Detenen en Alacant a tres pròfugs internacionals buscats per Holanda i Alemanya

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant, en tres actuacions policials diferents, a tres hòmens de 45, 32 i 29 anys que tenien diferents ordres europees de detenció i lliurament per a extradició

 

Segons fonts policials, el primer detingut, un home espanyol, va ser sorprès quan es trobava passejant per un dels carrers cèntrics de la ciutat d’Alacant i, en donar-se compte de la presència policial, va pegar a fugir dels agents.

 

Després de ser arrestat, la Policia va comprovar que li constava en vigor una ordre de detenció per a extradició dictada per Holanda i que al fugitiu encara li quedaven per complir 120 dies de condemna per un delicte de blanqueig de capitals.

 

Un botí de 60.000 euros

Els fets pels quals va ser condemnat es remunten a l’any 2008 quan va ser interceptat per la policia holandesa en l’aeroport d’Amsterdam en el moment en el que es disposava a eixir del país acompanyat per una altra persona, amb més de 60.500 euros d’il·lícita procedència, fets pels quals va ser detingut, jutjat i condemnat a quatre mesos de presó.

 

D’altra banda, els altres dos detinguts van ser agarrats en diferents dies en els controls que habitualment es fan sobre les persones allotjades en hotels i albergs.

 

Acusats de greus delictes

Un d’ells, un ciutadà holandès de 32 anys que era reclamat per la justícia del seu país per delictes contra les persones i econòmics i financers. Esta persona va ser localitzada quan anava a accedir a un conegut hotel d’Alacant en el que es trobava allotjat.

   

Respecte a l’últim dels detinguts, un ciutadà alemany que va ser interceptat en un establiment hoteler i amb un dia de diferència, pesava una ordre europea de detenció i lliurament per a extradició per un delicte de tràfic de drogues.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.