Quatre detinguts per estar implicats en l’atropellament d’un xic en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a 4 xics de nacionalitat espanyola (36, 33, 29, i 18 anys), presumptament implicats en l’atropellament a un xic pertanyent a un altre grup de jóvens, amb els que prèviament havien mantingut una discussió.

 

A principis d’este mes d’octubre, alguns jóvens es van personar en dependències de la Guàrdia Civil de Novelda per a denunciar que havien mantingut una discussió verbal amb un altre grup durant la matinada i en un moment donat, quan creien que tot havia acabat, la part contrària es va introduir en un cotxe i van atropellar a un dels denunciants, desplaçant-lo violentament contra el paviment.

 

En comptes d’anar-se’n, el conductor va fer marxa arrere amb la intenció d’atropellar-lo de nou. Gràcies a la reacció ràpida d’un dels seus amics, que li va agarrar del braç i el va parapetar entre dos cotxes, va poder esquivar el colp.

 

La víctima va patir ferides greus

Després d’això últim, un ocupant del seient posterior esquerre va traure mig cos per la finestreta i va arremetre contra el cotxe de la persona atropellada, causant-li importants danys.

 

A causa dels diferents politraumatismes patits, el xic va haver de ser atés pels servicis sanitaris que li van aplicar alguns punts de sutura.

 

Un total de quatre detinguts

Sobre l’autoria dels fets, els testimonis únicament van poder aportar marca i model del cotxe usat i el nom parcial d’un dels implicats.

 

La identitat completa dels implicats, es va poder obtindre als pocs dies d’iniciada la investigació. Es tractava de quatre homes d’entre 36 i 18 anys d’edat, tres d’ells amb antecedents policials, amb casa entre les localitats alacantines d’Agost i Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Esta setmana s’ha procedit a la detenció de tots ells, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de lesions greus i un altre delicte de danys. Els quatre han sigut posats a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Novelda, qui ha decretat la seua posada en llibertat a espera
de juí.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.