Detinguts in fraganti a Dénia quan anaven a comprar mòbils amb el botí d’un robatori

 

La Policia Nacional ha detingut in fraganti a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, a dos homes de 22 i 23 anys quan anaven a comprar telèfons mòbils amb els diners que presumptament havien obtingut de botí del robatori de la caixa registradora d’un bar, al que havien accedit de matinada forçant una finestra.

Els agents van localitzar als sospitosos unes hores després de la denúncia i van aconseguir recuperar els diners abans que ho gastaren, informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

El propietari de l’establiment va denunciar que de matinada algú havia forçat una finestra i havia accedit per a robar més de 4.200 euros de la màquina registradora. En la denúncia va aportar les imatges gravades per les càmeres de seguretat del bar.

 

Un hipermercat els va pillar quan intentaven aprofitar-se d’ofertes de telefonia

 

Una vegada identificats tant el presumpte autor del robatori com el seu còmplice, els investigadors van establir un dispositiu per a detenir-los. En les investigacions van comprovar establiments de venda d’objectes tecnològics fins que en la secció de tecnologia d’un hipermercat van localitzar als suposats lladres mentre intentaven gastar el botí aprofitant les ofertes.

Tots dos van ser arrestats com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els policies van recuperar els diners sostrets i li’l van retornar al propietari del local. Posteriorment van localitzar la caixa registradora, que els joves havien abandonat en una de les partides rurals de la ciutat després de forçar-la.

 

Els detinguts, de nacionalitats romaneses i marroquina, en llibertat amb càrrecs

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys i nacionalitats romaneses i marroquina, han sigut posats en llibertat amb càrrecs després de passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Dénia. La recerca ha sigut duta a terme per efectius de la Policia Judicial de Dénia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València declara ZAS en Russafa i endurix les normes per a l’hostaleria i la neteja urbana

L'Ajuntament de València aprova la declaració de zona acústicament saturada en Russafa, amb límits a l'hostaleria i l'oci nocturn, i una nova ordenança que endurix les multes per embrutar la via pública.

Etta Eyong afronta un retorn amarg a la Ceràmica sense marcar des d’octubre

Etta Eyong torna a la Ceràmica com a davanter del Llevant en la seua pitjor ratxa golejadora, més de sis mesos sense veure porta en LaLiga després d'un inici explosiu amb Vila-real i Llevant. El seu paper actual, a l'ombra d'altres atacants, contrasta amb el protagonisme que va tindre al principi de la temporada.

Salva Gomar seguirà al capdavant de la FFCV fins a 2030 després de ser reelegit

Salva Gomar ha sigut reelegit president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana per al període 2026-2030, encadenant així el seu tercer mandat al capdavant de l'organisme federatiu.

El ple d’Alacant tomba les propostes de Vox i PP sobre prioritat nacional i immigració

L'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat les declaracions institucionals de Vox sobre prioritat nacional i la del PP que demanava una immigració legal, ordenada i segura, després d'un intens debat polític en el ple.

Últim dia d’aturs en FGV mentres els maquinistes advertixen que el conflicte continua obert

El segon calendari d'aturs dels maquinistes d'FGV acaba este dijous, però el sindicat SEMAF advertix que el conflicte continua i prepara noves protestes per a juny i estiu.

Una fundació desplega biblioteques de muntanya perquè cap xiquet es quede sense llegir

La Fundació Art i Paraula impulsa xicotetes biblioteques de muntanya en zones rurals aïllades de diverses comunitats autònomes, amb quasi dos-cents llibres per punt i el suport de voluntaris. El seu fundador, José María Goñi, aspira a crear un centenar en tota Espanya i al fet que els ajuntaments acaben implicant-se en el projecte.

Koldo García nega davant el Suprem cobrar 10.000 euros al mes de Víctor de Aldama

Koldo García ha rebutjat davant el Tribunal Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals entre 2019 i 2022 de Víctor de Aldama, malgrat que el comisionista sosté que va pagar entre 3,4 i 4 milions a ell i a José Luis Ábalos.

La Fiscalia de València manté l’arxivament del cas per l’incendi de l’edifici de Campanar

La Fiscalia Provincial de València rebutja reobrir la investigació penal per l'incendi de l'edifici de Campanar de febrer de 2024, en considerar que no han aparegut elements nous que justifiquen reprendre la causa.