Detinguts per una estafa de compravenda de magranes i de llimes en Almoradí

Detinguts dos hòmens per estafar en la compravenda de llimes en Almoradí, en el Baix Segura (Alacant)

La Guàrdia Civil durant la intervenció | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura, a dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de set tones de llimes i de 125 tones de magranes, una estafa que arriba a més de 45.000 euros.

 

  

Els fets es van produir el passat mes de novembre quan cinc empresaris agricultors de la comarca del Baix Segura van interposar una denúncia per haver sigut víctimes de diferents estafes en la compravenda de productes hortofructícoles.

 

 

Totes les denúncies coincidien en dos representants d’una empresa d’Orihuela com els presumptes autors. Per a formalitzar els contractes, entregaven pagarés als perjudicats pel tall i recol·lecció de la fruita, però arribada la data de venciment mai els pagaven.

 

No tenien cap local en Orihuela

Un equip de la Guàrdia Civil de Torrevieja va fer diferents investigacions sobre estos empresaris als que ja els constaven anteriors impagaments a proveïdors. Quan van tractar de localitzar-los en l’empresa, es van trobar amb un magatzem tancat, en el que mai entrava o eixia ningú i a on tampoc hi havia càrrega o descàrrega de productes.

 

Van constatar que la casa social real estava en el Pinós i que el fet de què comptaren als perjudicats que es trobava en Orihuela es va fer per a guanyar-se la confiança dels agricultors del Baix Segura.

 

Els dos hòmens d’esta empresa, d’entre 50 i 56 anys, van ser finalment detinguts com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de 7.700 quilos de llima varietat Verna, valorats en 1.540 euros, i de 125.000 quilos de magranes D.O. Mollar-Elx, valorades en 45.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.