Detenen a cinc adolescents per fer tocaments i robar diners a quatre xiquetes menors d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a cinc adolescents, d’entre 15 i 17 anys, després de dur a terme tocaments i robar diners a quatre xiquetes, també menors d’edat. Els detinguts estan acusats de presumptes delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació.

 

Els fets s’haurien produït cap a les 19.30 hores prop de la plaça Amèrica, a on els detinguts van envoltar a un grup de quatre adolescents, de 15 i 16 anys, i pel que pareix van començar a tocar-los els glutis i el pit, al mateix temps que els robaven diners i altres efectes. Els agressors, a demés, els haurien cridat frases de contingut sexual al mateix temps que s’emportaven les mans als genitals.

 

Les víctimes van contactar amb la Sala del 091 per a alertar dels fets. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla que, després d’esclarir el succeït, va donar diferents batudes per la zona fins a localitzar a un grup de xics amb les característiques que coincidien amb les dels sospitosos. A demés, els agents van descobrir que dos d’ells portaven els diners i altres efectes de les xiquetes.

 

Per tot això, els policies van detindre als cinc xics com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació. Tots ells han sigut posats a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.