Desmantellen una organització criminal en Elx que es dedicava al tràfic de drogues

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut en una operació contra el tràfic de drogues a tres persones com a presumptes responsables de la venda i distribució de substàncies estupefaents en diferents pisos situats en el barri del Palmerar d’Elx. A demés, ha desmantellat dos narcopisos usats per a la venda de droga.

 

Segons han explicat fonts policials, a principis del mes d’agost, agents pertanyents al Grup d’estupefaents de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació, que es va centrar en una primera fase a identificar a tots els components d’un grup criminal que es dedicaven a la venda de diferents tipus de substància estupefaent.

 

A través de vigilàncies discretes dutes a terme sobre estes persones, els encarregats del cas van descobrir que disposaven de dos cases situades en el barri del Palmerar d’esta ciutat, que eren utilitzades com a punts negres de venda i magatzematge de drogues.

 

Una casa blindada

Un d’estos narcopisos era usat com a punt de venda de substàncies estupefaents a terceres persones i l’altre domicili estava destinat com a magatzem, a on guardaven i custodiaven les drogues.

 

En intentar entrar en les dos cases, els agents van observar que els immobles posseïen unes elevades mesures de seguretat, com a porta doble protegida o finestres blindades per a així dificultar l’entrada policial i destruir o desfer-se de la droga.

 

Una vegada dins dels domicilis, els policies van procedir a la detenció de tres persones com a presumptes responsables de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal.

 

Trobaren una espasa i una pistola dins de les cases

En el registre efectuat en la primera casa, es van confiscar diferents dosis individualitzades de marihuana llesta per a la seua venda, 88 grams d’haixix, quatre grams de cocaïna, una bossa amb més de 100 grams de marihuana o bàscules de precisió, entre altres.

 

En el segon domicili, habilitat com a lloc del magatzematge, es van intervenir 67 plantes, 20 grams de cocaïna, 25 grams de cocaïna de tall, 800 grams de marihuana, diners en metàl·lic, diferents armes, tals amb una espasa catana i una pistola de 9 mm apta per a fer foc amb munició dins de la casa.

 

Els arrestats, tots ells d’edats compreses entre 23 i 27 anys, han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.