Detenen a un xic que va ser sorprès robant dins d’un cotxe en València

 

Este diumenge, 1 de novembre, Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Marítim de València a un xic de 25 anys, d’origen italià, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que pareix, agredir al propietari del cotxe que havia forçat quan va ser sorprès per este dins.

 

Els fets es van produïr cap a les 15.45 hores quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la zona de l’Hospital de la Malva-rosa en el districte de Marítimm de València, a on suposadament s’estava produint una baralla entre diferents xics.
 
Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets, a on van observar com tres hòmens tenien retingut a un altre.

 

L’agressor va intentar fugir

Després d’entrevistar-se amb un d’ells, el qual presentava una ferida plena de sang en el llavi, van descobrir que moments abans el xic que estava sent retingut hauria forçat el vehicle de la víctima, introduint-se en el seu interior i sent sorprès quan es disposava a agafar-lo en companyia dels seus dos fills menors.

 

El sospitós en el seu intent de fugir va arremetre contra el propietari de l’automòbil, ja que este va conseguir agafar-lo, propinant-li una punyada en la boca per a intentar pegar a fugir. El ferit va ser auxiliat per ciutadans que es trobaven en esta zona. Entre els tres hòmens van conseguir retindre a l’autor dels fets fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els policies després de dur a terme diverses comprovacions van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació. El detingut, amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.

El PSPV acusa el Consell d’assumir una “segregació racial” en els pressupostos

El PSPV ha acusat el Govern valencià del PP d’introduir una segregació racial i discriminació per origen en el projecte de pressupostos de la Generalitat de 2026 mitjançant el concepte de prioritat nacional, i estudia totes les vies institucionals i judicials per frenar-lo.

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.