Tres detinguts per tràfic de drogues en Sant Joan d’Alacant

 

Durant el primer cap de setmana de juliol, els agents de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, en la comarca l’Alacantí (Alacant) han detingut a tres persones, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Estes actuacions han sigut conseqüència dels dispositius de control de seguretat ciutadana.

 

El primer cas es va donar el divendres dia 3, quan una patrulla va identificar a un xic de 19 anys a qui van sorprendre amb 50 grams d’haixix.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’endemà, dissabte dia 4, altres agents van ser testimonis d’un intercanvi de droga entre un xic de 26 anys i el seu client. Al presumpte autor del delicte se li van intervindre 4 grams d’haixix.

 

L’actuació més important es va fer el diumenge dia 5 després d’identificar, durant un dispositiu de prevenció de la delinqüència, a un ciutadà lituà de 37 anys, que amagava entre les seues pertinences prop de 300 grams de marihuana i 370 euros en bitllets.

 

L’últim detingut ja era conegut pels agents

Es donava la circumstància que, este home, ja conegut per la seua suposada integració en una organització dedicada al cultiu i venda de marihuana, també regentava un local del que s’havien rebut queixes veïnals, pel continu tràfic de persones que s’acostaven fins allí a comprar o consumir droga.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Joan s’ha fet càrrec de les diligències i del registre voluntari de l’establiment, a on van ser intervinguts altres 52 grams de marihuana, 65 grams de marihuana preparada per a la venda, 161 grams d’haixix, 3 pots amb resina d’haixix amb un pes en brut de 1285 ml i dos bascules de precisió digitals.

 

Tots els detinguts, després de ser posats a disposició judicial, van quedar en llibertat amb càrrecs.

 

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU