Anuncios

Quatre detinguts per estar implicats en l’atropellament d’un xic en Novelda

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), a 4 xics de nacionalitat espanyola (36, 33, 29, i 18 anys), presumptament implicats en l’atropellament a un xic pertanyent a un altre grup de jóvens, amb els que prèviament havien mantingut una discussió.

 

A principis d’este mes d’octubre, alguns jóvens es van personar en dependències de la Guàrdia Civil de Novelda per a denunciar que havien mantingut una discussió verbal amb un altre grup durant la matinada i en un moment donat, quan creien que tot havia acabat, la part contrària es va introduir en un cotxe i van atropellar a un dels denunciants, desplaçant-lo violentament contra el paviment.

 

En comptes d’anar-se’n, el conductor va fer marxa arrere amb la intenció d’atropellar-lo de nou. Gràcies a la reacció ràpida d’un dels seus amics, que li va agarrar del braç i el va parapetar entre dos cotxes, va poder esquivar el colp.

 

La víctima va patir ferides greus

Després d’això últim, un ocupant del seient posterior esquerre va traure mig cos per la finestreta i va arremetre contra el cotxe de la persona atropellada, causant-li importants danys.

 

A causa dels diferents politraumatismes patits, el xic va haver de ser atés pels servicis sanitaris que li van aplicar alguns punts de sutura.

 

Un total de quatre detinguts

Sobre l’autoria dels fets, els testimonis únicament van poder aportar marca i model del cotxe usat i el nom parcial d’un dels implicats.

 

La identitat completa dels implicats, es va poder obtindre als pocs dies d’iniciada la investigació. Es tractava de quatre homes d’entre 36 i 18 anys d’edat, tres d’ells amb antecedents policials, amb casa entre les localitats alacantines d’Agost i Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Esta setmana s’ha procedit a la detenció de tots ells, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de lesions greus i un altre delicte de danys. Els quatre han sigut posats a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Novelda, qui ha decretat la seua posada en llibertat a espera
de juí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El MARQ obri gratis els seus jaciments i monuments pel Dia dels Monuments

El Museu Arqueològic d'Alacant celebra el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Arqueològics amb una jornada de portes obertes i accés gratuït a quatre enclavaments de la província.

Catalá resta impacte a la sentència que tomba la moratòria de pisos turístics a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que la sentència del TSJCV contra la moratòria de llicències turístiques tindrà un impacte limitat perquè la ciutat ja compta amb una normativa restrictiva en vigor.

El Consell defén la reincorporació del tècnic de les VPP d’Alacant com un dret laboral

El tècnic que va visar l'adjudicació de vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret laboral, encara que amb funcions distintes i sense relació amb l'expedient sota investigació.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El ple del Consell ha aprovat el decret que declara la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, reconeixent el seu valor històric, religiós i festiu.

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

L'accés a la vivenda dels jóvens en la Comunitat Valenciana depén cada vegada més del suport familiar, amb donacions de cases que s'han duplicat des de 2019 i ajudes monetàries multiplicades per quatre, segons el nou Portal Estadístic del Notariat.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Alemanya per diversos robatoris

Un home de 26 anys fugit d'Alemanya després de ser condemnat a deu anys per robatori ha sigut detingut a Alacant i lloc a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.