Detingut per trencar els espills retrovisors de sis cotxes en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en un carrer del districte d’Abastos de València a un xic de 32 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agents de l’autoritat, després de trencar els espills retrovisors de sis cotxes que estaven aparcats, i escopir i tractar de pegar als agents.

 

Els fets s’han produït este dijous cap a les 18.50 hores, quan els agents han sigut alertats perquè hi havia un home tirat en terra amb els peus en la calçada.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc a on han observat a un home que pareixia adormit, sense mascareta, que feia cas omís a les indicacions d’estos, moment en el què s’ha despertat i ha començat a cridar. Els agents per a evitar mals majors l’han retirat de la calçada i l’han recozat en una paret, ja que pel que pareix estava begut.

 

S’ha baixat els pantalons

En este moment, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents han descobert que este home moments abans havia trencat els espills retrovisors de diferents cotxes aparcats en un carrer pròxim amb un carro de metall que es trobava al seu costat.

 

Mentres un dels indicatius policials comprovava el manifestat, un altre estava amb el sospitós tractant d’identificar-lo, no sent possible ja que presentava una actitud agressiva i de menyspreu cap a estos. Este s’ha baixat els pantalons, els ha mostrat els seus genitals alhora que els agarrava i manifestava «suck my dick».

 

Espills retrovisors trencats

Els agents han tractat de parar la seua actitud però ha començat a escopir-los al mateix temps que intentava pegar-los punyades, sense èxit.

 

Finalment, els policies han comprovat que hi havia sis cotxes que presentaven danys i els espills retrovisors trencats, per això l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys i atemptat a agent de l’autoritat.

 

En el trasllat a l’hospital, l’ara detingut ha escopit en el cotxe i ha donat puntades i cabotades a la mampara de protecció i porta posterior, ocasionant uns danys. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU