Detingut per trencar els espills retrovisors de sis cotxes en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en un carrer del districte d’Abastos de València a un xic de 32 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agents de l’autoritat, després de trencar els espills retrovisors de sis cotxes que estaven aparcats, i escopir i tractar de pegar als agents.

 

Els fets s’han produït este dijous cap a les 18.50 hores, quan els agents han sigut alertats perquè hi havia un home tirat en terra amb els peus en la calçada.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home que pareixia adormit, sense mascareta, que feia cas omís a les indicacions d’estos, moment en el què s’ha despertat i ha començat a cridar. Els agents per a evitar mals majors l’han retirat de la calçada i l’han recozat en una paret, ja que pel que pareix estava begut.

 

S’ha baixat els pantalons

En este moment, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert que este home moments abans havia trencat els espills retrovisors de diferents cotxes aparcats en un carrer pròxim amb un carro de metall que es trobava al seu costat.

 

Mentres un dels indicatius policials comprovava el manifestat, un altre estava amb el sospitós tractant d’identificar-lo, no sent possible ja que presentava una actitud agressiva i de menyspreu cap a estos. Este s’ha baixat els pantalons, els ha mostrat els seus genitals alhora que els agarrava i manifestava «suck my dick».

 

Espills retrovisors trencats

Els agents han tractat de parar la seua actitud però ha començat a escopir-los al mateix temps que intentava pegar-los punyades, sense èxit.

 

Finalment, els policies han comprovat que hi havia sis cotxes que presentaven danys i els espills retrovisors trencats, per això l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agent de l’autoritat.

 

En el trasllat a l’hospital, l’ara detingut ha escopit en el cotxe i ha donat puntades i cabotades a la mampara de protecció i porta posterior, ocasionant uns danys. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.