Detinguda per incendiar una casa després d’amenaçar de mort als seus veïns en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en una casa en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a una xica de 30 anys, com a presumpta autora d’un delicte d’incendi i un altre de trencament de condemna, ja que té una ordre d’allunyament sobre alguns veïns.

 

Els fets s’han produït cap a les 17.30 hores quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat de Gandia, a on segons alguns veïns eixia fum d’un pis, a demés d’una forta olor.

 

Immediatament diferents patrulles s’han dirigit al lloc a on van observar fum eixint d’un pis, pel que ràpidament han cridat a la porta, manifestant la persona que es trobava dins «no obriré, calaré foc a tot l’edifici i els mataré a tots».

 

Foguera de troncs i botelles de butà

Davant tals circumstàncies i per a salvaguardar tant la integritat de la inquilina, com la de la resta de veïns, els agents han entrat en la casa, eixint una gran quantitat de fum que dificultava la visió i respiració dels policies, que han localitzat en la cuina una foguera de troncs al costat de dos botelles de butà i un moble de fusta totalment calcinat. Mentres uns agents intentaven sufocar el foc, uns altres han comprovat la resta de la casa, localitzant a una xica darrere del llit en una de les habitacions, que ha sigut evacuada i detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi.

 

Finalment s’ha presentat un indicatiu de bombers que s’ha fet càrrec de l’incendi i un dels agents ha hagut de ser atés per inhalació de fums. Com a conseqüència de les investigacions fetes posteriorment, s’ha pogut comprovar que esta dona tenia en vigor una ordre d’allunyament sobre alguns dels veïns de la finca, per això també se li imputa un delicte de trencament de mesura cautelar.

 

La detinguda, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.