Detinguts dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello

 

La Policia Local del Campello ha detingut dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello. El passat 8 de setembre de matinada, la central d’alarmes de bar del carrer la Mar de la localitat va alertar els propietaris d’una intrusió en el seu negoci.

Les càmeres van gravar tota l’escena, i els delinqüents van eixir corrent quan es va activar el sistema «visió zero», consistent en expandir un dens núvol de fum a l’interior del recinte que impedeix la visibilitat, el que desemboca en una fugida precipitada dels lladres al quedar encegats.

Efectius de la Policia Local i Guàrdia Civil van acordonar el perímetre de l’establiment davant la possibilitat que pogueren seguir dins, però un cop comprovada la seua fugida van visionar la gravació i es va disposar un operatiu de recerca que en el termini de dos hores va acabar amb la detenció dels joves, identificats per la roba i complements que portaven, així com les petjades del calçat.

Al ser detinguts, encara portaven a sobre restes de pols, I eren visibles les ferides que es van produir en la fugida. Ja a les dependències de la Guàrdia Civil, es va comprovar que havien estat els autors materials d’altres dos robatoris en establiments del Campello, comesos esta mateixa nit.

Al tractar de menors d’edat, el jutge ha decretat el seu ingrés a diferents centres d’internament de menors, on romandran fins a la celebració del judici.

«Una vegada més, l’estreta col·laboració entre els dos cossos policials (Guàrdia Civil i Policia Local), es confirma com la fórmula més efectiva per garantir la seguretat del municipi «expliquen des del consistori.

 

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.