Detinguts dos homes després de ser sorpresos amb quasi 1,3 milions d’euros a Sagunt

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes com a presumptes autors d’una infracció administrativa a la llei de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme, després de confiscar-los 1.290.600 euros oposats en el furgó en el qual es desplaçaven els detinguts.

  

Els fets van succeir el passat dimecres al voltant de la 1:00 hores, quan els dos homes, amb edats compreses entre els 29 i 39 anys, circulaven pel municipi de Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, amb un furgó de transport de mercaderies, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

   

Els agents, dins dels dispositius establerts de forma permanent amb l’objecte d’evitar el blanqueig de capitals i el finançament del terrorisme a València, confiscaren 1.290.600 euros a l’interior d’un furgó de transport de mercaderies després de procedir a la seua inspecció.

   

D’aquesta forma, els agents van procedir a la sanció dels dos autors implicats en una infracció administrativa a la llei 10/2010 de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme. Les diligències han estat lliurades al Servei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

 

El darrer cas de blanqueig de capitals a Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil van desmantellar el passat mes d’agost a un grup assentat en la localitat de Xàtiva dedicat a la venda de tabac de contraban i van detindre a 18 persones d’entre 21 i 60 anys, d’origen espanyol i ucraïnès, com a presumptes autors dels delictes de contraban, contra la salut pública, blanqueig de capitals i tinença il·lícita d’armes.

 

Els agents van realitzar onze registres a Xàtiva, San Antonio de Benagéber, Torrejón d’Ardoz i una localitat de Còrdova en els quals van intervindre 13.166 paquets de tabac, uns 500 cigarrets artesanals, sis quilos de tabac picat, uns 48.225 euros, cinc cotxes, 142 grams de ‑pel que sembla‑ haixix, divers material per empaquetar tabac, una bàscula, una balança de precisió, un revòlver, entre els efectes més destacats. Han estat bloquejades sis comptes bancaris i quatre béns immobles valorats en uns 500.000 euros.

Últimes notícies

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.