Detenen a dos xics, un d’ells menor d’edat, per un robatori amb violència en un bar de Llíria

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un adolescent de 17 anys i un xic 18 anys de nacionalitat espanyola per la seua presumpta implicació en un robatori amb violència en un bar de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), a on un treballador va acabar agredit amb ferides d’arma blanca.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els sospitosos, que també estan presumptament implicats en un robatori amb violència en una casa d’una persona d’edat avançada en Llíria, van accedir al local encaputxats i amb armes blanques per a furtar tots els diners de la caixa registradora. A demés, van ferir a l’empleat del bar.

 

A hores d’ara, els presumptes agressors han sigut acusats d’un delicte de robatori amb violència i intimidació amb lesions greus. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Llíria i a Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.