Detinguts dos jóvens en Elda per agredir per raons polítiques a una parella

Imatge d'arxiu de la Policia Nacional

Imatge d’arxiu | Europa press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elda (El Vinalopó Mitjà) a dos jóvens acusats d’agredir a una parella per diferències polítiques. Una de les víctimes és una menor d’edat i l’altra un xic al qual van deixar semiinconscient.

 

Els fets van tindre lloc durant la vesprada del divendres 24 de maig, quan una parella que caminava per un dels carrers de Petrer es va donar compte de la presència de tres jóvens, dos xics i una xica, coneguts per les víctimes en residir tots ells en la mateixa localitat, explica la Policia Nacional a través d’un comunicat.

 

Després de seguir-los durant minuts, els presumptes agressors van començar a insultar i amedrentar a la parella per les seues diferències polítiques i van conseguir intimidar als perjudicats fins al punt d’haver de cridar a la Policia, la qual cosa va motivar la fugida dels tres jóvens.

 

No obstant, la parella va continuar caminant fins que minuts més tard va aparéixer un vehicle del qual van baixar els mateixos tres jóvens, esta volta amb altres intencions.

 

La parella va eixir corrent en vore la situació, però ràpidament van ser interceptats pels presumptes autors. Els dos xics es van dirigir directament a pel xic colpejant-lo repetidament en diferents parts del cos fins a deixar-lo semiinconscient tirat en terra. En eixe temps, l’altra víctima, menor d’edat, va ser agredida per l’altra xica.

 

Els agents es van trobar en arribar al xic tirat en terra sagnant per nas i la boca i amb problemes per a respirar, per la qual cosa van donar avís immediatament als servicis sanitaris, que el van traslladar a l’hospital per a que fóra atés.

 

Amb la informació aportada en la denúncia i les gestions dutes a terme, els investigadors van identificar i van localitzar als dos presumptes autors, procedint a la detenció dels dos, acusats de cometre presumptament un delicte de lesions i odi.

 

Els detinguts, els dos d’origen espanyol i de 26 anys, van ser posats ahir un i hui l’altre, a la disposició del Jutjat d’Instrucció en Funcions de Guàrdia número 1 d’Elda. El detingut d’ahir ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU