Desmantellen una organització criminal en Elx que es dedicava al tràfic de drogues

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut en una operació contra el tràfic de drogues a tres persones com a presumptes responsables de la venda i distribució de substàncies estupefaents en diferents pisos situats en el barri del Palmerar d’Elx. A demés, ha desmantellat dos narcopisos usats per a la venda de droga.

 

Segons han explicat fonts policials, a principis del mes d’agost, agents pertanyents al Grup d’estupefaents de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació, que es va centrar en una primera fase a identificar a tots els components d’un grup criminal que es dedicaven a la venda de diferents tipus de substància estupefaent.

 

A través de vigilàncies discretes dutes a terme sobre estes persones, els encarregats del cas van descobrir que disposaven de dos cases situades en el barri del Palmerar d’esta ciutat, que eren utilitzades com a punts negres de venda i magatzematge de drogues.

 

Una casa blindada

Un d’estos narcopisos era usat com a punt de venda de substàncies estupefaents a terceres persones i l’altre domicili estava destinat com a magatzem, a on guardaven i custodiaven les drogues.

 

En intentar entrar en les dos cases, els agents van observar que els immobles posseïen unes elevades mesures de seguretat, com a porta doble protegida o finestres blindades per a així dificultar l’entrada policial i destruir o desfer-se de la droga.

 

Una vegada dins dels domicilis, els policies van procedir a la detenció de tres persones com a presumptes responsables de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal.

 

Trobaren una espasa i una pistola dins de les cases

En el registre efectuat en la primera casa, es van confiscar diferents dosis individualitzades de marihuana llesta per a la seua venda, 88 grams d’haixix, quatre grams de cocaïna, una bossa amb més de 100 grams de marihuana o bàscules de precisió, entre altres.

 

En el segon domicili, habilitat com a lloc del magatzematge, es van intervenir 67 plantes, 20 grams de cocaïna, 25 grams de cocaïna de tall, 800 grams de marihuana, diners en metàl·lic, diferents armes, tals amb una espasa catana i una pistola de 9 mm apta per a fer foc amb munició dins de la casa.

 

Els arrestats, tots ells d’edats compreses entre 23 i 27 anys, han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.