Detingut per trencar els espills retrovisors de sis cotxes en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en un carrer del districte d’Abastos de València a un xic de 32 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agents de l’autoritat, després de trencar els espills retrovisors de sis cotxes que estaven aparcats, i escopir i tractar de pegar als agents.

 

Els fets s’han produït este dijous cap a les 18.50 hores, quan els agents han sigut alertats perquè hi havia un home tirat en terra amb els peus en la calçada.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home que pareixia adormit, sense mascareta, que feia cas omís a les indicacions d’estos, moment en el què s’ha despertat i ha començat a cridar. Els agents per a evitar mals majors l’han retirat de la calçada i l’han recozat en una paret, ja que pel que pareix estava begut.

 

S’ha baixat els pantalons

En este moment, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert que este home moments abans havia trencat els espills retrovisors de diferents cotxes aparcats en un carrer pròxim amb un carro de metall que es trobava al seu costat.

 

Mentres un dels indicatius policials comprovava el manifestat, un altre estava amb el sospitós tractant d’identificar-lo, no sent possible ja que presentava una actitud agressiva i de menyspreu cap a estos. Este s’ha baixat els pantalons, els ha mostrat els seus genitals alhora que els agarrava i manifestava «suck my dick».

 

Espills retrovisors trencats

Els agents han tractat de parar la seua actitud però ha començat a escopir-los al mateix temps que intentava pegar-los punyades, sense èxit.

 

Finalment, els policies han comprovat que hi havia sis cotxes que presentaven danys i els espills retrovisors trencats, per això l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agent de l’autoritat.

 

En el trasllat a l’hospital, l’ara detingut ha escopit en el cotxe i ha donat puntades i cabotades a la mampara de protecció i porta posterior, ocasionant uns danys. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.