Detingut per trencar els espills retrovisors de sis cotxes en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en un carrer del districte d’Abastos de València a un xic de 32 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agents de l’autoritat, després de trencar els espills retrovisors de sis cotxes que estaven aparcats, i escopir i tractar de pegar als agents.

 

Els fets s’han produït este dijous cap a les 18.50 hores, quan els agents han sigut alertats perquè hi havia un home tirat en terra amb els peus en la calçada.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home que pareixia adormit, sense mascareta, que feia cas omís a les indicacions d’estos, moment en el què s’ha despertat i ha començat a cridar. Els agents per a evitar mals majors l’han retirat de la calçada i l’han recozat en una paret, ja que pel que pareix estava begut.

 

S’ha baixat els pantalons

En este moment, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert que este home moments abans havia trencat els espills retrovisors de diferents cotxes aparcats en un carrer pròxim amb un carro de metall que es trobava al seu costat.

 

Mentres un dels indicatius policials comprovava el manifestat, un altre estava amb el sospitós tractant d’identificar-lo, no sent possible ja que presentava una actitud agressiva i de menyspreu cap a estos. Este s’ha baixat els pantalons, els ha mostrat els seus genitals alhora que els agarrava i manifestava «suck my dick».

 

Espills retrovisors trencats

Els agents han tractat de parar la seua actitud però ha començat a escopir-los al mateix temps que intentava pegar-los punyades, sense èxit.

 

Finalment, els policies han comprovat que hi havia sis cotxes que presentaven danys i els espills retrovisors trencats, per això l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agent de l’autoritat.

 

En el trasllat a l’hospital, l’ara detingut ha escopit en el cotxe i ha donat puntades i cabotades a la mampara de protecció i porta posterior, ocasionant uns danys. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.