13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detenen a cinc adolescents per fer tocaments i robar diners a quatre xiquetes menors d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a cinc adolescents, d’entre 15 i 17 anys, després de dur a terme tocaments i robar diners a quatre xiquetes, també menors d’edat. Els detinguts estan acusats de presumptes delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació.

 

Els fets s’haurien produït cap a les 19.30 hores prop de la plaça Amèrica, a on els detinguts van envoltar a un grup de quatre adolescents, de 15 i 16 anys, i pel que pareix van començar a tocar-los els glutis i el pit, al mateix temps que els robaven diners i altres efectes. Els agressors, a demés, els haurien cridat frases de contingut sexual al mateix temps que s’emportaven les mans als genitals.

 

Les víctimes van contactar amb la Sala del 091 per a alertar dels fets. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla que, després d’esclarir el succeït, va donar diferents batudes per la zona fins a localitzar a un grup de xics amb les característiques que coincidien amb les dels sospitosos. A demés, els agents van descobrir que dos d’ells portaven els diners i altres efectes de les xiquetes.

 

Per tot això, els policies van detindre als cinc xics com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació. Tots ells han sigut posats a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.