10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detinguts dos hómens per encobriment i una xica per robatori de joies en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera Alta (València), a una xica 27 anys, d’origen romanés, com a presumpta autora d’un robatori de joies dins d’una casa a principis de novembre. I a dos hómens de 47 i 55 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment en adquirir estes joies i revendre-les.

 

Arran d’una denúncia interposada a principis de novembre, en el que una dona havia sigut víctima d’un robatori amb força en sa casa d’Alzira, en el que es van emportar diversos objectes i joies, els agents van començar una investigació que els va conduir a un establiment de venta d’or, en el que van localitzar alguns lots de joies sospitosos de provindre d’algun fet delictiu.

 

Després de diferents comprovacions, la dona ha identificat plenament 20 peces de joieria com a seues, que havien sigut sostretes en el robatori amb força del que va ser víctima, per la qual cosa els policies van centrar les seues investigacions en identificar als venedors d’estes.

 

Els dos hómens en llibertat

Fruit de les investigacions es van identificar a dos hómens com els responsables de la venda de joies provinents del robatori, que han sigut localitzats i detinguts, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment, ja que ells havien comprat prèviament les joies a una xica, fins i tot sospitant que podrien vindre d’algun acte delictiu.

 

Finalment els agents han localitzat a la xica identificant-la com la persona que havia oferit les joies, i la han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb força.

 

La detinguda, amb antecedents policials ha passat a disposició judicial. Els altres dos detinguts, també amb antecedents policials han sigut posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.