Presó provisional per als dos detinguts acusats de violar a una xiqueta en la Safor

 

Actualització 22/10/2020 a les 11.10 hores. El Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia, capital de la Safor (València), ha decretat este dimecres presó provisional, comunicada i sense fiança als dos detinguts per la violació grupal a una xiqueta d’una localitat de la comarca.

 

Actualització 21/10/2020 a les 11.10 hores. La Fiscalia ha internat al menor de 15 anys acusat de participar en la violació grupal a una xiqueta en un municipi de la Safor (València), segons han informat a Europa Press fonts del ministeri públic. S’ha acordat un internament de sis mesos en règim semiobert prorrogable per altres 3 mesos més.

 

El succés es remunta a este efecte de setmana quan diferents jóvens, entre ells el menor, presumptament van violar en grup a una xica. A conseqüència, la Policia va detindre este dilluns a dos xics i al menor de 15 anys.

 

Els dos adults van passar ahir a la disposició del jutge, qui va acordar prorrogar la detenció per a practicar diferents diligències d’edat. Per part seua, la Fiscalia va decidir l’internament del menor.
 

Detinguts tres xics, un menor, acusats de violar en grup a una xiqueta en un municipi de la Safor

Agents de la Policia Nacional han detingut a tres xics, un d’ells menor d’edat, acusats de violar en grup a una xiqueta menor d’edat en un municipi de la comarca de la Safor (València). Segons han confirmat a Europa Press fonts de Prefectura, la presumpta agressió sexual ha tingut lloc este dissabte en una localitat de la comarca.

 

La víctima és una xica, menor d’edat, sobre la que se sospita que l’han violada en grup. La Policia ha obert una investigació i ha permés detindre este dilluns a tres xics, un d’ells menor, per eixos fets. Està previst que passen este dimarts a disposició judicial –en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia– i que el menor es presente davant de la Fiscalia.

 

Els agents continuen investigant si eixe dia els jóvens i la menor van poder prendre drogues i alcohol, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.