Detinguda per incendiar una casa després d’amenaçar de mort als seus veïns en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en una casa en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a una xica de 30 anys, com a presumpta autora d’un delicte d’incendi i un altre de trencament de condemna, ja que té una ordre d’allunyament sobre alguns veïns.

 

Els fets s’han produït cap a les 17.30 hores quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat de Gandia, a on segons alguns veïns eixia fum d’un pis, a demés d’una forta olor.

 

Immediatament diferents patrulles s’han dirigit al lloc a on van observar fum eixint d’un pis, pel que ràpidament han cridat a la porta, manifestant la persona que es trobava dins «no obriré, calaré foc a tot l’edifici i els mataré a tots».

 

Foguera de troncs i botelles de butà

Davant tals circumstàncies i per a salvaguardar tant la integritat de la inquilina, com la de la resta de veïns, els agents han entrat en la casa, eixint una gran quantitat de fum que dificultava la visió i respiració dels policies, que han localitzat en la cuina una foguera de troncs al costat de dos botelles de butà i un moble de fusta totalment calcinat. Mentres uns agents intentaven sufocar el foc, uns altres han comprovat la resta de la casa, localitzant a una xica darrere del llit en una de les habitacions, que ha sigut evacuada i detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi.

 

Finalment s’ha presentat un indicatiu de bombers que s’ha fet càrrec de l’incendi i un dels agents ha hagut de ser atés per inhalació de fums. Com a conseqüència de les investigacions fetes posteriorment, s’ha pogut comprovar que esta dona tenia en vigor una ordre d’allunyament sobre alguns dels veïns de la finca, per això també se li imputa un delicte de trencament de mesura cautelar.

 

La detinguda, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés en la presó.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.