Detenen en Alacant a tres pròfugs internacionals buscats per Holanda i Alemanya

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant, en tres actuacions policials diferents, a tres hòmens de 45, 32 i 29 anys que tenien diferents ordres europees de detenció i lliurament per a extradició

 

Segons fonts policials, el primer detingut, un home espanyol, va ser sorprès quan es trobava passejant per un dels carrers cèntrics de la ciutat d’Alacant i, en donar-se compte de la presència policial, va pegar a fugir dels agents.

 

Després de ser arrestat, la Policia va comprovar que li constava en vigor una ordre de detenció per a extradició dictada per Holanda i que al fugitiu encara li quedaven per complir 120 dies de condemna per un delicte de blanqueig de capitals.

 

Un botí de 60.000 euros

Els fets pels quals va ser condemnat es remunten a l’any 2008 quan va ser interceptat per la policia holandesa en l’aeroport d’Amsterdam en el moment en el que es disposava a eixir del país acompanyat per una altra persona, amb més de 60.500 euros d’il·lícita procedència, fets pels quals va ser detingut, jutjat i condemnat a quatre mesos de presó.

 

D’altra banda, els altres dos detinguts van ser agarrats en diferents dies en els controls que habitualment es fan sobre les persones allotjades en hotels i albergs.

 

Acusats de greus delictes

Un d’ells, un ciutadà holandès de 32 anys que era reclamat per la justícia del seu país per delictes contra les persones i econòmics i financers. Esta persona va ser localitzada quan anava a accedir a un conegut hotel d’Alacant en el que es trobava allotjat.

   

Respecte a l’últim dels detinguts, un ciutadà alemany que va ser interceptat en un establiment hoteler i amb un dia de diferència, pesava una ordre europea de detenció i lliurament per a extradició per un delicte de tràfic de drogues.

Últimes notícies

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.