Tres detinguts per tràfic de drogues en Sant Joan d’Alacant

 

Durant el primer cap de setmana de juliol, els agents de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, en la comarca l’Alacantí (Alacant) han detingut a tres persones, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Estes actuacions han sigut conseqüència dels dispositius de control de seguretat ciutadana.

 

El primer cas es va donar el divendres dia 3, quan una patrulla va identificar a un xic de 19 anys a qui van sorprendre amb 50 grams d’haixix.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’endemà, dissabte dia 4, altres agents van ser testimonis d’un intercanvi de droga entre un xic de 26 anys i el seu client. Al presumpte autor del delicte se li van intervindre 4 grams d’haixix.

 

L’actuació més important es va fer el diumenge dia 5 després d’identificar, durant un dispositiu de prevenció de la delinqüència, a un ciutadà lituà de 37 anys, que amagava entre les seues pertinences prop de 300 grams de marihuana i 370 euros en bitllets.

 

L’últim detingut ja era conegut pels agents

Es donava la circumstància que, este home, ja conegut per la seua suposada integració en una organització dedicada al cultiu i venda de marihuana, també regentava un local del que s’havien rebut queixes veïnals, pel continu tràfic de persones que s’acostaven fins allí a comprar o consumir droga.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Joan s’ha fet càrrec de les diligències i del registre voluntari de l’establiment, a on van ser intervinguts altres 52 grams de marihuana, 65 grams de marihuana preparada per a la venda, 161 grams d’haixix, 3 pots amb resina d’haixix amb un pes en brut de 1285 ml i dos bascules de precisió digitals.

 

Tots els detinguts, després de ser posats a disposició judicial, van quedar en llibertat amb càrrecs.

 

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.