13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detinguts dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello

 

La Policia Local del Campello ha detingut dos menors com a autors d’un robatori en un bar de passeig marítim del Campello. El passat 8 de setembre de matinada, la central d’alarmes de bar del carrer la Mar de la localitat va alertar els propietaris d’una intrusió en el seu negoci.

Les càmeres van gravar tota l’escena, i els delinqüents van eixir corrent quan es va activar el sistema “visió zero”, consistent en expandir un dens núvol de fum a l’interior del recinte que impedeix la visibilitat, el que desemboca en una fugida precipitada dels lladres al quedar encegats.

Efectius de la Policia Local i Guàrdia Civil van acordonar el perímetre de l’establiment davant la possibilitat que pogueren seguir dins, però un cop comprovada la seua fugida van visionar la gravació i es va disposar un operatiu de recerca que en el termini de dos hores va acabar amb la detenció dels joves, identificats per la roba i complements que portaven, així com les petjades del calçat.

Al ser detinguts, encara portaven a sobre restes de pols, I eren visibles les ferides que es van produir en la fugida. Ja a les dependències de la Guàrdia Civil, es va comprovar que havien estat els autors materials d’altres dos robatoris en establiments del Campello, comesos esta mateixa nit.

Al tractar de menors d’edat, el jutge ha decretat el seu ingrés a diferents centres d’internament de menors, on romandran fins a la celebració del judici.

“Una vegada més, l’estreta col·laboració entre els dos cossos policials (Guàrdia Civil i Policia Local), es confirma com la fórmula més efectiva per garantir la seguretat del municipi “expliquen des del consistori.

 

Últimes notícies

El Consell destina 2 milions per a modernitzar el port Nou Fontana de Xàbia

La Generalitat impulsa una inversió de 2,16 milions per a renovar el port Nou Fontana de Xàbia amb millores en seguretat, accessibilitat i eficiència. Les obres s'executen en dos fases, amb un termini de 15 mesos i concessió de 15 anys.

Pilar Bernabé insta el PPCV a demanar perdó i l’acta a l’edil que va insultar a Pedro Sánchez

La delegada del Govern ha exigit al PP valencià que demane perdó i exigisca l'acta a la regidora de Vallanca que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez en un míting del PSOE. Ha qualificat l'episodi de violència política i ha reclamat responsabilitats.

Torres insta a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult 'ben preparat' d'una regidora al president Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Ha cridat a frenar la polarització i a respondre amb arguments i respecte.

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.