Detinguts per vendre per internet llibres fotocopiats per a oposicions en Elx

Un vehicle de la Policia Nacional

La Policia Nacional de Sevilla i Elx ha iniciat un protocol de coordinació | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, a dos persones d’entre 53 i 56 anys, un home i una dona que oferien, en una coneguda web de venda d’objectes de segona mà, llibres per a la formació i l’estudi d’oposicions fotocopiats de l’original.

 

Els arrestats s’anunciaven en internet i oferien la venda de publicacions d’una editorial especialitzada en generar recursos per a la formació i l’estudi d’oposicions, fotocopiades íntegrament i a un preu «substancialment més barat», segons ha indicat la Policia Nacional.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons les autoritats, «s’estaven aprofitant de l’increment de l’ús d’internet durant el confinament per a oferir les seues còpies il·legals a través de la web».

 

L’editorial dels llibres s’ubica en Sevilla

La denúncia ha sigut interposada pel representant de l’editorial en la ciutat de Sevilla, a on va tindre inici la investigació que finalment ha localitzat a dos persones que viuen en la localitat d’Elx. D’esta manera, es va iniciar el protocol de coordinació entre les Comissaries de Policia Nacional de Sevilla i Elx.

 

Ha sigut en este moment quan els agents de la Policia Nacional han centrat les seues gestions entorn del número de telèfon mòbil i el compte bancari que els presumptes implicats usaven per a rebre les comandes i els diners a canvi de la còpia no autoritzada dels exemplars.

 

D’esta forma, els investigadors han conseguit identificat als presumptes culpables procedint a la seua detenció, sent acusats d’un delicte contra la propietat intel·lectual.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.