Detinguts tres membres d’un grup dedicat al robatori amb força en cases en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), a tres suposats membres d’una organització criminal itinerant especialitzada en els robatoris amb força en domicili.

 

La investigació va començar en el marc d’un dispositiu especial establit per a atallar els delictes contra el patrimoni i, especialment, els delictes de robatori amb força en cases en l’època estival, i després d’acumular-se en un curt espai de temps diferents denúncies.

 

Els agents sospitaven que podia ser una organització criminal itinerant, que es van desplaçant perpetrant els seus delictes durant un curt espai de temps en les localitats de pas i dificultant la investigació.

 

Més efectius policials durant l’estiu

No obstant això, l’operació estiu, que augmenta el número d’efectius en faenes de prevenció de la delinqüència, va provocar que els delinqüents erraren en un dels seus robatoris. Amb això es van obtindre proves que van centrar als presumptes autors.

 

Una de les proves obtingudes van ser imàtgens dels presumptes autors dels robatoris. D’eixa manera es va conseguir identificar als membres i es va elaborar un dispositiu que va culminar amb la detenció de tres persones als qui s’atribuïx els delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal per quatre robatoris en cases de la localitat. La Policia no descarta que pogueren estar implicats en més robatoris.

 

Dos dels detinguts de 33 i 37 anys van ser posats a disposició judicial en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm i l’altre en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la Vila Joiosa, en la mateixa comarca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.