Tres detinguts per agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros en València

 

Un dona i dos hòmens, d’entre 39 i 46 anys i origen romanés, han sigut detinguts en València com a presumptes autores dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Estes tres persones han sigut arrestades després de, presumptament, agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros.

 

Els fets s’han produït cap a les huit menys quart de la vesprada quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Tránsits de València, a on hi havia un home tirat en terra sagnant, que hauria sigut agredit amb un martell.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc dels fets i han localitzat a un home amb la cara ensangonada tombat enmig de la carretera, per a on passaven els cotxes. Abans de baixar, els policies han posat el cotxe patrulla en mig del carrer per a evitar el pas dels vehicles i han demanat la presència dels servicis sanitaris.

 

Agredit enmig del carrer

Els agents han pogut saber que la víctima havia sigut agredida per una dona i dos hòmens, coneguts del barri, que li haurien començat a agredir per a furtar-li 400 euros que portava. A pesar d’això, els lladres no ho han conseguit perquè ha intervingut un amic en el forcejament.

 

Un dels agressors ha agredit a la víctima amb un martell, mentres la dona li tirava un esprai en la cara i l’altre li pegava puntades quan ja estava tirat en terra. En eixe moment, un amic de la víctima ha intervingut en l’agressió i també ha rebut alguns colps. En el moment que han sigut conscients que estaven avisant a la Policia, els agressors han pegat a fugir.

 

El martell, amagat en un forat

La víctima ha sigut traslladada a un hospital de València, mentres que els agents s’han dirigit a casa dels presumptes agressors a on, després d’algunes comprovacions, els han detingut com a presumptes autors dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació. A demés, els policies han trobat amagat en un forat el martell que havien utilitzat per a agredir a la víctima.

 

Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials i un en situació irregular en Espanya, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.