Detinguts per vendre per internet llibres fotocopiats per a oposicions en Elx

Un vehicle de la Policia Nacional

La Policia Nacional de Sevilla i Elx ha iniciat un protocol de coordinació | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, a dos persones d’entre 53 i 56 anys, un home i una dona que oferien, en una coneguda web de venda d’objectes de segona mà, llibres per a la formació i l’estudi d’oposicions fotocopiats de l’original.

 

Els arrestats s’anunciaven en internet i oferien la venda de publicacions d’una editorial especialitzada en generar recursos per a la formació i l’estudi d’oposicions, fotocopiades íntegrament i a un preu «substancialment més barat», segons ha indicat la Policia Nacional.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons les autoritats, «s’estaven aprofitant de l’increment de l’ús d’internet durant el confinament per a oferir les seues còpies il·legals a través de la web».

 

L’editorial dels llibres s’ubica en Sevilla

La denúncia ha sigut interposada pel representant de l’editorial en la ciutat de Sevilla, a on va tindre inici la investigació que finalment ha localitzat a dos persones que viuen en la localitat d’Elx. D’esta manera, es va iniciar el protocol de coordinació entre les Comissaries de Policia Nacional de Sevilla i Elx.

 

Ha sigut en este moment quan els agents de la Policia Nacional han centrat les seues gestions entorn del número de telèfon mòbil i el compte bancari que els presumptes implicats usaven per a rebre les comandes i els diners a canvi de la còpia no autoritzada dels exemplars.

 

D’esta forma, els investigadors han conseguit identificat als presumptes culpables procedint a la seua detenció, sent acusats d’un delicte contra la propietat intel·lectual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.