19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detinguda per incendiar una casa després d’amenaçar de mort als seus veïns en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge en una casa en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a una xica de 30 anys, com a presumpta autora d’un delicte d’incendi i un altre de trencament de condemna, ja que té una ordre d’allunyament sobre alguns veïns.

 

Els fets s’han produït cap a les 17.30 hores quan els agents que feien labors de prevenció han sigut alertats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat de Gandia, a on segons alguns veïns eixia fum d’un pis, a demés d’una forta olor.

 

Immediatament diferents patrulles s’han dirigit al lloc a on van observar fum eixint d’un pis, pel que ràpidament han cridat a la porta, manifestant la persona que es trobava dins «no obriré, calaré foc a tot l’edifici i els mataré a tots».

 

Foguera de troncs i botelles de butà

Davant tals circumstàncies i per a salvaguardar tant la integritat de la inquilina, com la de la resta de veïns, els agents han entrat en la casa, eixint una gran quantitat de fum que dificultava la visió i respiració dels policies, que han localitzat en la cuina una foguera de troncs al costat de dos botelles de butà i un moble de fusta totalment calcinat. Mentres uns agents intentaven sufocar el foc, uns altres han comprovat la resta de la casa, localitzant a una xica darrere del llit en una de les habitacions, que ha sigut evacuada i detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’incendi.

 

Finalment s’ha presentat un indicatiu de bombers que s’ha fet càrrec de l’incendi i un dels agents ha hagut de ser atés per inhalació de fums. Com a conseqüència de les investigacions fetes posteriorment, s’ha pogut comprovar que esta dona tenia en vigor una ordre d’allunyament sobre alguns dels veïns de la finca, per això també se li imputa un delicte de trencament de mesura cautelar.

 

La detinguda, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés en la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.

PP i Vox rebutgen demanar a Mazón que deixe el seu escó per a salvaguardar la dignitat de Les Corts

El ple de Les Corts ha rebutjat, amb els vots de PP i Vox, una proposta de Compromís per a instar a Carlos Mazón a renunciar a l'acta després de la DANA de 2024.

La reina abrigalla el calçat fet a Espanya en la centenària Pedro García d’Elda

La reina ha recolzat el calçat fet a Espanya amb una visita a la fàbrica de Pedro García a Elda, que complix cent anys i exporta més de la mitat de la seua producció als Estats Units. El recorregut ha posat el focus en l'artesania, la sostenibilitat i la continuïtat generacional de la firma.

Tècnic d’Emergències afirma que Salomé Pradas va ordenar no enviar l’És-Alert sense la seua autorització

El cap d'Anàlisi de Risc ha declarat que Salomé Pradas va ordenar no enviar l'És-Alert sense la seua autorització durant la gestió de la dana. Un altre testimoni ha detallat consultes sobre un possible confinament i ha sostingut que va conéixer la magnitud de la tragèdia en rebre l'avís.

Sandra Valero anuncia la seua retirada indefinida després de presentar ‘Les meues ganes de viure’

Després de presentar 'Les meues ganes de viure', Sandra Valero ha anunciat la seua retirada indefinida per a centrar-se en la seua recuperació personal. El tema, gravat al costat de la seua mare, aspira a ser himne solidari i a impulsar una cita anual contra el càncer

Baldoví destaca la ‘virtut’ de l’acte de Rufián per esvalotar el galliner i demana discreció

Baldoví ha valorat l'acte impulsat per Gabriel Rufián sobre la unitat a l'esquerra del PSOE i ha sostingut que la seua 'virtut' ha sigut agitar el debat. Després d'eixe primer impuls, ha reclamat un procés més discret i pegat a la realitat valenciana.

La reina Letizia abrigalla el calçat fet a Espanya a la fàbrica centenària Pedro García d’Elda

La reina Letizia ha recolzat el calçat fet a Espanya durant una visita a la fàbrica Pedro García a Elda, que celebra el seu centenari i exporta més de la mitat de la seua producció als Estats Units. El recorregut ha posat el focus en l'artesania, la sostenibilitat dels materials i la projecció internacional de la firma.