Quatre detinguts per intentar robar en una tenda de productes electrònics en Elx

Agents de la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a quatre persones quan intentaven robar en un conegut establiment comercial dedicat a la venda d’aparells d’electrònica. 

 

Segons han informat fonts policials, una telefonada de la central d’alarmes va alertar a la Policia de que havien vist a través de les càmeres de seguretat a uns sospitosos que estaven intentant accedir a l’establiment a través de la teulada fent un forat, anomenat ‘butró’.

 

Este mètode consistix en fer un forat en la teulada d’un edifici per a accedir a l’interior i, una vegada dins, inutilitzar els sistemes d’alarma i de seguretat.

 

Persecució en Elx

Després de ser alertats, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Elx van establir un dispositiu en el que es va assegurar tot el perímetre exterior de l’establiment. Al mateix temps, la Policia i responsables de l’empresa de seguretat accedien dins de la tenda per a localitzar als possibles autors i evitar que pegaren a fugir.

 

Una vegada a l’interior de la nau van començar a revisar-la, i van localitzar en el terrat a quatre individus que, al ser sorpresos van intentar fugir. En eixe moment es va iniciar una persecució en la que després de presentar una gran resistència finalment van ser detinguts.

 

Els lladres portaven un gran número de ferramentes

Seguidament els agents van continuar revisant la nau, i van descobrir dos forats de xicoteta grandària que donava al terrat a on van ser trobats els detinguts. Els lladres, que disposaven de coneixements i ferramentes suficients per a fer estos forats com llanternes.

 

Els detinguts, d’edats entre els 32 i 47 anys d’edat, seran posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx. La col·laboració entre les empreses de seguretat privada i la Policia Nacional a través del protocol d’actuació ‘Xarxa Blava‘, ha conseguit que les comunicacions siguen permanents i en temps real.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.