15.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Detinguts per una estafa de compravenda de magranes i de llimes en Almoradí

Detinguts dos hòmens per estafar en la compravenda de llimes en Almoradí, en el Baix Segura (Alacant)

La Guàrdia Civil durant la intervenció | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura, a dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de set tones de llimes i de 125 tones de magranes, una estafa que arriba a més de 45.000 euros.

 

  

Els fets es van produir el passat mes de novembre quan cinc empresaris agricultors de la comarca del Baix Segura van interposar una denúncia per haver sigut víctimes de diferents estafes en la compravenda de productes hortofructícoles.

 

 

Totes les denúncies coincidien en dos representants d’una empresa d’Orihuela com els presumptes autors. Per a formalitzar els contractes, entregaven pagarés als perjudicats pel tall i recol·lecció de la fruita, però arribada la data de venciment mai els pagaven.

 

No tenien cap local en Orihuela

Un equip de la Guàrdia Civil de Torrevieja va fer diferents investigacions sobre estos empresaris als que ja els constaven anteriors impagaments a proveïdors. Quan van tractar de localitzar-los en l’empresa, es van trobar amb un magatzem tancat, en el que mai entrava o eixia ningú i a on tampoc hi havia càrrega o descàrrega de productes.

 

Van constatar que la casa social real estava en el Pinós i que el fet de què comptaren als perjudicats que es trobava en Orihuela es va fer per a guanyar-se la confiança dels agricultors del Baix Segura.

 

Els dos hòmens d’esta empresa, d’entre 50 i 56 anys, van ser finalment detinguts com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de 7.700 quilos de llima varietat Verna, valorats en 1.540 euros, i de 125.000 quilos de magranes D.O. Mollar-Elx, valorades en 45.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.