Detinguts in fraganti a Dénia quan anaven a comprar mòbils amb el botí d’un robatori

 

La Policia Nacional ha detingut in fraganti a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, a dos homes de 22 i 23 anys quan anaven a comprar telèfons mòbils amb els diners que presumptament havien obtingut de botí del robatori de la caixa registradora d’un bar, al que havien accedit de matinada forçant una finestra.

Els agents van localitzar als sospitosos unes hores després de la denúncia i van aconseguir recuperar els diners abans que ho gastaren, informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

El propietari de l’establiment va denunciar que de matinada algú havia forçat una finestra i havia accedit per a robar més de 4.200 euros de la màquina registradora. En la denúncia va aportar les imatges gravades per les càmeres de seguretat del bar.

 

Un hipermercat els va pillar quan intentaven aprofitar-se d’ofertes de telefonia

 

Una vegada identificats tant el presumpte autor del robatori com el seu còmplice, els investigadors van establir un dispositiu per a detenir-los. En les investigacions van comprovar establiments de venda d’objectes tecnològics fins que en la secció de tecnologia d’un hipermercat van localitzar als suposats lladres mentre intentaven gastar el botí aprofitant les ofertes.

Tots dos van ser arrestats com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els policies van recuperar els diners sostrets i li’l van retornar al propietari del local. Posteriorment van localitzar la caixa registradora, que els joves havien abandonat en una de les partides rurals de la ciutat després de forçar-la.

 

Els detinguts, de nacionalitats romaneses i marroquina, en llibertat amb càrrecs

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys i nacionalitats romaneses i marroquina, han sigut posats en llibertat amb càrrecs després de passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Dénia. La recerca ha sigut duta a terme per efectius de la Policia Judicial de Dénia.

Últimes notícies

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique la seua inacció davant la vaga educativa indefinida

Compromís reclama la compareixença de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts perquè aclarisca el seu paper en la vaga educativa indefinida i la seua absència de negociació amb els sindicats docents.

Montero, DeJulius, Hezonja, Luwawu-Cabarrot i Bozic formen el quintet ideal de la Lliga Endesa

Jean Montero, David DeJulius, Mario Hezonja, Timothé Luwawu-Cabarrot i Luka Bozic han sigut triats per al quintet ideal de la Lliga Endesa, en una votació que combina opinió de capitans, entrenadors, mitjans i aficionats.

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.