Dos detinguts per furtar una bicicleta de l’equip eslovac de triatló en Benidorm

 

Els agents de la Policia Nacional del Grup V de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), han detingut a dos persones per robar la bicicleta d’un membre de l’equip eslovac de triatló, valorada en 5.000 euros.

 

Els policies van rebre una denúncia en la que s’informava de la sostracció d’una bicicleta tipus MTB pertanyent a l’equip professional nacional eslovac de triatló, que en l’actualitat entrena en un complex hoteler de la localitat per a diferents proves en les que participen, entre les que es troba la preparació dels pròxims Jocs Olímpics de Tòquio 2021, ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La zona de la Marina Baixa és habitualment triada per equips professionals de ciclisme i altres disciplines esportives com el triatló per a la preparació de proves internacionals, campionats del món i jocs olímpics. En este cas, la sostracció d’una de les bicicletes usades per l’equip, a demés de la pèrdua patrimonial, causava un greu perjudici en alterar de manera significativa el seu pla d’entrenament.

 

Des del moment de la sostracció, la Policia va iniciar un dispositiu especial de resposta immediata que, en menys de 24 hores i gràcies a les labors d’investigació i perquisicions fetes, va conseguir identificar als autors, que van ser localitzats i detinguts. Una volta recuperada la bicicleta sostreta, els agents van fer lliurament al seu propietari.

 

Els detinguts, de 37 i 43 anys d’edat i sense antecedents, han sigut posats en llibertat després de ser sentits en declaració en dependències policials, a l’espera de ser cridats a declarar en seu judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.