Detinguts dos hómens per encobriment i una xica per robatori de joies en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera Alta (València), a una xica 27 anys, d’origen romanés, com a presumpta autora d’un robatori de joies dins d’una casa a principis de novembre. I a dos hómens de 47 i 55 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment en adquirir estes joies i revendre-les.

 

Arran d’una denúncia interposada a principis de novembre, en el que una dona havia sigut víctima d’un robatori amb força en sa casa d’Alzira, en el que es van emportar diversos objectes i joies, els agents van començar una investigació que els va conduir a un establiment de venta d’or, en el que van localitzar alguns lots de joies sospitosos de provindre d’algun fet delictiu.

 

Després de diferents comprovacions, la dona ha identificat plenament 20 peces de joieria com a seues, que havien sigut sostretes en el robatori amb força del que va ser víctima, per la qual cosa els policies van centrar les seues investigacions en identificar als venedors d’estes.

 

Els dos hómens en llibertat

Fruit de les investigacions es van identificar a dos hómens com els responsables de la venda de joies provinents del robatori, que han sigut localitzats i detinguts, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment, ja que ells havien comprat prèviament les joies a una xica, fins i tot sospitant que podrien vindre d’algun acte delictiu.

 

Finalment els agents han localitzat a la xica identificant-la com la persona que havia oferit les joies, i la han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb força.

 

La detinguda, amb antecedents policials ha passat a disposició judicial. Els altres dos detinguts, també amb antecedents policials han sigut posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Diversos vehicles cremats en l’incendi d’un garatge esta matinada a Xixona

Un incendi en un garatge amb 51 vehicles aparcats a Xixona ha cremat diversos cotxes esta matinada. No s’han registrat ferits i els bombers han donat per finalitzada la intervenció cap a les 7.30 hores.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.