Quatre detinguts per estar implicats en l’atropellament d’un xic en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a 4 xics de nacionalitat espanyola (36, 33, 29, i 18 anys), presumptament implicats en l’atropellament a un xic pertanyent a un altre grup de jóvens, amb els que prèviament havien mantingut una discussió.

 

A principis d’este mes d’octubre, alguns jóvens es van personar en dependències de la Guàrdia Civil de Novelda per a denunciar que havien mantingut una discussió verbal amb un altre grup durant la matinada i en un moment donat, quan creien que tot havia acabat, la part contrària es va introduir en un cotxe i van atropellar a un dels denunciants, desplaçant-lo violentament contra el paviment.

 

En comptes d’anar-se’n, el conductor va fer marxa arrere amb la intenció d’atropellar-lo de nou. Gràcies a la reacció ràpida d’un dels seus amics, que li va agarrar del braç i el va parapetar entre dos cotxes, va poder esquivar el colp.

 

La víctima va patir ferides greus

Després d’això últim, un ocupant del seient posterior esquerre va traure mig cos per la finestreta i va arremetre contra el cotxe de la persona atropellada, causant-li importants danys.

 

A causa dels diferents politraumatismes patits, el xic va haver de ser atés pels servicis sanitaris que li van aplicar alguns punts de sutura.

 

Un total de quatre detinguts

Sobre l’autoria dels fets, els testimonis únicament van poder aportar marca i model del cotxe usat i el nom parcial d’un dels implicats.

 

La identitat completa dels implicats, es va poder obtindre als pocs dies d’iniciada la investigació. Es tractava de quatre homes d’entre 36 i 18 anys d’edat, tres d’ells amb antecedents policials, amb casa entre les localitats alacantines d’Agost i Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Esta setmana s’ha procedit a la detenció de tots ells, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de lesions greus i un altre delicte de danys. Els quatre han sigut posats a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Novelda, qui ha decretat la seua posada en llibertat a espera
de juí.

Últimes notícies

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.