Tres detinguts per agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros en València

 

Un dona i dos hòmens, d’entre 39 i 46 anys i origen romanés, han sigut detinguts en València com a presumptes autores dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Estes tres persones han sigut arrestades després de, presumptament, agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros.

 

Els fets s’han produït cap a les huit menys quart de la vesprada quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Tránsits de València, a on hi havia un home tirat en terra sagnant, que hauria sigut agredit amb un martell.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc dels fets i han localitzat a un home amb la cara ensangonada tombat enmig de la carretera, per a on passaven els cotxes. Abans de baixar, els policies han posat el cotxe patrulla en mig del carrer per a evitar el pas dels vehicles i han demanat la presència dels servicis sanitaris.

 

Agredit enmig del carrer

Els agents han pogut saber que la víctima havia sigut agredida per una dona i dos hòmens, coneguts del barri, que li haurien començat a agredir per a furtar-li 400 euros que portava. A pesar d’això, els lladres no ho han conseguit perquè ha intervingut un amic en el forcejament.

 

Un dels agressors ha agredit a la víctima amb un martell, mentres la dona li tirava un esprai en la cara i l’altre li pegava puntades quan ja estava tirat en terra. En eixe moment, un amic de la víctima ha intervingut en l’agressió i també ha rebut alguns colps. En el moment que han sigut conscients que estaven avisant a la Policia, els agressors han pegat a fugir.

 

El martell, amagat en un forat

La víctima ha sigut traslladada a un hospital de València, mentres que els agents s’han dirigit a casa dels presumptes agressors a on, després d’algunes comprovacions, els han detingut com a presumptes autors dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació. A demés, els policies han trobat amagat en un forat el martell que havien utilitzat per a agredir a la víctima.

 

Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials i un en situació irregular en Espanya, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.