Detenen a cinc adolescents per fer tocaments i robar diners a quatre xiquetes menors d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a cinc adolescents, d’entre 15 i 17 anys, després de dur a terme tocaments i robar diners a quatre xiquetes, també menors d’edat. Els detinguts estan acusats de presumptes delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació.

 

Els fets s’haurien produït cap a les 19.30 hores prop de la plaça Amèrica, a on els detinguts van envoltar a un grup de quatre adolescents, de 15 i 16 anys, i pel que pareix van començar a tocar-los els glutis i el pit, al mateix temps que els robaven diners i altres efectes. Els agressors, a demés, els haurien cridat frases de contingut sexual al mateix temps que s’emportaven les mans als genitals.

 

Les víctimes van contactar amb la Sala del 091 per a alertar dels fets. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla que, després d’esclarir el succeït, va donar diferents batudes per la zona fins a localitzar a un grup de xics amb les característiques que coincidien amb les dels sospitosos. A demés, els agents van descobrir que dos d’ells portaven els diners i altres efectes de les xiquetes.

 

Per tot això, els policies van detindre als cinc xics com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació. Tots ells han sigut posats a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.