Detinguts dos homes després de ser sorpresos amb quasi 1,3 milions d’euros a Sagunt

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes com a presumptes autors d’una infracció administrativa a la llei de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme, després de confiscar-los 1.290.600 euros oposats en el furgó en el qual es desplaçaven els detinguts.

  

Els fets van succeir el passat dimecres al voltant de la 1:00 hores, quan els dos homes, amb edats compreses entre els 29 i 39 anys, circulaven pel municipi de Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, amb un furgó de transport de mercaderies, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

   

Els agents, dins dels dispositius establerts de forma permanent amb l’objecte d’evitar el blanqueig de capitals i el finançament del terrorisme a València, confiscaren 1.290.600 euros a l’interior d’un furgó de transport de mercaderies després de procedir a la seua inspecció.

   

D’aquesta forma, els agents van procedir a la sanció dels dos autors implicats en una infracció administrativa a la llei 10/2010 de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme. Les diligències han estat lliurades al Servei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

 

El darrer cas de blanqueig de capitals a Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil van desmantellar el passat mes d’agost a un grup assentat en la localitat de Xàtiva dedicat a la venda de tabac de contraban i van detindre a 18 persones d’entre 21 i 60 anys, d’origen espanyol i ucraïnès, com a presumptes autors dels delictes de contraban, contra la salut pública, blanqueig de capitals i tinença il·lícita d’armes.

 

Els agents van realitzar onze registres a Xàtiva, San Antonio de Benagéber, Torrejón d’Ardoz i una localitat de Còrdova en els quals van intervindre 13.166 paquets de tabac, uns 500 cigarrets artesanals, sis quilos de tabac picat, uns 48.225 euros, cinc cotxes, 142 grams de ‑pel que sembla‑ haixix, divers material per empaquetar tabac, una bàscula, una balança de precisió, un revòlver, entre els efectes més destacats. Han estat bloquejades sis comptes bancaris i quatre béns immobles valorats en uns 500.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nova manifestació a València el 28 de març per a exigir presó a Carlos Mazón per la dana

Col·lectius socials, cívics i sindicals han convocat el 28 de març una nova marxa a València. Reclamen presó per a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024.

Quatre ferits en una col·lisió entre dos cotxes en Novetlé

Quatre persones han resultat ferides en la col·lisió de dos cotxes al carrer Enric Valor de Novetlé. Dos ocupants han hagut de ser excarcerats.

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.