Tres detinguts per agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros en València

 

Un dona i dos hòmens, d’entre 39 i 46 anys i origen romanés, han sigut detinguts en València com a presumptes autores dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Estes tres persones han sigut arrestades després de, presumptament, agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros.

 

Els fets s’han produït cap a les huit menys quart de la vesprada quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Tránsits de València, a on hi havia un home tirat en terra sagnant, que hauria sigut agredit amb un martell.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc dels fets i han localitzat a un home amb la cara ensangonada tombat enmig de la carretera, per a on passaven els cotxes. Abans de baixar, els policies han posat el cotxe patrulla en mig del carrer per a evitar el pas dels vehicles i han demanat la presència dels servicis sanitaris.

 

Agredit enmig del carrer

Els agents han pogut saber que la víctima havia sigut agredida per una dona i dos hòmens, coneguts del barri, que li haurien començat a agredir per a furtar-li 400 euros que portava. A pesar d’això, els lladres no ho han conseguit perquè ha intervingut un amic en el forcejament.

 

Un dels agressors ha agredit a la víctima amb un martell, mentres la dona li tirava un esprai en la cara i l’altre li pegava puntades quan ja estava tirat en terra. En eixe moment, un amic de la víctima ha intervingut en l’agressió i també ha rebut alguns colps. En el moment que han sigut conscients que estaven avisant a la Policia, els agressors han pegat a fugir.

 

El martell, amagat en un forat

La víctima ha sigut traslladada a un hospital de València, mentres que els agents s’han dirigit a casa dels presumptes agressors a on, després d’algunes comprovacions, els han detingut com a presumptes autors dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació. A demés, els policies han trobat amagat en un forat el martell que havien utilitzat per a agredir a la víctima.

 

Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials i un en situació irregular en Espanya, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.