Tres detinguts per agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros en València

 

Un dona i dos hòmens, d’entre 39 i 46 anys i origen romanés, han sigut detinguts en València com a presumptes autores dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Estes tres persones han sigut arrestades després de, presumptament, agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros.

 

Els fets s’han produït cap a les huit menys quart de la vesprada quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Tránsits de València, a on hi havia un home tirat en terra sagnant, que hauria sigut agredit amb un martell.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc dels fets i han localitzat a un home amb la cara ensangonada tombat enmig de la carretera, per a on passaven els cotxes. Abans de baixar, els policies han posat el cotxe patrulla en mig del carrer per a evitar el pas dels vehicles i han demanat la presència dels servicis sanitaris.

 

Agredit enmig del carrer

Els agents han pogut saber que la víctima havia sigut agredida per una dona i dos hòmens, coneguts del barri, que li haurien començat a agredir per a furtar-li 400 euros que portava. A pesar d’això, els lladres no ho han conseguit perquè ha intervingut un amic en el forcejament.

 

Un dels agressors ha agredit a la víctima amb un martell, mentres la dona li tirava un esprai en la cara i l’altre li pegava puntades quan ja estava tirat en terra. En eixe moment, un amic de la víctima ha intervingut en l’agressió i també ha rebut alguns colps. En el moment que han sigut conscients que estaven avisant a la Policia, els agressors han pegat a fugir.

 

El martell, amagat en un forat

La víctima ha sigut traslladada a un hospital de València, mentres que els agents s’han dirigit a casa dels presumptes agressors a on, després d’algunes comprovacions, els han detingut com a presumptes autors dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació. A demés, els policies han trobat amagat en un forat el martell que havien utilitzat per a agredir a la víctima.

 

Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials i un en situació irregular en Espanya, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.