Detinguts per una estafa de compravenda de magranes i de llimes en Almoradí

Detinguts dos hòmens per estafar en la compravenda de llimes en Almoradí, en el Baix Segura (Alacant)

La Guàrdia Civil durant la intervenció | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut en Almoradí, en la comarca del Baix Segura, a dos hòmens com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de set tones de llimes i de 125 tones de magranes, una estafa que arriba a més de 45.000 euros.

 

  

Els fets es van produir el passat mes de novembre quan cinc empresaris agricultors de la comarca del Baix Segura van interposar una denúncia per haver sigut víctimes de diferents estafes en la compravenda de productes hortofructícoles.

 

 

Totes les denúncies coincidien en dos representants d’una empresa d’Orihuela com els presumptes autors. Per a formalitzar els contractes, entregaven pagarés als perjudicats pel tall i recol·lecció de la fruita, però arribada la data de venciment mai els pagaven.

 

No tenien cap local en Orihuela

Un equip de la Guàrdia Civil de Torrevieja va fer diferents investigacions sobre estos empresaris als que ja els constaven anteriors impagaments a proveïdors. Quan van tractar de localitzar-los en l’empresa, es van trobar amb un magatzem tancat, en el que mai entrava o eixia ningú i a on tampoc hi havia càrrega o descàrrega de productes.

 

Van constatar que la casa social real estava en el Pinós i que el fet de què comptaren als perjudicats que es trobava en Orihuela es va fer per a guanyar-se la confiança dels agricultors del Baix Segura.

 

Els dos hòmens d’esta empresa, d’entre 50 i 56 anys, van ser finalment detinguts com a presumptes autors d’un delicte continuat d’estafa en la compravenda de 7.700 quilos de llima varietat Verna, valorats en 1.540 euros, i de 125.000 quilos de magranes D.O. Mollar-Elx, valorades en 45.000 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.