17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Detenen a un xic que va ser sorprès robant dins d’un cotxe en València

 

Este diumenge, 1 de novembre, Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Marítim de València a un xic de 25 anys, d’origen italià, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que pareix, agredir al propietari del cotxe que havia forçat quan va ser sorprès per este dins.

 

Els fets es van produïr cap a les 15.45 hores quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la zona de l’Hospital de la Malva-rosa en el districte de Marítimm de València, a on suposadament s’estava produint una baralla entre diferents xics.
 
Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets, a on van observar com tres hòmens tenien retingut a un altre.

 

L’agressor va intentar fugir

Després d’entrevistar-se amb un d’ells, el qual presentava una ferida plena de sang en el llavi, van descobrir que moments abans el xic que estava sent retingut hauria forçat el vehicle de la víctima, introduint-se en el seu interior i sent sorprès quan es disposava a agafar-lo en companyia dels seus dos fills menors.

 

El sospitós en el seu intent de fugir va arremetre contra el propietari de l’automòbil, ja que este va conseguir agafar-lo, propinant-li una punyada en la boca per a intentar pegar a fugir. El ferit va ser auxiliat per ciutadans que es trobaven en esta zona. Entre els tres hòmens van conseguir retindre a l’autor dels fets fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els policies després de dur a terme diverses comprovacions van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació. El detingut, amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i 7 borrasques

Aemet fixa el final de l'episodi de ponent per al divendres 20, amb l'entrada d'un anticicló. Fins llavors seguiran els avisos i el risc de danys.

Dèsset detinguts per estar sense papers en dos operatius a Almoradí i Callosa de Segura

Dèsset persones han sigut detingudes per infringir la Llei d'Estrangeria en controls en locals d'oci d'Almoradí i Callosa de Segura. A més, un home va ser arrestat per una orde europea de detenció vinculada a un delicte de drogues.