14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Quatre detinguts per estar implicats en l’atropellament d’un xic en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a 4 xics de nacionalitat espanyola (36, 33, 29, i 18 anys), presumptament implicats en l’atropellament a un xic pertanyent a un altre grup de jóvens, amb els que prèviament havien mantingut una discussió.

 

A principis d’este mes d’octubre, alguns jóvens es van personar en dependències de la Guàrdia Civil de Novelda per a denunciar que havien mantingut una discussió verbal amb un altre grup durant la matinada i en un moment donat, quan creien que tot havia acabat, la part contrària es va introduir en un cotxe i van atropellar a un dels denunciants, desplaçant-lo violentament contra el paviment.

 

En comptes d’anar-se’n, el conductor va fer marxa arrere amb la intenció d’atropellar-lo de nou. Gràcies a la reacció ràpida d’un dels seus amics, que li va agarrar del braç i el va parapetar entre dos cotxes, va poder esquivar el colp.

 

La víctima va patir ferides greus

Després d’això últim, un ocupant del seient posterior esquerre va traure mig cos per la finestreta i va arremetre contra el cotxe de la persona atropellada, causant-li importants danys.

 

A causa dels diferents politraumatismes patits, el xic va haver de ser atés pels servicis sanitaris que li van aplicar alguns punts de sutura.

 

Un total de quatre detinguts

Sobre l’autoria dels fets, els testimonis únicament van poder aportar marca i model del cotxe usat i el nom parcial d’un dels implicats.

 

La identitat completa dels implicats, es va poder obtindre als pocs dies d’iniciada la investigació. Es tractava de quatre homes d’entre 36 i 18 anys d’edat, tres d’ells amb antecedents policials, amb casa entre les localitats alacantines d’Agost i Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Esta setmana s’ha procedit a la detenció de tots ells, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de lesions greus i un altre delicte de danys. Els quatre han sigut posats a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Novelda, qui ha decretat la seua posada en llibertat a espera
de juí.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.