Presó provisional per als dos detinguts acusats de violar a una xiqueta en la Safor

 

Actualització 22/10/2020 a les 11.10 hores. El Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia, capital de la Safor (València), ha decretat este dimecres presó provisional, comunicada i sense fiança als dos detinguts per la violació grupal a una xiqueta d’una localitat de la comarca.

 

Actualització 21/10/2020 a les 11.10 hores. La Fiscalia ha internat al menor de 15 anys acusat de participar en la violació grupal a una xiqueta en un municipi de la Safor (València), segons han informat a Europa Press fonts del ministeri públic. S’ha acordat un internament de sis mesos en règim semiobert prorrogable per altres 3 mesos més.

 

El succés es remunta a este efecte de setmana quan diferents jóvens, entre ells el menor, presumptament van violar en grup a una xica. A conseqüència, la Policia va detindre este dilluns a dos xics i al menor de 15 anys.

 

Els dos adults van passar ahir a la disposició del jutge, qui va acordar prorrogar la detenció per a practicar diferents diligències d’edat. Per part seua, la Fiscalia va decidir l’internament del menor.
 

Detinguts tres xics, un menor, acusats de violar en grup a una xiqueta en un municipi de la Safor

Agents de la Policia Nacional han detingut a tres xics, un d’ells menor d’edat, acusats de violar en grup a una xiqueta menor d’edat en un municipi de la comarca de la Safor (València). Segons han confirmat a Europa Press fonts de Prefectura, la presumpta agressió sexual ha tingut lloc este dissabte en una localitat de la comarca.

 

La víctima és una xica, menor d’edat, sobre la que se sospita que l’han violada en grup. La Policia ha obert una investigació i ha permés detindre este dilluns a tres xics, un d’ells menor, per eixos fets. Està previst que passen este dimarts a disposició judicial –en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia– i que el menor es presente davant de la Fiscalia.

 

Els agents continuen investigant si eixe dia els jóvens i la menor van poder prendre drogues i alcohol, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.