15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un xic després de fer pintades en vagons de tren

 

Esta mitjanit de dimarts, 13 d’octubre, cap a les 00.30 hores, la Policia Nacional de València ha detingut  a un xic de 27 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de pel que pareix fer grafitis en vagons de tren. Els danys ocasionats estan valorats en uns 3.920 euros.

 

Segons han comunicat fonts policials, els fets es van produir esta passada nit quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una zona de tallers d’ADIF a on tres persones podrien haver fet pintades en diferents vagons.

 

Una vegada en el lloc, els agents van descobrir que els vigilants de seguretat havien sorprès tres xics pintant tres combois de tren, que van pegar a fugir després de ser pillats ‘in fraganti‘.

 

Uns danys valorats en més de 3.000 euros

Les autoritats van localitzar en les proximitats a un dels sospitosos dirigint-se a un cotxe, i va ser detingut mentres accedia dins del vehicle.

 

Els agents van registrar l’automòbil, localitzant un pot de pintura dins d’una jaqueta i un altre en el maleter, al costat d’una garrafa de dissolvent. També van trobar una signatura plastificada en la cartera del presumpte autor, coincident amb una de les fetes en un dels vagons.

 

Per tot això, els agents van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de danys, que ascendixen a 3.920 euros. A hores d’ara, el detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.