Desmantellen una organització criminal en Elx que es dedicava al tràfic de drogues

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut en una operació contra el tràfic de drogues a tres persones com a presumptes responsables de la venda i distribució de substàncies estupefaents en diferents pisos situats en el barri del Palmerar d’Elx. A demés, ha desmantellat dos narcopisos usats per a la venda de droga.

 

Segons han explicat fonts policials, a principis del mes d’agost, agents pertanyents al Grup d’estupefaents de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació, que es va centrar en una primera fase a identificar a tots els components d’un grup criminal que es dedicaven a la venda de diferents tipus de substància estupefaent.

 

A través de vigilàncies discretes dutes a terme sobre estes persones, els encarregats del cas van descobrir que disposaven de dos cases situades en el barri del Palmerar d’esta ciutat, que eren utilitzades com a punts negres de venda i magatzematge de drogues.

 

Una casa blindada

Un d’estos narcopisos era usat com a punt de venda de substàncies estupefaents a terceres persones i l’altre domicili estava destinat com a magatzem, a on guardaven i custodiaven les drogues.

 

En intentar entrar en les dos cases, els agents van observar que els immobles posseïen unes elevades mesures de seguretat, com a porta doble protegida o finestres blindades per a així dificultar l’entrada policial i destruir o desfer-se de la droga.

 

Una vegada dins dels domicilis, els policies van procedir a la detenció de tres persones com a presumptes responsables de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal.

 

Trobaren una espasa i una pistola dins de les cases

En el registre efectuat en la primera casa, es van confiscar diferents dosis individualitzades de marihuana llesta per a la seua venda, 88 grams d’haixix, quatre grams de cocaïna, una bossa amb més de 100 grams de marihuana o bàscules de precisió, entre altres.

 

En el segon domicili, habilitat com a lloc del magatzematge, es van intervenir 67 plantes, 20 grams de cocaïna, 25 grams de cocaïna de tall, 800 grams de marihuana, diners en metàl·lic, diferents armes, tals amb una espasa catana i una pistola de 9 mm apta per a fer foc amb munició dins de la casa.

 

Els arrestats, tots ells d’edats compreses entre 23 i 27 anys, han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.