Detinguts tres membres d’un grup dedicat al robatori amb força en cases en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), a tres suposats membres d’una organització criminal itinerant especialitzada en els robatoris amb força en domicili.

 

La investigació va començar en el marc d’un dispositiu especial establit per a atallar els delictes contra el patrimoni i, especialment, els delictes de robatori amb força en cases en l’època estival, i després d’acumular-se en un curt espai de temps diferents denúncies.

 

Els agents sospitaven que podia ser una organització criminal itinerant, que es van desplaçant perpetrant els seus delictes durant un curt espai de temps en les localitats de pas i dificultant la investigació.

 

Més efectius policials durant l’estiu

No obstant això, l’operació estiu, que augmenta el número d’efectius en faenes de prevenció de la delinqüència, va provocar que els delinqüents erraren en un dels seus robatoris. Amb això es van obtindre proves que van centrar als presumptes autors.

 

Una de les proves obtingudes van ser imàtgens dels presumptes autors dels robatoris. D’eixa manera es va conseguir identificar als membres i es va elaborar un dispositiu que va culminar amb la detenció de tres persones als qui s’atribuïx els delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal per quatre robatoris en cases de la localitat. La Policia no descarta que pogueren estar implicats en més robatoris.

 

Dos dels detinguts de 33 i 37 anys van ser posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm i l’altre en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la Vila Joiosa, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.