11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Presó provisional per als dos detinguts acusats de violar a una xiqueta en la Safor

 

Actualització 22/10/2020 a les 11.10 hores. El Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia, capital de la Safor (València), ha decretat este dimecres presó provisional, comunicada i sense fiança als dos detinguts per la violació grupal a una xiqueta d’una localitat de la comarca.

 

Actualització 21/10/2020 a les 11.10 hores. La Fiscalia ha internat al menor de 15 anys acusat de participar en la violació grupal a una xiqueta en un municipi de la Safor (València), segons han informat a Europa Press fonts del ministeri públic. S’ha acordat un internament de sis mesos en règim semiobert prorrogable per altres 3 mesos més.

 

El succés es remunta a este efecte de setmana quan diferents jóvens, entre ells el menor, presumptament van violar en grup a una xica. A conseqüència, la Policia va detindre este dilluns a dos xics i al menor de 15 anys.

 

Els dos adults van passar ahir a la disposició del jutge, qui va acordar prorrogar la detenció per a practicar diferents diligències d’edat. Per part seua, la Fiscalia va decidir l’internament del menor.
 

Detinguts tres xics, un menor, acusats de violar en grup a una xiqueta en un municipi de la Safor

Agents de la Policia Nacional han detingut a tres xics, un d’ells menor d’edat, acusats de violar en grup a una xiqueta menor d’edat en un municipi de la comarca de la Safor (València). Segons han confirmat a Europa Press fonts de Prefectura, la presumpta agressió sexual ha tingut lloc este dissabte en una localitat de la comarca.

 

La víctima és una xica, menor d’edat, sobre la que se sospita que l’han violada en grup. La Policia ha obert una investigació i ha permés detindre este dilluns a tres xics, un d’ells menor, per eixos fets. Està previst que passen este dimarts a disposició judicial –en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia– i que el menor es presente davant de la Fiscalia.

 

Els agents continuen investigant si eixe dia els jóvens i la menor van poder prendre drogues i alcohol, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.