròxima a la Platja de la Malva-rosa. El subjecte, en tot moment, va mantindre una actitud de pinxo i fins i tot va arribar a faltar-li el respecte als agents. Els quals, van poder observar, en el comportament del jove, clars signes d’una intoxicació alcohòlica.

 

L’endemà, el supòsit perjudicat, tal com va declarar la nit anterior, va presentar oficialment una denúncia en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Moncada pel robatori del seu vehicle.

 

Fruit de les investigacions, el dia 08 de juliol, agents de la Guàrdia Civil de Moncada van descobrir que el mateix individu que va interposar la denúncia, era qui conduïa el cotxe en el moment de la col·lisió, per la qual cosa va ser detingut per un delicte d’acusació i denúncia falsa i un altre delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Moncada (València).

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a la nova consellera negociar ja les demandes del professorat en vaga

Els sindicats que han convocat la vaga reclamen a María del Carmen Ortí una reunió immediata per a negociar millores laborals i revisar la Llei de Llibertat Educativa. El seguiment oscil·la entre el 17,49% que xifra la Conselleria i el 60% que sosté el Stepv.

Presó per al segon detingut pel tiroteig mortal de Xirivella

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a un home de 65 anys pel tiroteig mortal ocorregut el 4 de setembre a Xirivella. És el pare del primer arrestat i els dos romanen investigats en una causa sota secret de sumari.

Controlat l’incendi en una nau industrial d’Alzira després de diversos desallotjaments preventius

El foc declarat en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons va quedar controlat a les 22.32. Els bombers mantenen treballs amb quatre dotacions.

Camps s’oferix al PP per a ser candidat a la Generalitat i afirma que aconseguiria majoria absoluta

Camps ha presentat el seu equip de campanya i ha defés que la seua proposta és realista: s'ha oferit per a liderar el PPCV i aspirar a la Presidència amb majoria absoluta. Ha demanat un congrés urgent i massiu per a triar candidatura i reactivar la militància.

Metges exigixen atenció de qualitat en la tercera jornada de vaga en la Comunitat Valenciana

Metges de la Comunitat Valenciana s'han concentrat en la tercera jornada de vaga per a exigir menys sobrecàrrega i més mitjans. Sanitat i sindicats han fixat una nova reunió el 17 de desembre mentres discrepen sobre el seguiment.

El Nou Mestalla tindrà seients més grans i amb més espai entre aficionats

El València ha triat a Daplast com a proveïdor de butaques del Nou Mestalla. Les noves places seran més àmplies, amb major separació lateral i passadissos més amples.

Del Moral dirigix la sessió del Llevant, encara sense els quatre lesionats

El Llevant va tornar al treball per a preparar el partit del diumenge davant el Vila-real. Dela, Matías Moreno, Espí i Pablo Martínez no van completar la sessió i Del Moral parlarà el dissabte a les 12.30.

Copete i Diakhaby completen l’entrenament amb el València i apunten al Metropolità

Els centrals Copete i Diakhaby van completar la sessió del dijous amb el València abans de visitar a l'Atlètic. Corberán valora defensa de cinc per la baixa de Tárrega.