Sis detinguts en Alacant per agredir i furtar a un home

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han detingut a sis persones, tots hòmens i de nacionalitat francesa d’entre 23 i 29 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons fonts policials els fets s’han produït esta matinada de dimecres, cap a les 5.40 hores, quan agents de la Policia Local estaven fent un control estàtic en la plaça del Paseíto Ramírez i han sigut informats per una persona que s’estava produint una baralla.

 

Els agents s’han dirigit immediatament al lloc dels fets i s’han trobat amb un home tirat en terra mentres diversos jóvens han pegat a fugir en direcció cap al carrer de la Virgen del Socorro en sentit al Castell, moment en el que s’ha incorporat a l’operatiu una dotació de la Policia Nacional.

 

Amb el ràpid dispositiu policial organitzat i format per diverses dotacions de la Policia Local i Nacional, s’ha conseguit detindre, en una primera intervenció a l’altura de la Plaça Topete, als cinc presumptes responsables d’este robatori. A demés, el sext implicat ha sigut localitzat per un Policia Nacional amagat darrere d’un mur en un carreró del carrer de San Cayetano, amb el telèfon mòbil furtat i més de 500 euros.

 

Agredit brutalment pels sis assaltants

Mentres es produïa el dispositiu de persecució, un agent s’ha quedat amb la víctima, un home de 35 anys i nacionalitat lituana, i s’ha entrevistat amb el denunciant per a recaptar tota la informació necessària. La víctima ha assegurat que els assaltants l’han envoltat, l’han agredit i li han furtat la cartera amb els diners i el telèfon mòbil. El detingut ha patit lesions en el pòmul, els genolls i els dits.

 

Per estos fets, estes sis persones han sigut informades dels drets que els assistixen i detingudes pels agents policials per un presumpte de delicte de robatori amb violència i intimidació. Després, han sigut traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.

Autònoms i empreses de Ceuta cobraran les ajudes a partir d’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i Hisenda preveu començar els pagaments a principis d’octubre. Els autònoms rebran 5.000 euros i les empreses, entre 10.000 i 150.000 euros.

Els arrossers valencians avisen que la seua faena ja no és rendible per l’alça dels costos

El sector arrosser valencià denuncia que el preu en origen és un 35 % inferior als costos de producció i alerta que molts llauradors es plantegen deixar de sembrar si no s’aturen les importacions massives i no es revisen les clàusules de salvaguarda europees.

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.