Tres detinguts per tràfic de drogues en Sant Joan d’Alacant

 

Durant el primer cap de setmana de juliol, els agents de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, en la comarca l’Alacantí (Alacant) han detingut a tres persones, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Estes actuacions han sigut conseqüència dels dispositius de control de seguretat ciutadana.

 

El primer cas es va donar el divendres dia 3, quan una patrulla va identificar a un xic de 19 anys a qui van sorprendre amb 50 grams d’haixix.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’endemà, dissabte dia 4, altres agents van ser testimonis d’un intercanvi de droga entre un xic de 26 anys i el seu client. Al presumpte autor del delicte se li van intervindre 4 grams d’haixix.

 

L’actuació més important es va fer el diumenge dia 5 després d’identificar, durant un dispositiu de prevenció de la delinqüència, a un ciutadà lituà de 37 anys, que amagava entre les seues pertinences prop de 300 grams de marihuana i 370 euros en bitllets.

 

L’últim detingut ja era conegut pels agents

Es donava la circumstància que, este home, ja conegut per la seua suposada integració en una organització dedicada al cultiu i venda de marihuana, també regentava un local del que s’havien rebut queixes veïnals, pel continu tràfic de persones que s’acostaven fins allí a comprar o consumir droga.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Joan s’ha fet càrrec de les diligències i del registre voluntari de l’establiment, a on van ser intervinguts altres 52 grams de marihuana, 65 grams de marihuana preparada per a la venda, 161 grams d’haixix, 3 pots amb resina d’haixix amb un pes en brut de 1285 ml i dos bascules de precisió digitals.

 

Tots els detinguts, després de ser posats a disposició judicial, van quedar en llibertat amb càrrecs.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.