Detenen a un xic que va ser sorprès robant dins d’un cotxe en València

 

Este diumenge, 1 de novembre, Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Marítim de València a un xic de 25 anys, d’origen italià, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que pareix, agredir al propietari del cotxe que havia forçat quan va ser sorprès per este dins.

 

Els fets es van produïr cap a les 15.45 hores quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la zona de l’Hospital de la Malva-rosa en el districte de Marítimm de València, a on suposadament s’estava produint una baralla entre diferents xics.
 
Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets, a on van observar com tres hòmens tenien retingut a un altre.

 

L’agressor va intentar fugir

Després d’entrevistar-se amb un d’ells, el qual presentava una ferida plena de sang en el llavi, van descobrir que moments abans el xic que estava sent retingut hauria forçat el vehicle de la víctima, introduint-se en el seu interior i sent sorprès quan es disposava a agafar-lo en companyia dels seus dos fills menors.

 

El sospitós en el seu intent de fugir va arremetre contra el propietari de l’automòbil, ja que este va conseguir agafar-lo, propinant-li una punyada en la boca per a intentar pegar a fugir. El ferit va ser auxiliat per ciutadans que es trobaven en esta zona. Entre els tres hòmens van conseguir retindre a l’autor dels fets fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els policies després de dur a terme diverses comprovacions van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació. El detingut, amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.