Tres detinguts per tràfic de drogues en Sant Joan d’Alacant

 

Durant el primer cap de setmana de juliol, els agents de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, en la comarca l’Alacantí (Alacant) han detingut a tres persones, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Estes actuacions han sigut conseqüència dels dispositius de control de seguretat ciutadana.

 

El primer cas es va donar el divendres dia 3, quan una patrulla va identificar a un xic de 19 anys a qui van sorprendre amb 50 grams d’haixix.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’endemà, dissabte dia 4, altres agents van ser testimonis d’un intercanvi de droga entre un xic de 26 anys i el seu client. Al presumpte autor del delicte se li van intervindre 4 grams d’haixix.

 

L’actuació més important es va fer el diumenge dia 5 després d’identificar, durant un dispositiu de prevenció de la delinqüència, a un ciutadà lituà de 37 anys, que amagava entre les seues pertinences prop de 300 grams de marihuana i 370 euros en bitllets.

 

L’últim detingut ja era conegut pels agents

Es donava la circumstància que, este home, ja conegut per la seua suposada integració en una organització dedicada al cultiu i venda de marihuana, també regentava un local del que s’havien rebut queixes veïnals, pel continu tràfic de persones que s’acostaven fins allí a comprar o consumir droga.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Joan s’ha fet càrrec de les diligències i del registre voluntari de l’establiment, a on van ser intervinguts altres 52 grams de marihuana, 65 grams de marihuana preparada per a la venda, 161 grams d’haixix, 3 pots amb resina d’haixix amb un pes en brut de 1285 ml i dos bascules de precisió digitals.

 

Tots els detinguts, després de ser posats a disposició judicial, van quedar en llibertat amb càrrecs.

 

Últimes notícies

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.