Presó provisional per als dos detinguts acusats de violar a una xiqueta en la Safor

 

Actualització 22/10/2020 a les 11.10 hores. El Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia, capital de la Safor (València), ha decretat este dimecres presó provisional, comunicada i sense fiança als dos detinguts per la violació grupal a una xiqueta d’una localitat de la comarca.

 

Actualització 21/10/2020 a les 11.10 hores. La Fiscalia ha internat al menor de 15 anys acusat de participar en la violació grupal a una xiqueta en un municipi de la Safor (València), segons han informat a Europa Press fonts del ministeri públic. S’ha acordat un internament de sis mesos en règim semiobert prorrogable per altres 3 mesos més.

 

El succés es remunta a este efecte de setmana quan diferents jóvens, entre ells el menor, presumptament van violar en grup a una xica. A conseqüència, la Policia va detindre este dilluns a dos xics i al menor de 15 anys.

 

Els dos adults van passar ahir a la disposició del jutge, qui va acordar prorrogar la detenció per a practicar diferents diligències d’edat. Per part seua, la Fiscalia va decidir l’internament del menor.
 

Detinguts tres xics, un menor, acusats de violar en grup a una xiqueta en un municipi de la Safor

Agents de la Policia Nacional han detingut a tres xics, un d’ells menor d’edat, acusats de violar en grup a una xiqueta menor d’edat en un municipi de la comarca de la Safor (València). Segons han confirmat a Europa Press fonts de Prefectura, la presumpta agressió sexual ha tingut lloc este dissabte en una localitat de la comarca.

 

La víctima és una xica, menor d’edat, sobre la que se sospita que l’han violada en grup. La Policia ha obert una investigació i ha permés detindre este dilluns a tres xics, un d’ells menor, per eixos fets. Està previst que passen este dimarts a disposició judicial –en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia– i que el menor es presente davant de la Fiscalia.

 

Els agents continuen investigant si eixe dia els jóvens i la menor van poder prendre drogues i alcohol, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.