Quatre detinguts per intentar robar en una tenda de productes electrònics en Elx

Agents de la Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a quatre persones quan intentaven robar en un conegut establiment comercial dedicat a la venda d’aparells d’electrònica. 

 

Segons han informat fonts policials, una telefonada de la central d’alarmes va alertar a la Policia de que havien vist a través de les càmeres de seguretat a uns sospitosos que estaven intentant accedir a l’establiment a través de la teulada fent un forat, anomenat ‘butró’.

 

Este mètode consistix en fer un forat en la teulada d’un edifici per a accedir a l’interior i, una vegada dins, inutilitzar els sistemes d’alarma i de seguretat.

 

Persecució en Elx

Després de ser alertats, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria d’Elx van establir un dispositiu en el que es va assegurar tot el perímetre exterior de l’establiment. Al mateix temps, la Policia i responsables de l’empresa de seguretat accedien dins de la tenda per a localitzar als possibles autors i evitar que pegaren a fugir.

 

Una vegada a l’interior de la nau van començar a revisar-la, i van localitzar en el terrat a quatre individus que, al ser sorpresos van intentar fugir. En eixe moment es va iniciar una persecució en la que després de presentar una gran resistència finalment van ser detinguts.

 

Els lladres portaven un gran número de ferramentes

Seguidament els agents van continuar revisant la nau, i van descobrir dos forats de xicoteta grandària que donava al terrat a on van ser trobats els detinguts. Els lladres, que disposaven de coneixements i ferramentes suficients per a fer estos forats com llanternes.

 

Els detinguts, d’edats entre els 32 i 47 anys d’edat, seran posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Elx. La col·laboració entre les empreses de seguretat privada i la Policia Nacional a través del protocol d’actuació ‘Xarxa Blava‘, ha conseguit que les comunicacions siguen permanents i en temps real.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.