Tres detinguts per tràfic de drogues en Sant Joan d’Alacant

 

Durant el primer cap de setmana de juliol, els agents de la Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, en la comarca l’Alacantí (Alacant) han detingut a tres persones, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues. Estes actuacions han sigut conseqüència dels dispositius de control de seguretat ciutadana.

 

El primer cas es va donar el divendres dia 3, quan una patrulla va identificar a un xic de 19 anys a qui van sorprendre amb 50 grams d’haixix.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’endemà, dissabte dia 4, altres agents van ser testimonis d’un intercanvi de droga entre un xic de 26 anys i el seu client. Al presumpte autor del delicte se li van intervindre 4 grams d’haixix.

 

L’actuació més important es va fer el diumenge dia 5 després d’identificar, durant un dispositiu de prevenció de la delinqüència, a un ciutadà lituà de 37 anys, que amagava entre les seues pertinences prop de 300 grams de marihuana i 370 euros en bitllets.

 

L’últim detingut ja era conegut pels agents

Es donava la circumstància que, este home, ja conegut per la seua suposada integració en una organització dedicada al cultiu i venda de marihuana, també regentava un local del que s’havien rebut queixes veïnals, pel continu tràfic de persones que s’acostaven fins allí a comprar o consumir droga.

 

L’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Sant Joan s’ha fet càrrec de les diligències i del registre voluntari de l’establiment, a on van ser intervinguts altres 52 grams de marihuana, 65 grams de marihuana preparada per a la venda, 161 grams d’haixix, 3 pots amb resina d’haixix amb un pes en brut de 1285 ml i dos bascules de precisió digitals.

 

Tots els detinguts, després de ser posats a disposició judicial, van quedar en llibertat amb càrrecs.

 

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.