9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Dos detinguts després d’una persecució policial en direcció contrària per Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones, un home i una dona, per circular en direcció contrària, causant una «greu alarma», amb una moto robada en Alacant.

 

De manera sorprenent, policies que patrullaven la zona nord de la ciutat s’han creuat amb una motocicleta que anava en direcció contrària a la circulació, ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Els ocupants del vehicle, en vore als agents, han pegat a fugir i han posat «greument en perill no només la circulació rodada sinó a diferents persones que creuaven pel pas de vianants», ha explicat la Policia.

 

El conductor ha fet cas omís de les indicacions dels agents, pel que s’ha iniciat una persecució en la que un dels ocupants de la moto s’ha llevat el casc en marxa i se l’ha tirat als agents

 

La persona que anava darrere, presumptament, donava les indicacions amb les mans al conductor de la motocicleta per a facilitar la via de fugida. Finalment, els dos han caigut a terra en perdre l’equilibri en una maniobra.

 

En eixe moment, els agents del grup UPR Motos d’Alacant han detingut als dos ocupants per un presumpte delicte contra la seguretat viària i ja han passat a disposició judicial.

 

En comprovar les dades de la moto, els agents han confirmat que figurava com a robada. El propietari havia denunciat el robatori el mateix dia de la seua localització. El vehicle, valorat en més de 2.500 euros, ha sigut entregat al seu propietari amb danys en la xapa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.