Detinguts dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello

 

La Policia Local del Campello ha detingut dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello. El passat 8 de setembre de matinada, la central d’alarmes de bar del carrer la Mar de la localitat va alertar els propietaris d’una intrusió en el seu negoci.

Les càmeres van gravar tota l’escena, i els delinqüents van eixir corrent quan es va activar el sistema “visió zero”, consistent en expandir un dens núvol de fum a l’interior del recinte que impedeix la visibilitat, el que desemboca en una fugida precipitada dels lladres al quedar encegats.

Efectius de la Policia Local i Guàrdia Civil van acordonar el perímetre de l’establiment davant la possibilitat que pogueren seguir dins, però un cop comprovada la seua fugida van visionar la gravació i es va disposar un operatiu de recerca que en el termini de dos hores va acabar amb la detenció dels joves, identificats per la roba i complements que portaven, així com les petjades del calçat.

Al ser detinguts, encara portaven a sobre restes de pols, I eren visibles les ferides que es van produir en la fugida. Ja a les dependències de la Guàrdia Civil, es va comprovar que havien estat els autors materials d’altres dos robatoris en establiments del Campello, comesos esta mateixa nit.

Al tractar de menors d’edat, el jutge ha decretat el seu ingrés a diferents centres d’internament de menors, on romandran fins a la celebració del judici.

“Una vegada més, l’estreta col·laboració entre els dos cossos policials (Guàrdia Civil i Policia Local), es confirma com la fórmula més efectiva per garantir la seguretat del municipi “expliquen des del consistori.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.