Quatre detinguts per intentar robar en una tenda de productes electrònics en Elx

Agents de la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a quatre persones quan intentaven robar en un conegut establiment comercial dedicat a la venda d’aparells d’electrònica. 

 

Segons han informat fonts policials, una telefonada de la central d’alarmes va alertar a la Policia de que havien vist a través de les càmeres de seguretat a uns sospitosos que estaven intentant accedir a l’establiment a través de la teulada fent un forat, anomenat ‘butró’.

 

Este mètode consistix en fer un forat en la teulada d’un edifici per a accedir a l’interior i, una vegada dins, inutilitzar els sistemes d’alarma i de seguretat.

 

Persecució en Elx

Després de ser alertats, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Elx van establir un dispositiu en el que es va assegurar tot el perímetre exterior de l’establiment. Al mateix temps, la Policia i responsables de l’empresa de seguretat accedien dins de la tenda per a localitzar als possibles autors i evitar que pegaren a fugir.

 

Una vegada a l’interior de la nau van començar a revisar-la, i van localitzar en el terrat a quatre individus que, al ser sorpresos van intentar fugir. En eixe moment es va iniciar una persecució en la que després de presentar una gran resistència finalment van ser detinguts.

 

Els lladres portaven un gran número de ferramentes

Seguidament els agents van continuar revisant la nau, i van descobrir dos forats de xicoteta grandària que donava al terrat a on van ser trobats els detinguts. Els lladres, que disposaven de coneixements i ferramentes suficients per a fer estos forats com llanternes.

 

Els detinguts, d’edats entre els 32 i 47 anys d’edat, seran posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx. La col·laboració entre les empreses de seguretat privada i la Policia Nacional a través del protocol d’actuació ‘Xarxa Blava‘, ha conseguit que les comunicacions siguen permanents i en temps real.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.