Dos detinguts per furtar una bicicleta de l’equip eslovac de triatló en Benidorm

 

Els agents de la Policia Nacional del Grup V de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), han detingut a dos persones per robar la bicicleta d’un membre de l’equip eslovac de triatló, valorada en 5.000 euros.

 

Els policies van rebre una denúncia en la que s’informava de la sostracció d’una bicicleta tipus MTB pertanyent a l’equip professional nacional eslovac de triatló, que en l’actualitat entrena en un complex hoteler de la localitat per a diferents proves en les que participen, entre les que es troba la preparació dels pròxims Jocs Olímpics de Tòquio 2021, ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La zona de la Marina Baixa és habitualment triada per equips professionals de ciclisme i altres disciplines esportives com el triatló per a la preparació de proves internacionals, campionats del món i jocs olímpics. En este cas, la sostracció d’una de les bicicletes usades per l’equip, a demés de la pèrdua patrimonial, causava un greu perjudici en alterar de manera significativa el seu pla d’entrenament.

 

Des del moment de la sostracció, la Policia va iniciar un dispositiu especial de resposta immediata que, en menys de 24 hores i gràcies a les labors d’investigació i perquisicions fetes, va conseguir identificar als autors, que van ser localitzats i detinguts. Una volta recuperada la bicicleta sostreta, els agents van fer lliurament al seu propietari.

 

Els detinguts, de 37 i 43 anys d’edat i sense antecedents, han sigut posats en llibertat després de ser sentits en declaració en dependències policials, a l’espera de ser cridats a declarar en seu judicial.

Últimes notícies

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.