La Policia Nacional deté a un xic després de fer pintades en vagons de tren

 

Esta mitjanit de dimarts, 13 d’octubre, cap a les 00.30 hores, la Policia Nacional de València ha detingut  a un xic de 27 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de pel que pareix fer grafitis en vagons de tren. Els danys ocasionats estan valorats en uns 3.920 euros.

 

Segons han comunicat fonts policials, els fets es van produir esta passada nit quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una zona de tallers d’ADIF a on tres persones podrien haver fet pintades en diferents vagons.

 

Una vegada en el lloc, els agents van descobrir que els vigilants de seguretat havien sorprès tres xics pintant tres combois de tren, que van pegar a fugir després de ser pillats ‘in fraganti‘.

 

Uns danys valorats en més de 3.000 euros

Les autoritats van localitzar en les proximitats a un dels sospitosos dirigint-se a un cotxe, i va ser detingut mentres accedia dins del vehicle.

 

Els agents van registrar l’automòbil, localitzant un pot de pintura dins d’una jaqueta i un altre en el maleter, al costat d’una garrafa de dissolvent. També van trobar una signatura plastificada en la cartera del presumpte autor, coincident amb una de les fetes en un dels vagons.

 

Per tot això, els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de danys, que ascendixen a 3.920 euros. A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.