Detinguts in fraganti a Dénia quan anaven a comprar mòbils amb el botí d’un robatori

 

La Policia Nacional ha detingut in fraganti a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, a dos homes de 22 i 23 anys quan anaven a comprar telèfons mòbils amb els diners que presumptament havien obtingut de botí del robatori de la caixa registradora d’un bar, al que havien accedit de matinada forçant una finestra.

Els agents van localitzar als sospitosos unes hores després de la denúncia i van aconseguir recuperar els diners abans que ho gastaren, informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

El propietari de l’establiment va denunciar que de matinada algú havia forçat una finestra i havia accedit per a robar més de 4.200 euros de la màquina registradora. En la denúncia va aportar les imatges gravades per les càmeres de seguretat del bar.

 

Un hipermercat els va pillar quan intentaven aprofitar-se d’ofertes de telefonia

 

Una vegada identificats tant el presumpte autor del robatori com el seu còmplice, els investigadors van establir un dispositiu per a detenir-los. En les investigacions van comprovar establiments de venda d’objectes tecnològics fins que en la secció de tecnologia d’un hipermercat van localitzar als suposats lladres mentre intentaven gastar el botí aprofitant les ofertes.

Tots dos van ser arrestats com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els policies van recuperar els diners sostrets i li’l van retornar al propietari del local. Posteriorment van localitzar la caixa registradora, que els joves havien abandonat en una de les partides rurals de la ciutat després de forçar-la.

 

Els detinguts, de nacionalitats romaneses i marroquina, en llibertat amb càrrecs

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys i nacionalitats romaneses i marroquina, han sigut posats en llibertat amb càrrecs després de passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Dénia. La recerca ha sigut duta a terme per efectius de la Policia Judicial de Dénia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.