Detinguts dos homes per aprofitar un defecte en el sistema d’una casa d’apostes i furtar 9.000 a Alacant

Agents de la Policia Nacional ha detingut a dos homes a Alacant acusats de sostraure un botí de 9.000 euros a una coneguda casa d'apostes després de trobar un defecte en el sistema que els permetia introduir els diners en les màquines, apostar i, posteriorment, obtindre la devolució de l'import invertit. Segons ha informat la Policia, als detinguts se'ls atribuïx un delicte d'estafa. La recerca es va iniciar fa aproximadament un mes quan els agents van rebre una denúncia interposada pel delegat d'una empresa de màquines recreatives i d'apostes, en la qual posava de manifest que les màquines havien patit un buidatge fraudulent, que ascendia a un total aproximat de 9.000 euros.

  

  

 

 

Esta persona va fer constar que des de finals d'octubre s'havien cobrat il·legalment "multitud" de tiquets d'apostes, que havien generat el frau. Els investigadors van esbrinar que una de les màquines presentava un defecte en el sistema de seguretat, prèviament descobert pels investigats, els qui gràcies a una manipulació inicial van aconseguir fer apostes sense que la màquina retinguera els diners invertits. D'eixa manera, segons la Policia, el negoci era «redó», donat que podien fer «totes les apostes que desitjaren sense arriscar res del seu propi capital». Els investigats introduïen efectiu en la màquina, que els expedia els tiquets d'apostes i a més els retornava els diners que havien introduït per a eixa transacció.

  

 

 

Un dels presumptes defraudadors era el propietari d'un bar en el qual es trobava la màquina d'apostes, situació aprofitaven els investigats per a poder estudiar-la quan l'establiment es trobava tancat al públic. D'esta manera van aconseguir extraure fraudulentament multitud de tiquets, que posteriorment eren canviats en diversos locals d'apostes d'esta província. La recerca continua oberta i no es descarten noves detencions. L'operació ha sigut duta a terme per membres del Grup Operatiu de Policia Judicial de la Comissaria de Districte Centre d'Alacant. Els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció número nou d'Alacant, acusats d'un delicte d'estafa.

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.