15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detenen a cinc adolescents per fer tocaments i robar diners a quatre xiquetes menors d’edat en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a cinc adolescents, d’entre 15 i 17 anys, després de dur a terme tocaments i robar diners a quatre xiquetes, també menors d’edat. Els detinguts estan acusats de presumptes delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació.

 

Els fets s’haurien produït cap a les 19.30 hores prop de la plaça Amèrica, a on els detinguts van envoltar a un grup de quatre adolescents, de 15 i 16 anys, i pel que pareix van començar a tocar-los els glutis i el pit, al mateix temps que els robaven diners i altres efectes. Els agressors, a demés, els haurien cridat frases de contingut sexual al mateix temps que s’emportaven les mans als genitals.

 

Les víctimes van contactar amb la Sala del 091 per a alertar dels fets. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla que, després d’esclarir el succeït, va donar diferents batudes per la zona fins a localitzar a un grup de xics amb les característiques que coincidien amb les dels sospitosos. A demés, els agents van descobrir que dos d’ells portaven els diners i altres efectes de les xiquetes.

 

Per tot això, els policies van detindre als cinc xics com a presumptes autors dels delictes d’abús sexual i robatori amb violència o intimidació. Tots ells han sigut posats a la disposició de la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.