Detinguts dos jóvens en Elda per agredir per raons polítiques a una parella

Imatge d'arxiu de la Policia Nacional

Imatge d’arxiu | Europa press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elda (El Vinalopó Mitjà) a dos jóvens acusats d’agredir a una parella per diferències polítiques. Una de les víctimes és una menor d’edat i l’altra un xic al qual van deixar semiinconscient.

 

Els fets van tindre lloc durant la vesprada del divendres 24 de maig, quan una parella que caminava per un dels carrers de Petrer es va donar compte de la presència de tres jóvens, dos xics i una xica, coneguts per les víctimes en residir tots ells en la mateixa localitat, explica la Policia Nacional a través d’un comunicat.

 

Després de seguir-los durant minuts, els presumptes agressors van començar a insultar i amedrentar a la parella per les seues diferències polítiques i van conseguir intimidar als perjudicats fins al punt d’haver de cridar a la Policia, la qual cosa va motivar la fugida dels tres jóvens.

 

No obstant, la parella va continuar caminant fins que minuts més tard va aparéixer un vehicle del qual van baixar els mateixos tres jóvens, esta volta amb altres intencions.

 

La parella va eixir corrent en vore la situació, però ràpidament van ser interceptats pels presumptes autors. Els dos xics es van dirigir directament a pel xic colpejant-lo repetidament en diferents parts del cos fins a deixar-lo semiinconscient tirat en terra. En eixe temps, l’altra víctima, menor d’edat, va ser agredida per l’altra xica.

 

Els agents es van trobar en arribar al xic tirat en terra sagnant per nas i la boca i amb problemes per a respirar, per la qual cosa van donar avís immediatament als servicis sanitaris, que el van traslladar a l’hospital per a que fóra atés.

 

Amb la informació aportada en la denúncia i les gestions dutes a terme, els investigadors van identificar i van localitzar als dos presumptes autors, procedint a la detenció dels dos, acusats de cometre presumptament un delicte de lesions i odi.

 

Els detinguts, els dos d’origen espanyol i de 26 anys, van ser posats ahir un i hui l’altre, a la disposició del Jutjat d’Instrucció en Funcions de Guàrdia número 1 d’Elda. El detingut d’ahir ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.