14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Dos detinguts després d’una persecució policial en direcció contrària per Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones, un home i una dona, per circular en direcció contrària, causant una «greu alarma», amb una moto robada en Alacant.

 

De manera sorprenent, policies que patrullaven la zona nord de la ciutat s’han creuat amb una motocicleta que anava en direcció contrària a la circulació, ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Els ocupants del vehicle, en vore als agents, han pegat a fugir i han posat «greument en perill no només la circulació rodada sinó a diferents persones que creuaven pel pas de vianants», ha explicat la Policia.

 

El conductor ha fet cas omís de les indicacions dels agents, pel que s’ha iniciat una persecució en la que un dels ocupants de la moto s’ha llevat el casc en marxa i se l’ha tirat als agents

 

La persona que anava darrere, presumptament, donava les indicacions amb les mans al conductor de la motocicleta per a facilitar la via de fugida. Finalment, els dos han caigut a terra en perdre l’equilibri en una maniobra.

 

En eixe moment, els agents del grup UPR Motos d’Alacant han detingut als dos ocupants per un presumpte delicte contra la seguretat viària i ja han passat a disposició judicial.

 

En comprovar les dades de la moto, els agents han confirmat que figurava com a robada. El propietari havia denunciat el robatori el mateix dia de la seua localització. El vehicle, valorat en més de 2.500 euros, ha sigut entregat al seu propietari amb danys en la xapa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.

Set detinguts per robatori de coure en polígons de la Vall d’Albaida valorat en 231.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a set persones per una sèrie de robatoris de cablejat a Montaverner, L'Olleria i Ontinyent, amb un perjuí de 231.000 euros. Se'ls atribuïxen cinc delictes de robatori amb força i un de pertinença a organització criminal.