Detinguts dos homes després de ser sorpresos amb quasi 1,3 milions d’euros a Sagunt

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes com a presumptes autors d’una infracció administrativa a la llei de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme, després de confiscar-los 1.290.600 euros oposats en el furgó en el qual es desplaçaven els detinguts.

  

Els fets van succeir el passat dimecres al voltant de la 1:00 hores, quan els dos homes, amb edats compreses entre els 29 i 39 anys, circulaven pel municipi de Sagunt, a la comarca del Camp de Morvedre, amb un furgó de transport de mercaderies, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

   

Els agents, dins dels dispositius establerts de forma permanent amb l’objecte d’evitar el blanqueig de capitals i el finançament del terrorisme a València, confiscaren 1.290.600 euros a l’interior d’un furgó de transport de mercaderies després de procedir a la seua inspecció.

   

D’aquesta forma, els agents van procedir a la sanció dels dos autors implicats en una infracció administrativa a la llei 10/2010 de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del terrorisme. Les diligències han estat lliurades al Servei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

 

El darrer cas de blanqueig de capitals a Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil van desmantellar el passat mes d’agost a un grup assentat en la localitat de Xàtiva dedicat a la venda de tabac de contraban i van detindre a 18 persones d’entre 21 i 60 anys, d’origen espanyol i ucraïnès, com a presumptes autors dels delictes de contraban, contra la salut pública, blanqueig de capitals i tinença il·lícita d’armes.

 

Els agents van realitzar onze registres a Xàtiva, San Antonio de Benagéber, Torrejón d’Ardoz i una localitat de Còrdova en els quals van intervindre 13.166 paquets de tabac, uns 500 cigarrets artesanals, sis quilos de tabac picat, uns 48.225 euros, cinc cotxes, 142 grams de ‑pel que sembla‑ haixix, divers material per empaquetar tabac, una bàscula, una balança de precisió, un revòlver, entre els efectes més destacats. Han estat bloquejades sis comptes bancaris i quatre béns immobles valorats en uns 500.000 euros.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.