Detenen a dos xics, un d’ells menor d’edat, per un robatori amb violència en un bar de Llíria

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un adolescent de 17 anys i un xic 18 anys de nacionalitat espanyola per la seua presumpta implicació en un robatori amb violència en un bar de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), a on un treballador va acabar agredit amb ferides d’arma blanca.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els sospitosos, que també estan presumptament implicats en un robatori amb violència en una casa d’una persona d’edat avançada en Llíria, van accedir al local encaputxats i amb armes blanques per a furtar tots els diners de la caixa registradora. A demés, van ferir a l’empleat del bar.

 

A hores d’ara, els presumptes agressors han sigut acusats d’un delicte de robatori amb violència i intimidació amb lesions greus. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Llíria i a Fiscalia de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.