Detinguts dos hómens per encobriment i una xica per robatori de joies en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera Alta (València), a una xica 27 anys, d’origen romanés, com a presumpta autora d’un robatori de joies dins d’una casa a principis de novembre. I a dos hómens de 47 i 55 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment en adquirir estes joies i revendre-les.

 

Arran d’una denúncia interposada a principis de novembre, en el que una dona havia sigut víctima d’un robatori amb força en sa casa d’Alzira, en el que es van emportar diversos objectes i joies, els agents van començar una investigació que els va conduir a un establiment de venta d’or, en el que van localitzar alguns lots de joies sospitosos de provindre d’algun fet delictiu.

 

Després de diferents comprovacions, la dona ha identificat plenament 20 peces de joieria com a seues, que havien sigut sostretes en el robatori amb força del que va ser víctima, per la qual cosa els policies van centrar les seues investigacions en identificar als venedors d’estes.

 

Els dos hómens en llibertat

Fruit de les investigacions es van identificar a dos hómens com els responsables de la venda de joies provinents del robatori, que han sigut localitzats i detinguts, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment, ja que ells havien comprat prèviament les joies a una xica, fins i tot sospitant que podrien vindre d’algun acte delictiu.

 

Finalment els agents han localitzat a la xica identificant-la com la persona que havia oferit les joies, i la han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb força.

 

La detinguda, amb antecedents policials ha passat a disposició judicial. Els altres dos detinguts, també amb antecedents policials han sigut posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.