Presó provisional per als dos detinguts acusats de violar a una xiqueta en la Safor

 

Actualització 22/10/2020 a les 11.10 hores. El Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia, capital de la Safor (València), ha decretat este dimecres presó provisional, comunicada i sense fiança als dos detinguts per la violació grupal a una xiqueta d’una localitat de la comarca.

 

Actualització 21/10/2020 a les 11.10 hores. La Fiscalia ha internat al menor de 15 anys acusat de participar en la violació grupal a una xiqueta en un municipi de la Safor (València), segons han informat a Europa Press fonts del ministeri públic. S’ha acordat un internament de sis mesos en règim semiobert prorrogable per altres 3 mesos més.

 

El succés es remunta a este efecte de setmana quan diferents jóvens, entre ells el menor, presumptament van violar en grup a una xica. A conseqüència, la Policia va detindre este dilluns a dos xics i al menor de 15 anys.

 

Els dos adults van passar ahir a la disposició del jutge, qui va acordar prorrogar la detenció per a practicar diferents diligències d’edat. Per part seua, la Fiscalia va decidir l’internament del menor.
 

Detinguts tres xics, un menor, acusats de violar en grup a una xiqueta en un municipi de la Safor

Agents de la Policia Nacional han detingut a tres xics, un d’ells menor d’edat, acusats de violar en grup a una xiqueta menor d’edat en un municipi de la comarca de la Safor (València). Segons han confirmat a Europa Press fonts de Prefectura, la presumpta agressió sexual ha tingut lloc este dissabte en una localitat de la comarca.

 

La víctima és una xica, menor d’edat, sobre la que se sospita que l’han violada en grup. La Policia ha obert una investigació i ha permés detindre este dilluns a tres xics, un d’ells menor, per eixos fets. Està previst que passen este dimarts a disposició judicial –en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia– i que el menor es presente davant de la Fiscalia.

 

Els agents continuen investigant si eixe dia els jóvens i la menor van poder prendre drogues i alcohol, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.