Detenen a un xic que va ser sorprès robant dins d’un cotxe en València

 

Este diumenge, 1 de novembre, Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Marítim de València a un xic de 25 anys, d’origen italià, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pel que pareix, agredir al propietari del cotxe que havia forçat quan va ser sorprès per este dins.

 

Els fets es van produïr cap a les 15.45 hores quan els agents van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la zona de l’Hospital de la Malva-rosa en el districte de Marítimm de València, a on suposadament s’estava produint una baralla entre diferents xics.
 
Immediatament els policies es van dirigir al lloc dels fets, a on van observar com tres hòmens tenien retingut a un altre.

 

L’agressor va intentar fugir

Després d’entrevistar-se amb un d’ells, el qual presentava una ferida plena de sang en el llavi, van descobrir que moments abans el xic que estava sent retingut hauria forçat el vehicle de la víctima, introduint-se en el seu interior i sent sorprès quan es disposava a agafar-lo en companyia dels seus dos fills menors.

 

El sospitós en el seu intent de fugir va arremetre contra el propietari de l’automòbil, ja que este va conseguir agafar-lo, propinant-li una punyada en la boca per a intentar pegar a fugir. El ferit va ser auxiliat per ciutadans que es trobaven en esta zona. Entre els tres hòmens van conseguir retindre a l’autor dels fets fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els policies després de dur a terme diverses comprovacions van detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació. El detingut, amb antecedents policials per fets similars, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.