Detinguts dos homes després de ser sorpresos amb quasi 1,3 milions d’euros a Sagunt

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes com a presumptes autors d’una infracció administrativa a la llei de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme, després de confiscar-los 1.290.600 euros oposats en el furgó en el qual es desplaçaven els detinguts.

  

Els fets van succeir el passat dimecres al voltant de la 1:00 hores, quan els dos homes, amb edats compreses entre els 29 i 39 anys, circulaven pel municipi de Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, amb un furgó de transport de mercaderies, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

   

Els agents, dins dels dispositius establerts de forma permanent amb l’objecte d’evitar el blanqueig de capitals i el finançament del terrorisme a València, confiscaren 1.290.600 euros a l’interior d’un furgó de transport de mercaderies després de procedir a la seua inspecció.

   

D’aquesta forma, els agents van procedir a la sanció dels dos autors implicats en una infracció administrativa a la llei 10/2010 de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme. Les diligències han estat lliurades al Servei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

 

El darrer cas de blanqueig de capitals a Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil van desmantellar el passat mes d’agost a un grup assentat en la localitat de Xàtiva dedicat a la venda de tabac de contraban i van detindre a 18 persones d’entre 21 i 60 anys, d’origen espanyol i ucraïnès, com a presumptes autors dels delictes de contraban, contra la salut pública, blanqueig de capitals i tinença il·lícita d’armes.

 

Els agents van realitzar onze registres a Xàtiva, San Antonio de Benagéber, Torrejón d’Ardoz i una localitat de Còrdova en els quals van intervindre 13.166 paquets de tabac, uns 500 cigarrets artesanals, sis quilos de tabac picat, uns 48.225 euros, cinc cotxes, 142 grams de ‑pel que sembla‑ haixix, divers material per empaquetar tabac, una bàscula, una balança de precisió, un revòlver, entre els efectes més destacats. Han estat bloquejades sis comptes bancaris i quatre béns immobles valorats en uns 500.000 euros.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU