Detinguts per vendre per internet llibres fotocopiats per a oposicions en Elx

Un vehicle de la Policia Nacional

La Policia Nacional de Sevilla i Elx ha iniciat un protocol de coordinació | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, a dos persones d’entre 53 i 56 anys, un home i una dona que oferien, en una coneguda web de venda d’objectes de segona mà, llibres per a la formació i l’estudi d’oposicions fotocopiats de l’original.

 

Els arrestats s’anunciaven en internet i oferien la venda de publicacions d’una editorial especialitzada en generar recursos per a la formació i l’estudi d’oposicions, fotocopiades íntegrament i a un preu «substancialment més barat», segons ha indicat la Policia Nacional.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons les autoritats, «s’estaven aprofitant de l’increment de l’ús d’internet durant el confinament per a oferir les seues còpies il·legals a través de la web».

 

L’editorial dels llibres s’ubica en Sevilla

La denúncia ha sigut interposada pel representant de l’editorial en la ciutat de Sevilla, a on va tindre inici la investigació que finalment ha localitzat a dos persones que viuen en la localitat d’Elx. D’esta manera, es va iniciar el protocol de coordinació entre les Comissaries de Policia Nacional de Sevilla i Elx.

 

Ha sigut en este moment quan els agents de la Policia Nacional han centrat les seues gestions entorn del número de telèfon mòbil i el compte bancari que els presumptes implicats usaven per a rebre les comandes i els diners a canvi de la còpia no autoritzada dels exemplars.

 

D’esta forma, els investigadors han conseguit identificat als presumptes culpables procedint a la seua detenció, sent acusats d’un delicte contra la propietat intel·lectual.

Últimes notícies

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.