Detinguts per una estafa de compravenda de magranes i de llimes en Almoradí

Detinguts dos hòmens per estafar en la compravenda de llimes en Almoradí, en el Baix Segura (Alacant)

La Guàrdia Civil durant la intervenció | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura, a dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de set tones de llimes i de 125 tones de magranes, una estafa que arriba a més de 45.000 euros.

 

  

Els fets es van produir el passat mes de novembre quan cinc empresaris agricultors de la comarca del Baix Segura van interposar una denúncia per haver sigut víctimes de diferents estafes en la compravenda de productes hortofructícoles.

 

 

Totes les denúncies coincidien en dos representants d’una empresa d’Orihuela com els presumptes autors. Per a formalitzar els contractes, entregaven pagarés als perjudicats pel tall i recol·lecció de la fruita, però arribada la data de venciment mai els pagaven.

 

No tenien cap local en Orihuela

Un equip de la Guàrdia Civil de Torrevieja va fer diferents investigacions sobre estos empresaris als que ja els constaven anteriors impagaments a proveïdors. Quan van tractar de localitzar-los en l’empresa, es van trobar amb un magatzem tancat, en el que mai entrava o eixia ningú i a on tampoc hi havia càrrega o descàrrega de productes.

 

Van constatar que la casa social real estava en el Pinós i que el fet de què comptaren als perjudicats que es trobava en Orihuela es va fer per a guanyar-se la confiança dels agricultors del Baix Segura.

 

Els dos hòmens d’esta empresa, d’entre 50 i 56 anys, van ser finalment detinguts com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de 7.700 quilos de llima varietat Verna, valorats en 1.540 euros, i de 125.000 quilos de magranes D.O. Mollar-Elx, valorades en 45.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.