Detinguts dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello

 

La Policia Local del Campello ha detingut dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello. El passat 8 de setembre de matinada, la central d’alarmes de bar del carrer la Mar de la localitat va alertar els propietaris d’una intrusió en el seu negoci.

Les càmeres van gravar tota l’escena, i els delinqüents van eixir corrent quan es va activar el sistema “visió zero”, consistent en expandir un dens núvol de fum a l’interior del recinte que impedeix la visibilitat, el que desemboca en una fugida precipitada dels lladres al quedar encegats.

Efectius de la Policia Local i Guàrdia Civil van acordonar el perímetre de l’establiment davant la possibilitat que pogueren seguir dins, però un cop comprovada la seua fugida van visionar la gravació i es va disposar un operatiu de recerca que en el termini de dos hores va acabar amb la detenció dels joves, identificats per la roba i complements que portaven, així com les petjades del calçat.

Al ser detinguts, encara portaven a sobre restes de pols, I eren visibles les ferides que es van produir en la fugida. Ja a les dependències de la Guàrdia Civil, es va comprovar que havien estat els autors materials d’altres dos robatoris en establiments del Campello, comesos esta mateixa nit.

Al tractar de menors d’edat, el jutge ha decretat el seu ingrés a diferents centres d’internament de menors, on romandran fins a la celebració del judici.

“Una vegada més, l’estreta col·laboració entre els dos cossos policials (Guàrdia Civil i Policia Local), es confirma com la fórmula més efectiva per garantir la seguretat del municipi “expliquen des del consistori.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.