Quatre detinguts per intentar robar en una tenda de productes electrònics en Elx

Agents de la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a quatre persones quan intentaven robar en un conegut establiment comercial dedicat a la venda d’aparells d’electrònica. 

 

Segons han informat fonts policials, una telefonada de la central d’alarmes va alertar a la Policia de que havien vist a través de les càmeres de seguretat a uns sospitosos que estaven intentant accedir a l’establiment a través de la teulada fent un forat, anomenat ‘butró’.

 

Este mètode consistix en fer un forat en la teulada d’un edifici per a accedir a l’interior i, una vegada dins, inutilitzar els sistemes d’alarma i de seguretat.

 

Persecució en Elx

Després de ser alertats, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Elx van establir un dispositiu en el que es va assegurar tot el perímetre exterior de l’establiment. Al mateix temps, la Policia i responsables de l’empresa de seguretat accedien dins de la tenda per a localitzar als possibles autors i evitar que pegaren a fugir.

 

Una vegada a l’interior de la nau van començar a revisar-la, i van localitzar en el terrat a quatre individus que, al ser sorpresos van intentar fugir. En eixe moment es va iniciar una persecució en la que després de presentar una gran resistència finalment van ser detinguts.

 

Els lladres portaven un gran número de ferramentes

Seguidament els agents van continuar revisant la nau, i van descobrir dos forats de xicoteta grandària que donava al terrat a on van ser trobats els detinguts. Els lladres, que disposaven de coneixements i ferramentes suficients per a fer estos forats com llanternes.

 

Els detinguts, d’edats entre els 32 i 47 anys d’edat, seran posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx. La col·laboració entre les empreses de seguretat privada i la Policia Nacional a través del protocol d’actuació ‘Xarxa Blava‘, ha conseguit que les comunicacions siguen permanents i en temps real.

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.