Sis detinguts en Alacant per agredir i furtar a un home

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han detingut a sis persones, tots hòmens i de nacionalitat francesa d’entre 23 i 29 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons fonts policials els fets s’han produït esta matinada de dimecres, cap a les 5.40 hores, quan agents de la Policia Local estaven fent un control estàtic en la plaça del Paseíto Ramírez i han sigut informats per una persona que s’estava produint una baralla.

 

Els agents s’han dirigit immediatament al lloc dels fets i s’han trobat amb un home tirat en terra mentres diversos jóvens han pegat a fugir en direcció cap al carrer de la Virgen del Socorro en sentit al Castell, moment en el que s’ha incorporat a l’operatiu una dotació de la Policia Nacional.

 

Amb el ràpid dispositiu policial organitzat i format per diverses dotacions de la Policia Local i Nacional, s’ha conseguit detindre, en una primera intervenció a l’altura de la Plaça Topete, als cinc presumptes responsables d’este robatori. A demés, el sext implicat ha sigut localitzat per un Policia Nacional amagat darrere d’un mur en un carreró del carrer de San Cayetano, amb el telèfon mòbil furtat i més de 500 euros.

 

Agredit brutalment pels sis assaltants

Mentres es produïa el dispositiu de persecució, un agent s’ha quedat amb la víctima, un home de 35 anys i nacionalitat lituana, i s’ha entrevistat amb el denunciant per a recaptar tota la informació necessària. La víctima ha assegurat que els assaltants l’han envoltat, l’han agredit i li han furtat la cartera amb els diners i el telèfon mòbil. El detingut ha patit lesions en el pòmul, els genolls i els dits.

 

Per estos fets, estes sis persones han sigut informades dels drets que els assistixen i detingudes pels agents policials per un presumpte de delicte de robatori amb violència i intimidació. Després, han sigut traslladats a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.