Detinguts dos homes per aprofitar un defecte en el sistema d’una casa d’apostes i furtar 9.000 a Alacant

Agents de la Policia Nacional ha detingut a dos homes a Alacant acusats de sostraure un botí de 9.000 euros a una coneguda casa d'apostes després de trobar un defecte en el sistema que els permetia introduir els diners en les màquines, apostar i, posteriorment, obtindre la devolució de l'import invertit. Segons ha informat la Policia, als detinguts se'ls atribuïx un delicte d'estafa. La recerca es va iniciar fa aproximadament un mes quan els agents van rebre una denúncia interposada pel delegat d'una empresa de màquines recreatives i d'apostes, en la qual posava de manifest que les màquines havien patit un buidatge fraudulent, que ascendia a un total aproximat de 9.000 euros.

  

  

 

 

Esta persona va fer constar que des de finals d'octubre s'havien cobrat il·legalment "multitud" de tiquets d'apostes, que havien generat el frau. Els investigadors van esbrinar que una de les màquines presentava un defecte en el sistema de seguretat, prèviament descobert pels investigats, els qui gràcies a una manipulació inicial van aconseguir fer apostes sense que la màquina retinguera els diners invertits. D'eixa manera, segons la Policia, el negoci era «redó», donat que podien fer «totes les apostes que desitjaren sense arriscar res del seu propi capital». Els investigats introduïen efectiu en la màquina, que els expedia els tiquets d'apostes i a més els retornava els diners que havien introduït per a eixa transacció.

  

 

 

Un dels presumptes defraudadors era el propietari d'un bar en el qual es trobava la màquina d'apostes, situació aprofitaven els investigats per a poder estudiar-la quan l'establiment es trobava tancat al públic. D'esta manera van aconseguir extraure fraudulentament multitud de tiquets, que posteriorment eren canviats en diversos locals d'apostes d'esta província. La recerca continua oberta i no es descarten noves detencions. L'operació ha sigut duta a terme per membres del Grup Operatiu de Policia Judicial de la Comissaria de Districte Centre d'Alacant. Els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d'Instrucció número nou d'Alacant, acusats d'un delicte d'estafa.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.