7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Desmantellen una organització criminal en Elx que es dedicava al tràfic de drogues

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut en una operació contra el tràfic de drogues a tres persones com a presumptes responsables de la venda i distribució de substàncies estupefaents en diferents pisos situats en el barri del Palmerar d’Elx. A demés, ha desmantellat dos narcopisos usats per a la venda de droga.

 

Segons han explicat fonts policials, a principis del mes d’agost, agents pertanyents al Grup d’estupefaents de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació, que es va centrar en una primera fase a identificar a tots els components d’un grup criminal que es dedicaven a la venda de diferents tipus de substància estupefaent.

 

A través de vigilàncies discretes dutes a terme sobre estes persones, els encarregats del cas van descobrir que disposaven de dos cases situades en el barri del Palmerar d’esta ciutat, que eren utilitzades com a punts negres de venda i magatzematge de drogues.

 

Una casa blindada

Un d’estos narcopisos era usat com a punt de venda de substàncies estupefaents a terceres persones i l’altre domicili estava destinat com a magatzem, a on guardaven i custodiaven les drogues.

 

En intentar entrar en les dos cases, els agents van observar que els immobles posseïen unes elevades mesures de seguretat, com a porta doble protegida o finestres blindades per a així dificultar l’entrada policial i destruir o desfer-se de la droga.

 

Una vegada dins dels domicilis, els policies van procedir a la detenció de tres persones com a presumptes responsables de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal.

 

Trobaren una espasa i una pistola dins de les cases

En el registre efectuat en la primera casa, es van confiscar diferents dosis individualitzades de marihuana llesta per a la seua venda, 88 grams d’haixix, quatre grams de cocaïna, una bossa amb més de 100 grams de marihuana o bàscules de precisió, entre altres.

 

En el segon domicili, habilitat com a lloc del magatzematge, es van intervenir 67 plantes, 20 grams de cocaïna, 25 grams de cocaïna de tall, 800 grams de marihuana, diners en metàl·lic, diferents armes, tals amb una espasa catana i una pistola de 9 mm apta per a fer foc amb munició dins de la casa.

 

Els arrestats, tots ells d’edats compreses entre 23 i 27 anys, han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.