12.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Detingut un home per agredir a la seua nóvia i tirar-la contra una paret en Alacant

 

Agents de la Policia Local d’Alacant han detingut a un xic de 27 anys per un presumpte delicte de violència de gènere, després de pel que pareix agredir a la seua parella i tirar-la contra una paret.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, els fets han tingut lloc cap a les 23.30 hores d’esta nit de dissabte, 26 de setembre, quan una patrulla policial prestava servici per l’avinguda de la Constitució en la vigilància de l’ús de mascaretes i prevenció de la seguretat ciutadana.

 

Els agents van ser requerits per una xica que va comunicar als agents que la seua parella l’havia agredit, agarrant-la dels braços, i l’ha tirat presumptament contra la paret d’una façana, causant-li diferents lesions.

 

Per este motiu, els agents sol·licitaren la presència de dos unitats de Policia Local, que van procedir a la detenció del xic, de 27 anys d’edat, que passarà a la disposició de l’Autoritat Judicial. La víctima ha sigut traslladada i acompanyada pels agents a un centre hospitalari.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigirà a Sánchez no mirar amb lupa a la Comunitat Valenciana

El president valencià traslladarà a la Moncloa que no es fiscalitzen les decisions de Les Corts més que les d'altres autonomies. Reivindicarà aigua per a la Vega Baixa i defendrà la col·laboració públic-privada en Sanitat.

El PSPV presenta 104 esmenes a l’avantprojecte de pressupostos de la Diputació d’Alacant

El PSPV ha presentat 104 esmenes per a corregir un pressupost que considera continuista i sense ambició social, econòmica i territorial. L'oposició planteja mesures per a reactivar l'economia, fer costat als ajuntaments i combatre la despoblació.

El 112 gestiona 50 incidents per la borrasca Emilia i manté el seguiment en la Comunitat

El 112 ha gestionat al voltant de 50 incidents per les pluges i tempestes associades a la borrasca Emilia. Les alertes s'han rebaixat a groc en tota la Comunitat i el seguiment continua.

La Comunitat Valenciana es manté com la més endeutada amb el 40,5% del PIB

La Comunitat Valenciana es va mantindre com l'autonomia més endeutada: 40,5% del PIB. En termes absoluts suma 62.424 milions, només per darrere de Catalunya.

Pluges en la Comunitat Valenciana deixen un incendi per llamp i una teulada esfondrada a Vinaròs

La borrasca ha desencadenat quatre actuacions del Consorci de Castelló, amb tres avisos a Vinaròs per acovardisques, un incendi i una solsida. Alacant no ha registrat incidents.

Avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 litres en una hora

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís groc en la Comunitat Valenciana per ruixats i tempestes, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en 12. El risc es repartix per províncies amb franges horàries diferenciades.

UPV i UV reprenen les classes presencials després de passar l’alerta a nivell groc

Les universitats de València reprenen hui l'activitat lectiva presencial en normalitzar-se les alertes meteorològiques. La UV torna a les 15.00 i la UPV a les 14.00 a València i Gandia.

Revolta nega desviament de diners després de la dana i acusa a Vox de voler controlar-la

L'organització juvenil rebutja irregularitats en els fons per a l'emergència de València i atribuïx les denúncies a una maniobra política de part de Vox. Anuncia que publicarà una auditoria externa per a acreditar la seua gestió.