16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Dos detinguts per furtar una bicicleta de l’equip eslovac de triatló en Benidorm

 

Els agents de la Policia Nacional del Grup V de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), han detingut a dos persones per robar la bicicleta d’un membre de l’equip eslovac de triatló, valorada en 5.000 euros.

 

Els policies van rebre una denúncia en la que s’informava de la sostracció d’una bicicleta tipus MTB pertanyent a l’equip professional nacional eslovac de triatló, que en l’actualitat entrena en un complex hoteler de la localitat per a diferents proves en les que participen, entre les que es troba la preparació dels pròxims Jocs Olímpics de Tòquio 2021, ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La zona de la Marina Baixa és habitualment triada per equips professionals de ciclisme i altres disciplines esportives com el triatló per a la preparació de proves internacionals, campionats del món i jocs olímpics. En este cas, la sostracció d’una de les bicicletes usades per l’equip, a demés de la pèrdua patrimonial, causava un greu perjudici en alterar de manera significativa el seu pla d’entrenament.

 

Des del moment de la sostracció, la Policia va iniciar un dispositiu especial de resposta immediata que, en menys de 24 hores i gràcies a les labors d’investigació i perquisicions fetes, va conseguir identificar als autors, que van ser localitzats i detinguts. Una volta recuperada la bicicleta sostreta, els agents van fer lliurament al seu propietari.

 

Els detinguts, de 37 i 43 anys d’edat i sense antecedents, han sigut posats en llibertat després de ser sentits en declaració en dependències policials, a l’espera de ser cridats a declarar en seu judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.