Detinguts per vendre cocaïna en sa casa en Torrent

COCAINA DROGA

La investigació portava tres mesos en marxa | WIKIPEDIA

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada de dimecres a una parella en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), per vendre cocaïna en sa casa. La detenció ha sigut possible gràcies a una investigació policial que va començar el passat mes de febrer.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, quan els agents policials van trobar el lloc des d’on esta parella venia droga, van anar immediatament a la casa, a on van confiscar 400 grams de cocaïna i, a demés, uns 5.000 euros en efectiu,  que estaven repartits per diferents zones de la vivenda.

 

Junt a la cocaïna, que estava amagada dins d’una caixa ubicada en l’interior d’un llit, i els diners, també van trobar una bàscula de precisió, amb la que mesuraven les comandes, un ordinador portàtil i quatre llibretes a on tenien apuntades totes les compres i les vendes d’este negoci il·legal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.

Nova protesta exigix presó per a Mazón la setmana en què la jutgessa demana imputar-li

València ha viscut una altra marxa que reclama presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana, coincidint amb la petició de la jutgessa d'imputar-li. Les víctimes han redoblat la pressió amb un manifest davant el TSJCV.

Ramazani decidix al València amb un penal repetit davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani a la segona va donar al València un 1-0 davant Osasuna a Mestalla. El triomf va ampliar a cinc punts la distància amb el descens i va tallar la ratxa navarresa.