Sis detinguts en Alacant per agredir i furtar a un home

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han detingut a sis persones, tots hòmens i de nacionalitat francesa d’entre 23 i 29 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons fonts policials els fets s’han produït esta matinada de dimecres, cap a les 5.40 hores, quan agents de la Policia Local estaven fent un control estàtic en la plaça del Paseíto Ramírez i han sigut informats per una persona que s’estava produint una baralla.

 

Els agents s’han dirigit immediatament al lloc dels fets i s’han trobat amb un home tirat en terra mentres diversos jóvens han pegat a fugir en direcció cap al carrer de la Virgen del Socorro en sentit al Castell, moment en el que s’ha incorporat a l’operatiu una dotació de la Policia Nacional.

 

Amb el ràpid dispositiu policial organitzat i format per diverses dotacions de la Policia Local i Nacional, s’ha conseguit detindre, en una primera intervenció a l’altura de la Plaça Topete, als cinc presumptes responsables d’este robatori. A demés, el sext implicat ha sigut localitzat per un Policia Nacional amagat darrere d’un mur en un carreró del carrer de San Cayetano, amb el telèfon mòbil furtat i més de 500 euros.

 

Agredit brutalment pels sis assaltants

Mentres es produïa el dispositiu de persecució, un agent s’ha quedat amb la víctima, un home de 35 anys i nacionalitat lituana, i s’ha entrevistat amb el denunciant per a recaptar tota la informació necessària. La víctima ha assegurat que els assaltants l’han envoltat, l’han agredit i li han furtat la cartera amb els diners i el telèfon mòbil. El detingut ha patit lesions en el pòmul, els genolls i els dits.

 

Per estos fets, estes sis persones han sigut informades dels drets que els assistixen i detingudes pels agents policials per un presumpte de delicte de robatori amb violència i intimidació. Després, han sigut traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.