13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Dos detinguts després d’una persecució policial en direcció contrària per Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones, un home i una dona, per circular en direcció contrària, causant una «greu alarma», amb una moto robada en Alacant.

 

De manera sorprenent, policies que patrullaven la zona nord de la ciutat s’han creuat amb una motocicleta que anava en direcció contrària a la circulació, ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Els ocupants del vehicle, en vore als agents, han pegat a fugir i han posat «greument en perill no només la circulació rodada sinó a diferents persones que creuaven pel pas de vianants», ha explicat la Policia.

 

El conductor ha fet cas omís de les indicacions dels agents, pel que s’ha iniciat una persecució en la que un dels ocupants de la moto s’ha llevat el casc en marxa i se l’ha tirat als agents

 

La persona que anava darrere, presumptament, donava les indicacions amb les mans al conductor de la motocicleta per a facilitar la via de fugida. Finalment, els dos han caigut a terra en perdre l’equilibri en una maniobra.

 

En eixe moment, els agents del grup UPR Motos d’Alacant han detingut als dos ocupants per un presumpte delicte contra la seguretat viària i ja han passat a disposició judicial.

 

En comprovar les dades de la moto, els agents han confirmat que figurava com a robada. El propietari havia denunciat el robatori el mateix dia de la seua localització. El vehicle, valorat en més de 2.500 euros, ha sigut entregat al seu propietari amb danys en la xapa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una detenció a Alacant destapa a un líder de pornografia infantil arrestat a l’Argentina

La detenció d'un home a Alacant per emmagatzemar i compartir material d'abús infantil ha permés arrestar a l'Argentina a un presumpte líder d'una xarxa internacional. La investigació continua oberta.

València rebrà 2026 amb campanades infantils al matí i música, llums i focs a la nit

València acomiadarà 2025 amb campanades infantils de 10.30 a 13.00 amb Gisela i, a la nit, DJs, llums i focs artificials en la plaça de l'Ajuntament, amb controls d'accés i gots reciclats.

La Generalitat construirà 35 vivendes industrialitzades de protecció pública a Utiel per a afectats per la dana

La Generalitat ha posat en marxa la licitació per a alçar 35 vivendes de protecció pública industrialitzades a Utiel sobre un solar municipal. La inversió ascendix a 6,7 milions i s'emmarca en el Pla de Reconstrucció Local-Dana.

Coca-Cola s’unix a més de 50 ONG per a repartir 10.000 menjars per Nadal

La companyia s'ha unit a més de 50 ONG, bancs d'aliments i escoles d'hostaleria per a portar 10.000 menjars a famílies vulnerables del 16 al 24 de desembre en 19 ciutats. La campanya, en el seu quint any, mobilitza voluntariat per a embutxacar i distribuir els lots i ressalta el compromís 'continu' amb les comunitats.

La grip baixa però la covid puja en la Comunitat Valenciana i augmenten els ingressos

La incidència de grip descendix un 28,89% fins a 332,2 per 100.000, mentres la covid puja un 40,79% i el VRS repunta. L'activitat total i els ingressos per quadres greus augmenten i superen la mitjana nacional.

Finestrat reorganitza el govern local amb dos noves regidories

La nova alcaldessa, Nati Algado, ha reordenat l'equip de govern amb dos regidories inèdites i canvis d'àrees per a obrir una nova etapa de gestió.

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.