17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Detinguts dos homes després de ser sorpresos amb quasi 1,3 milions d’euros a Sagunt

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes com a presumptes autors d’una infracció administrativa a la llei de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme, després de confiscar-los 1.290.600 euros oposats en el furgó en el qual es desplaçaven els detinguts.

  

Els fets van succeir el passat dimecres al voltant de la 1:00 hores, quan els dos homes, amb edats compreses entre els 29 i 39 anys, circulaven pel municipi de Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, amb un furgó de transport de mercaderies, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

   

Els agents, dins dels dispositius establerts de forma permanent amb l’objecte d’evitar el blanqueig de capitals i el finançament del terrorisme a València, confiscaren 1.290.600 euros a l’interior d’un furgó de transport de mercaderies després de procedir a la seua inspecció.

   

D’aquesta forma, els agents van procedir a la sanció dels dos autors implicats en una infracció administrativa a la llei 10/2010 de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme. Les diligències han estat lliurades al Servei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

 

El darrer cas de blanqueig de capitals a Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil van desmantellar el passat mes d’agost a un grup assentat en la localitat de Xàtiva dedicat a la venda de tabac de contraban i van detindre a 18 persones d’entre 21 i 60 anys, d’origen espanyol i ucraïnès, com a presumptes autors dels delictes de contraban, contra la salut pública, blanqueig de capitals i tinença il·lícita d’armes.

 

Els agents van realitzar onze registres a Xàtiva, San Antonio de Benagéber, Torrejón d’Ardoz i una localitat de Còrdova en els quals van intervindre 13.166 paquets de tabac, uns 500 cigarrets artesanals, sis quilos de tabac picat, uns 48.225 euros, cinc cotxes, 142 grams de ‑pel que sembla‑ haixix, divers material per empaquetar tabac, una bàscula, una balança de precisió, un revòlver, entre els efectes més destacats. Han estat bloquejades sis comptes bancaris i quatre béns immobles valorats en uns 500.000 euros.

Últimes notícies

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.