Detinguts dos jóvens en Elda per agredir per raons polítiques a una parella

Imatge d'arxiu de la Policia Nacional

Imatge d’arxiu | Europa press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Elda (El Vinalopó Mitjà) a dos jóvens acusats d’agredir a una parella per diferències polítiques. Una de les víctimes és una menor d’edat i l’altra un xic al qual van deixar semiinconscient.

 

Els fets van tindre lloc durant la vesprada del divendres 24 de maig, quan una parella que caminava per un dels carrers de Petrer es va donar compte de la presència de tres jóvens, dos xics i una xica, coneguts per les víctimes en residir tots ells en la mateixa localitat, explica la Policia Nacional a través d’un comunicat.

 

Després de seguir-los durant minuts, els presumptes agressors van començar a insultar i amedrentar a la parella per les seues diferències polítiques i van conseguir intimidar als perjudicats fins al punt d’haver de cridar a la Policia, la qual cosa va motivar la fugida dels tres jóvens.

 

No obstant, la parella va continuar caminant fins que minuts més tard va aparéixer un vehicle del qual van baixar els mateixos tres jóvens, esta volta amb altres intencions.

 

La parella va eixir corrent en vore la situació, però ràpidament van ser interceptats pels presumptes autors. Els dos xics es van dirigir directament a pel xic colpejant-lo repetidament en diferents parts del cos fins a deixar-lo semiinconscient tirat en terra. En eixe temps, l’altra víctima, menor d’edat, va ser agredida per l’altra xica.

 

Els agents es van trobar en arribar al xic tirat en terra sagnant per nas i la boca i amb problemes per a respirar, per la qual cosa van donar avís immediatament als servicis sanitaris, que el van traslladar a l’hospital per a que fóra atés.

 

Amb la informació aportada en la denúncia i les gestions dutes a terme, els investigadors van identificar i van localitzar als dos presumptes autors, procedint a la detenció dels dos, acusats de cometre presumptament un delicte de lesions i odi.

 

Els detinguts, els dos d’origen espanyol i de 26 anys, van ser posats ahir un i hui l’altre, a la disposició del Jutjat d’Instrucció en Funcions de Guàrdia número 1 d’Elda. El detingut d’ahir ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.