Detinguts dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello

 

La Policia Local del Campello ha detingut dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello. El passat 8 de setembre de matinada, la central d’alarmes de bar del carrer la Mar de la localitat va alertar els propietaris d’una intrusió en el seu negoci.

Les càmeres van gravar tota l’escena, i els delinqüents van eixir corrent quan es va activar el sistema “visió zero”, consistent en expandir un dens núvol de fum a l’interior del recinte que impedeix la visibilitat, el que desemboca en una fugida precipitada dels lladres al quedar encegats.

Efectius de la Policia Local i Guàrdia Civil van acordonar el perímetre de l’establiment davant la possibilitat que pogueren seguir dins, però un cop comprovada la seua fugida van visionar la gravació i es va disposar un operatiu de recerca que en el termini de dos hores va acabar amb la detenció dels joves, identificats per la roba i complements que portaven, així com les petjades del calçat.

Al ser detinguts, encara portaven a sobre restes de pols, I eren visibles les ferides que es van produir en la fugida. Ja a les dependències de la Guàrdia Civil, es va comprovar que havien estat els autors materials d’altres dos robatoris en establiments del Campello, comesos esta mateixa nit.

Al tractar de menors d’edat, el jutge ha decretat el seu ingrés a diferents centres d’internament de menors, on romandran fins a la celebració del judici.

“Una vegada més, l’estreta col·laboració entre els dos cossos policials (Guàrdia Civil i Policia Local), es confirma com la fórmula més efectiva per garantir la seguretat del municipi “expliquen des del consistori.

 

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.