Detinguts in fraganti a Dénia quan anaven a comprar mòbils amb el botí d’un robatori

 

La Policia Nacional ha detingut in fraganti a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, a dos homes de 22 i 23 anys quan anaven a comprar telèfons mòbils amb els diners que presumptament havien obtingut de botí del robatori de la caixa registradora d’un bar, al que havien accedit de matinada forçant una finestra.

Els agents van localitzar als sospitosos unes hores després de la denúncia i van aconseguir recuperar els diners abans que ho gastaren, informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

El propietari de l’establiment va denunciar que de matinada algú havia forçat una finestra i havia accedit per a robar més de 4.200 euros de la màquina registradora. En la denúncia va aportar les imatges gravades per les càmeres de seguretat del bar.

 

Un hipermercat els va pillar quan intentaven aprofitar-se d’ofertes de telefonia

 

Una vegada identificats tant el presumpte autor del robatori com el seu còmplice, els investigadors van establir un dispositiu per a detenir-los. En les investigacions van comprovar establiments de venda d’objectes tecnològics fins que en la secció de tecnologia d’un hipermercat van localitzar als suposats lladres mentre intentaven gastar el botí aprofitant les ofertes.

Tots dos van ser arrestats com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els policies van recuperar els diners sostrets i li’l van retornar al propietari del local. Posteriorment van localitzar la caixa registradora, que els joves havien abandonat en una de les partides rurals de la ciutat després de forçar-la.

 

Els detinguts, de nacionalitats romaneses i marroquina, en llibertat amb càrrecs

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys i nacionalitats romaneses i marroquina, han sigut posats en llibertat amb càrrecs després de passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Dénia. La recerca ha sigut duta a terme per efectius de la Policia Judicial de Dénia.

Últimes notícies

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.