Detenen a un xic que va ser sorprès robant dins d’un cotxe en València

 

Este diumenge, 1 de novembre, Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Marítim de València a un xic de 25 anys, d’origen italià, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que pareix, agredir al propietari del cotxe que havia forçat quan va ser sorprès per este dins.

 

Els fets es van produïr cap a les 15.45 hores quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la zona de l’Hospital de la Malva-rosa en el districte de Marítimm de València, a on suposadament s’estava produint una baralla entre diferents xics.
 
Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets, a on van observar com tres hòmens tenien retingut a un altre.

 

L’agressor va intentar fugir

Després d’entrevistar-se amb un d’ells, el qual presentava una ferida plena de sang en el llavi, van descobrir que moments abans el xic que estava sent retingut hauria forçat el vehicle de la víctima, introduint-se en el seu interior i sent sorprès quan es disposava a agafar-lo en companyia dels seus dos fills menors.

 

El sospitós en el seu intent de fugir va arremetre contra el propietari de l’automòbil, ja que este va conseguir agafar-lo, propinant-li una punyada en la boca per a intentar pegar a fugir. El ferit va ser auxiliat per ciutadans que es trobaven en esta zona. Entre els tres hòmens van conseguir retindre a l’autor dels fets fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els policies després de dur a terme diverses comprovacions van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació. El detingut, amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.