20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Cinc detinguts per transportar més de 1.000 quilos d’haixix amb un vaixell en Santa Pola

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a cinc persones i han confiscat més de 1.000 quilos d’haixix en un vaixell xicotet intervingut en Santa Pola, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

En l’operació contra el tràfic de drogues, desenvolupada este diumenge, han actuat efectius de la Guàrdia Civil d’Alacant i Múrcia i, de moment, s’ha decretat el secret de les diligències, per a continuar investigant, per la qual cosa no es descarta que puguen fer-se més detencions.

 

En l’operació estan participant els Equips contra la Delinqüència Organitzada Antidroga (EDOA) d’Alacant i Múrcia, a demés de la Direcció Adjunta de Vigilància Duanera, segons han especificat les citades fonts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.