Detinguts in fraganti a Dénia quan anaven a comprar mòbils amb el botí d’un robatori

 

La Policia Nacional ha detingut in fraganti a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, a dos homes de 22 i 23 anys quan anaven a comprar telèfons mòbils amb els diners que presumptament havien obtingut de botí del robatori de la caixa registradora d’un bar, al que havien accedit de matinada forçant una finestra.

Els agents van localitzar als sospitosos unes hores després de la denúncia i van aconseguir recuperar els diners abans que ho gastaren, informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

El propietari de l’establiment va denunciar que de matinada algú havia forçat una finestra i havia accedit per a robar més de 4.200 euros de la màquina registradora. En la denúncia va aportar les imatges gravades per les càmeres de seguretat del bar.

 

Un hipermercat els va pillar quan intentaven aprofitar-se d’ofertes de telefonia

 

Una vegada identificats tant el presumpte autor del robatori com el seu còmplice, els investigadors van establir un dispositiu per a detenir-los. En les investigacions van comprovar establiments de venda d’objectes tecnològics fins que en la secció de tecnologia d’un hipermercat van localitzar als suposats lladres mentre intentaven gastar el botí aprofitant les ofertes.

Tots dos van ser arrestats com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els policies van recuperar els diners sostrets i li’l van retornar al propietari del local. Posteriorment van localitzar la caixa registradora, que els joves havien abandonat en una de les partides rurals de la ciutat després de forçar-la.

 

Els detinguts, de nacionalitats romaneses i marroquina, en llibertat amb càrrecs

 

Els detinguts, de 22 i 23 anys i nacionalitats romaneses i marroquina, han sigut posats en llibertat amb càrrecs després de passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Dénia. La recerca ha sigut duta a terme per efectius de la Policia Judicial de Dénia.

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU