Detingut per simular el robatori del seu vehicle accidentat a Moncada

Ejemplo de shortcode con estilo
El passat dia 26 de juny, cap a les 02.30 hores, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Moncada van rebre un avís sobre un possible accident de trànsit en un camí que uneix les poblacions de Benifaraig i Moncada. A l’arribada dels agents, van observar que la roda esquerra davantera del cotxe havia […]

El passat dia 26 de juny, cap a les 02.30 hores, la Guàrdia Civil i la Policia Local de Moncada van rebre un avís sobre un possible accident de trànsit en un camí que uneix les poblacions de Benifaraig i Moncada. A l’arribada dels agents, van observar que la roda esquerra davantera del cotxe havia eixit disparada, possiblement per col·lidir amb la vorada del camí.

 

Minuts després de l’arribada dels investigadors al lloc dels fets, es va personar un jove de 18 anys, de nacionalitat espanyola, que va assegurar ser el propietari del vehicle sinistrat. Aquest individu va manifestar obertament que li havien robat el cotxe en una discoteca pròxima a la Platja de la Malva-rosa. El subjecte, en tot moment, va mantindre una actitud de pinxo i fins i tot va arribar a faltar-li el respecte als agents. Els quals, van poder observar, en el comportament del jove, clars signes d’una intoxicació alcohòlica.

 

L’endemà, el supòsit perjudicat, tal com va declarar la nit anterior, va presentar oficialment una denúncia en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Moncada pel robatori del seu vehicle.

 

Fruit de les investigacions, el dia 08 de juliol, agents de la Guàrdia Civil de Moncada van descobrir que el mateix individu que va interposar la denúncia, era qui conduïa el cotxe en el moment de la col·lisió, per la qual cosa va ser detingut per un delicte d’acusació i denúncia falsa i un altre delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Moncada (València).

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.