Tres detinguts per agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros en València

 

Un dona i dos hòmens, d’entre 39 i 46 anys i origen romanés, han sigut detinguts en València com a presumptes autores dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Estes tres persones han sigut arrestades després de, presumptament, agredir a un home amb un martell per a furtar-li 400 euros.

 

Els fets s’han produït cap a les huit menys quart de la vesprada quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Tránsits de València, a on hi havia un home tirat en terra sagnant, que hauria sigut agredit amb un martell.

 

Immediatament els policies han acudit al lloc dels fets i han localitzat a un home amb la cara ensangonada tombat enmig de la carretera, per a on passaven els cotxes. Abans de baixar, els policies han posat el cotxe patrulla en mig del carrer per a evitar el pas dels vehicles i han demanat la presència dels servicis sanitaris.

 

Agredit enmig del carrer

Els agents han pogut saber que la víctima havia sigut agredida per una dona i dos hòmens, coneguts del barri, que li haurien començat a agredir per a furtar-li 400 euros que portava. A pesar d’això, els lladres no ho han conseguit perquè ha intervingut un amic en el forcejament.

 

Un dels agressors ha agredit a la víctima amb un martell, mentres la dona li tirava un esprai en la cara i l’altre li pegava puntades quan ja estava tirat en terra. En eixe moment, un amic de la víctima ha intervingut en l’agressió i també ha rebut alguns colps. En el moment que han sigut conscients que estaven avisant a la Policia, els agressors han pegat a fugir.

 

El martell, amagat en un forat

La víctima ha sigut traslladada a un hospital de València, mentres que els agents s’han dirigit a casa dels presumptes agressors a on, després d’algunes comprovacions, els han detingut com a presumptes autors dels delictes de lesions i robatori amb violència i intimidació. A demés, els policies han trobat amagat en un forat el martell que havien utilitzat per a agredir a la víctima.

 

Els detinguts, dos d’ells amb antecedents policials i un en situació irregular en Espanya, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.
FILMOTECA D'ESTIU