Cinc detinguts i una menor investigada per robatoris a ancians en la Plana Baixa

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a cinc persones per la seua presumpta implicació en diferents robatoris amb violència en cases de persones d’avançada edat, en localitats de la Plana Baixa de Castelló, i investiga a una menor relacionada també amb els fets.

 

Els robatoris es van cometre en les localitats de la Vall D’Uixó, Xilxes i Onda, i en el marc de la mateixa investigació s’ha detingut a una altra persona per tinença il·lícita d’armes i encobriment, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

La investigació es va iniciar el 7 de desembre arran del robatori amb violència en una casa de la població d’Onda per tres hòmens, els qui després de cridar a la porta es van abalançar sobre la víctima octogenària quan els va franquejar l’entrada tirant-la a terra i immobilitzant-la un d’ells, mentres els altres dos registraven la casa i sostreien diners, joies i un telèfon mòbil.

 

Pocs dies després, el 13 de desembre, es va cometre un segon fet delictiu de característiques paregudes al primer en la població de Xilxes, resultant en esta ocasió la víctima, també d’avançada edat, amb lesions en la cara.

 

Posteriorment, en la localitat de Vall d’Uixó, es va cometre un robatori paregut sent la víctima un home septuagenari al que els presumptes autors, després d’agredir-li, li van furtar un cordó d’or valorat en uns 5.000 euros.

 

Venien el material furtat

El grup d’investigadors de la Guàrdia Civil va conseguir identificar als presumptes autors materials dels fets i als que els ajudaven en els seus desplaçaments a les diferents localitats i el lloc a on venien el material sostret. En la inspecció del local van intervindre tres revòlvers i munició de diferents calibres, de tinença il·legal, alguns amb la numeració esborrada.

 

Els agents van esclarir diferents robatoris amb violència i intimidació. La investigació ha sigut dirigida pel Jutjat d’Instrucció número 2 de Nules, que va decretar l’ingrés en la presó de dos dels detinguts.

Últimes notícies

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.