Detinguts tres membres d’un grup dedicat al robatori amb força en cases en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), a tres suposats membres d’una organització criminal itinerant especialitzada en els robatoris amb força en domicili.

 

La investigació va començar en el marc d’un dispositiu especial establit per a atallar els delictes contra el patrimoni i, especialment, els delictes de robatori amb força en cases en l’època estival, i després d’acumular-se en un curt espai de temps diferents denúncies.

 

Els agents sospitaven que podia ser una organització criminal itinerant, que es van desplaçant perpetrant els seus delictes durant un curt espai de temps en les localitats de pas i dificultant la investigació.

 

Més efectius policials durant l’estiu

No obstant això, l’operació estiu, que augmenta el número d’efectius en faenes de prevenció de la delinqüència, va provocar que els delinqüents erraren en un dels seus robatoris. Amb això es van obtindre proves que van centrar als presumptes autors.

 

Una de les proves obtingudes van ser imàtgens dels presumptes autors dels robatoris. D’eixa manera es va conseguir identificar als membres i es va elaborar un dispositiu que va culminar amb la detenció de tres persones als qui s’atribuïx els delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal per quatre robatoris en cases de la localitat. La Policia no descarta que pogueren estar implicats en més robatoris.

 

Dos dels detinguts de 33 i 37 anys van ser posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm i l’altre en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la Vila Joiosa, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.