Detingut per trencar els espills retrovisors de sis cotxes en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en un carrer del districte d’Abastos de València a un xic de 32 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agents de l’autoritat, després de trencar els espills retrovisors de sis cotxes que estaven aparcats, i escopir i tractar de pegar als agents.

 

Els fets s’han produït este dijous cap a les 18.50 hores, quan els agents han sigut alertats perquè hi havia un home tirat en terra amb els peus en la calçada.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home que pareixia adormit, sense mascareta, que feia cas omís a les indicacions d’estos, moment en el què s’ha despertat i ha començat a cridar. Els agents per a evitar mals majors l’han retirat de la calçada i l’han recozat en una paret, ja que pel que pareix estava begut.

 

S’ha baixat els pantalons

En este moment, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert que este home moments abans havia trencat els espills retrovisors de diferents cotxes aparcats en un carrer pròxim amb un carro de metall que es trobava al seu costat.

 

Mentres un dels indicatius policials comprovava el manifestat, un altre estava amb el sospitós tractant d’identificar-lo, no sent possible ja que presentava una actitud agressiva i de menyspreu cap a estos. Este s’ha baixat els pantalons, els ha mostrat els seus genitals alhora que els agarrava i manifestava «suck my dick».

 

Espills retrovisors trencats

Els agents han tractat de parar la seua actitud però ha començat a escopir-los al mateix temps que intentava pegar-los punyades, sense èxit.

 

Finalment, els policies han comprovat que hi havia sis cotxes que presentaven danys i els espills retrovisors trencats, per això l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agent de l’autoritat.

 

En el trasllat a l’hospital, l’ara detingut ha escopit en el cotxe i ha donat puntades i cabotades a la mampara de protecció i porta posterior, ocasionant uns danys. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.