Detinguts dos hómens per encobriment i una xica per robatori de joies en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la Ribera Alta (València), a una xica 27 anys, d’origen romanés, com a presumpta autora d’un robatori de joies dins d’una casa a principis de novembre. I a dos hómens de 47 i 55 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment en adquirir estes joies i revendre-les.

 

Arran d’una denúncia interposada a principis de novembre, en el que una dona havia sigut víctima d’un robatori amb força en sa casa d’Alzira, en el que es van emportar diversos objectes i joies, els agents van començar una investigació que els va conduir a un establiment de venta d’or, en el que van localitzar alguns lots de joies sospitosos de provindre d’algun fet delictiu.

 

Després de diferents comprovacions, la dona ha identificat plenament 20 peces de joieria com a seues, que havien sigut sostretes en el robatori amb força del que va ser víctima, per la qual cosa els policies van centrar les seues investigacions en identificar als venedors d’estes.

 

Els dos hómens en llibertat

Fruit de les investigacions es van identificar a dos hómens com els responsables de la venda de joies provinents del robatori, que han sigut localitzats i detinguts, com a presumptes autors d’un delicte d’encobriment, ja que ells havien comprat prèviament les joies a una xica, fins i tot sospitant que podrien vindre d’algun acte delictiu.

 

Finalment els agents han localitzat a la xica identificant-la com la persona que havia oferit les joies, i la han detingut com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb força.

 

La detinguda, amb antecedents policials ha passat a disposició judicial. Els altres dos detinguts, també amb antecedents policials han sigut posats en llibertat, no sense abans ser advertits de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això foren requerits.

Últimes notícies

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.