27.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Detingut un xic de 25 anys per abús de menors i pornografia infantil amb 43 víctimes

 

La Policia Nacional ha detingut a Las Palmas de Gran Canaria a un home de 25 anys d’edat, sense antecedents policials, com a presumpte autor dels delictes d’abús sexual, corrupció de menors i pornografia infantil, i d’entre les afectades hi ha algunes menors de València i Alacant.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

L’arrestat captava a xiquetes d’entre 11 i 15 anys d’edat en una coneguda xarxa social i després les assetjava a través d’una aplicació de missatgeria instantània. Va abusar sexualment d’una d’elles, a la qual va arribar a facilitar posteriorment diners perquè comprara una pastilla anticonceptiva. A l’arrestat se li ha intervingut material pornogràfic infantil d’extrema duresa.

 

  

  

La recerca es va iniciar arran de la denúncia d’una dona on posava en coneixement dels funcionaris policials com un desconegut va proposar insistentment a la seua filla d’11 anys dur a terme una trobada de caràcter sexual, a través de tres perfils creats en una coneguda xarxa social. Els agents van aconseguir identificar al presumpte autor dels fets, un home de 25 anys d’edat i de nacionalitat espanyola.

 

43 víctimes de diferents províncies espanyoles

Les perquisicions policials van permetre als investigadors identificar a un total de 43 xiquetes amb edats compreses entre 11 i 15 anys amb les quals el detingut va contactar a través de xarxes socials i va mantenir converses de missatgeria instantània proposant trobades íntimes i intercanviant fotos i vídeos de contingut sexual.

 

Les menors van ser identificades en diferents províncies espanyoles com Las Palmas, Santa Cruz de Tenerife, Barcelona, València, Zaragoza, Jaén, Huelva, Salamanca, Murcia, La Corunya, Toledo, Almeria i Alacant. 

  

  

El detingut va reconèixer davant els agents que havia abusat d’una jove de 13 anys que va conèixer a través de xarxes socials i a la qual va mentir respecte al seu nom i edat, arribant a concertar una cita en la qual van mantenir relacions sexuals completes en una localitat de la illa. L’home va deixar embarassada a la menor i li va donar 30 euros perquè avortara.

Els funcionaris policials van dur a terme un registre en el domicili del detingut, situat en la capital grancanaria, on van ser intervinguts un telèfon mòbil i un disc dur, i que va finalitzar amb la detenció del presumpte autor dels fets.

 

La intervenció policial va ser duta a terme per agents del Grup de Delictes Tecnològics de la Brigada Provincial de Policia Judicial de Las Palmas. Instruït el corresponent atestat policial, el detingut va ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial competent, qui va decretar el seu ingrés a la presó.

  

  

  

La Policia ha recordat que aquest és un cas de grooming, és a dir, quan un adult oculta la seua identitat a través de xarxes socials, generalment fent-se passar per un menor, amb l’objectiu de guanyar-se la confiança d’un altre i obtenir fotografies o vídeos de contingut sexual. Una vegada que la víctima els rep, comencen les amenaces perquè accedisca a tenir trobades de naturalesa sexual.

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.