Cinc detinguts per transportar més de 1.000 quilos d’haixix amb un vaixell en Santa Pola

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a cinc persones i han confiscat més de 1.000 quilos d’haixix en un vaixell xicotet intervingut en Santa Pola, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

En l’operació contra el tràfic de drogues, desenvolupada este diumenge, han actuat efectius de la Guàrdia Civil d’Alacant i Múrcia i, de moment, s’ha decretat el secret de les diligències, per a continuar investigant, per la qual cosa no es descarta que puguen fer-se més detencions.

 

En l’operació estan participant els Equips contra la Delinqüència Organitzada Antidroga (EDOA) d’Alacant i Múrcia, a demés de la Direcció Adjunta de Vigilància Duanera, segons han especificat les citades fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.