Detenen a cinc adolescents per fer tocaments i robar diners a quatre xiquetes menors d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a cinc adolescents, d’entre 15 i 17 anys, després de dur a terme tocaments i robar diners a quatre xiquetes, també menors d’edat. Els detinguts estan acusats de presumptes delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació.

 

Els fets s’haurien produït cap a les 19.30 hores prop de la plaça Amèrica, a on els detinguts van envoltar a un grup de quatre adolescents, de 15 i 16 anys, i pel que pareix van començar a tocar-los els glutis i el pit, al mateix temps que els robaven diners i altres efectes. Els agressors, a demés, els haurien cridat frases de contingut sexual al mateix temps que s’emportaven les mans als genitals.

 

Les víctimes van contactar amb la Sala del 091 per a alertar dels fets. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla que, després d’esclarir el succeït, va donar diferents batudes per la zona fins a localitzar a un grup de xics amb les característiques que coincidien amb les dels sospitosos. A demés, els agents van descobrir que dos d’ells portaven els diners i altres efectes de les xiquetes.

 

Per tot això, els policies van detindre als cinc xics com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació. Tots ells han sigut posats a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.