La Policia Nacional deté a un xic després de fer pintades en vagons de tren

 

Esta mitjanit de dimarts, 13 d’octubre, cap a les 00.30 hores, la Policia Nacional de València ha detingut  a un xic de 27 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de pel que pareix fer grafitis en vagons de tren. Els danys ocasionats estan valorats en uns 3.920 euros.

 

Segons han comunicat fonts policials, els fets es van produir esta passada nit quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una zona de tallers d’ADIF a on tres persones podrien haver fet pintades en diferents vagons.

 

Una vegada en el lloc, els agents van descobrir que els vigilants de seguretat havien sorprès tres xics pintant tres combois de tren, que van pegar a fugir després de ser pillats ‘in fraganti‘.

 

Uns danys valorats en més de 3.000 euros

Les autoritats van localitzar en les proximitats a un dels sospitosos dirigint-se a un cotxe, i va ser detingut mentres accedia dins del vehicle.

 

Els agents van registrar l’automòbil, localitzant un pot de pintura dins d’una jaqueta i un altre en el maleter, al costat d’una garrafa de dissolvent. També van trobar una signatura plastificada en la cartera del presumpte autor, coincident amb una de les fetes en un dels vagons.

 

Per tot això, els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de danys, que ascendixen a 3.920 euros. A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.