11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un xic després de fer pintades en vagons de tren

 

Esta mitjanit de dimarts, 13 d’octubre, cap a les 00.30 hores, la Policia Nacional de València ha detingut  a un xic de 27 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de pel que pareix fer grafitis en vagons de tren. Els danys ocasionats estan valorats en uns 3.920 euros.

 

Segons han comunicat fonts policials, els fets es van produir esta passada nit quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una zona de tallers d’ADIF a on tres persones podrien haver fet pintades en diferents vagons.

 

Una vegada en el lloc, els agents van descobrir que els vigilants de seguretat havien sorprès tres xics pintant tres combois de tren, que van pegar a fugir després de ser pillats ‘in fraganti‘.

 

Uns danys valorats en més de 3.000 euros

Les autoritats van localitzar en les proximitats a un dels sospitosos dirigint-se a un cotxe, i va ser detingut mentres accedia dins del vehicle.

 

Els agents van registrar l’automòbil, localitzant un pot de pintura dins d’una jaqueta i un altre en el maleter, al costat d’una garrafa de dissolvent. També van trobar una signatura plastificada en la cartera del presumpte autor, coincident amb una de les fetes en un dels vagons.

 

Per tot això, els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de danys, que ascendixen a 3.920 euros. A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.