Sis detinguts en Alacant per agredir i furtar a un home

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han detingut a sis persones, tots hòmens i de nacionalitat francesa d’entre 23 i 29 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons fonts policials els fets s’han produït esta matinada de dimecres, cap a les 5.40 hores, quan agents de la Policia Local estaven fent un control estàtic en la plaça del Paseíto Ramírez i han sigut informats per una persona que s’estava produint una baralla.

 

Els agents s’han dirigit immediatament al lloc dels fets i s’han trobat amb un home tirat en terra mentres diversos jóvens han pegat a fugir en direcció cap al carrer de la Virgen del Socorro en sentit al Castell, moment en el que s’ha incorporat a l’operatiu una dotació de la Policia Nacional.

 

Amb el ràpid dispositiu policial organitzat i format per diverses dotacions de la Policia Local i Nacional, s’ha conseguit detindre, en una primera intervenció a l’altura de la Plaça Topete, als cinc presumptes responsables d’este robatori. A demés, el sext implicat ha sigut localitzat per un Policia Nacional amagat darrere d’un mur en un carreró del carrer de San Cayetano, amb el telèfon mòbil furtat i més de 500 euros.

 

Agredit brutalment pels sis assaltants

Mentres es produïa el dispositiu de persecució, un agent s’ha quedat amb la víctima, un home de 35 anys i nacionalitat lituana, i s’ha entrevistat amb el denunciant per a recaptar tota la informació necessària. La víctima ha assegurat que els assaltants l’han envoltat, l’han agredit i li han furtat la cartera amb els diners i el telèfon mòbil. El detingut ha patit lesions en el pòmul, els genolls i els dits.

 

Per estos fets, estes sis persones han sigut informades dels drets que els assistixen i detingudes pels agents policials per un presumpte de delicte de robatori amb violència i intimidació. Després, han sigut traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.