Quatre detinguts per estar implicats en l’atropellament d’un xic en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a 4 xics de nacionalitat espanyola (36, 33, 29, i 18 anys), presumptament implicats en l’atropellament a un xic pertanyent a un altre grup de jóvens, amb els que prèviament havien mantingut una discussió.

 

A principis d’este mes d’octubre, alguns jóvens es van personar en dependències de la Guàrdia Civil de Novelda per a denunciar que havien mantingut una discussió verbal amb un altre grup durant la matinada i en un moment donat, quan creien que tot havia acabat, la part contrària es va introduir en un cotxe i van atropellar a un dels denunciants, desplaçant-lo violentament contra el paviment.

 

En comptes d’anar-se’n, el conductor va fer marxa arrere amb la intenció d’atropellar-lo de nou. Gràcies a la reacció ràpida d’un dels seus amics, que li va agarrar del braç i el va parapetar entre dos cotxes, va poder esquivar el colp.

 

La víctima va patir ferides greus

Després d’això últim, un ocupant del seient posterior esquerre va traure mig cos per la finestreta i va arremetre contra el cotxe de la persona atropellada, causant-li importants danys.

 

A causa dels diferents politraumatismes patits, el xic va haver de ser atés pels servicis sanitaris que li van aplicar alguns punts de sutura.

 

Un total de quatre detinguts

Sobre l’autoria dels fets, els testimonis únicament van poder aportar marca i model del cotxe usat i el nom parcial d’un dels implicats.

 

La identitat completa dels implicats, es va poder obtindre als pocs dies d’iniciada la investigació. Es tractava de quatre homes d’entre 36 i 18 anys d’edat, tres d’ells amb antecedents policials, amb casa entre les localitats alacantines d’Agost i Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Esta setmana s’ha procedit a la detenció de tots ells, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de lesions greus i un altre delicte de danys. Els quatre han sigut posats a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Novelda, qui ha decretat la seua posada en llibertat a espera
de juí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen la inacció política

Tres associacions de víctimes de la DANA de València exigixen en el Congrés justícia, la fi de l'aforament de Carlos Mazón i mesures eficaces davant futurs episodis climàtics extrems.

Pérez Llorca i l’oposició s’enreden en Les Corts per la corrupció i les peticions de perdó

La sessió de control en Les Corts es convertix en un encreuament d'acusacions de corrupció entre Juanfran Pérez Llorca i l'oposició, que s'exigix mútuament dimissions i peticions de perdó.

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox a 150 euros en vivendes

La Guàrdia Civil desmantella tres clíniques estètiques il·legals en domicilis de Tarragona, València i Alacant que oferien bòtox i àcid hialurònic sense control sanitari a preus molt per davall del mercat.

La meteoròloga d’À Punt defén que la dana ja advertia d’un risc brutal per a la població

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que les previsions de la dana del 29 d'octubre ja anunciaven pluges històriques i un risc màxim per a la població, amb dades accessibles per a institucions i ciutadania.

Tibant encreuament d’acusacions de corrupció entre Pérez Llorca i l’oposició en Les Corts

Juanfran Pérez Llorca i els grups de l'oposició s'enfronten en la sessió de control de Les Corts amb dures acusacions de corrupció i exigències de dimissió i perdó.

El Govern retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que atorga 3.669 milions addicionals a la Comunitat Valenciana i acusa a la Generalitat de rebutjar una oferta que considera beneficiosa per al conjunt de les autonomies.

Comencen les declaracions judicials pel repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan inicia la ronda de testimonis amb tres alts càrrecs de Vivenda citats a declarar.

Carlos Espí impulsa al Llevant: huit gols i cap partit perdut quan marca

Carlos Espí s'ha convertit en el gran talismà ofensiu del Llevant: ha marcat huit gols en sis partits de Lliga esta temporada i l'equip sempre ha guanyat o empatat quan veu porta.