Detinguts per vendre per internet llibres fotocopiats per a oposicions en Elx

Un vehicle de la Policia Nacional

La Policia Nacional de Sevilla i Elx ha iniciat un protocol de coordinació | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, a dos persones d’entre 53 i 56 anys, un home i una dona que oferien, en una coneguda web de venda d’objectes de segona mà, llibres per a la formació i l’estudi d’oposicions fotocopiats de l’original.

 

Els arrestats s’anunciaven en internet i oferien la venda de publicacions d’una editorial especialitzada en generar recursos per a la formació i l’estudi d’oposicions, fotocopiades íntegrament i a un preu «substancialment més barat», segons ha indicat la Policia Nacional.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons les autoritats, «s’estaven aprofitant de l’increment de l’ús d’internet durant el confinament per a oferir les seues còpies il·legals a través de la web».

 

L’editorial dels llibres s’ubica en Sevilla

La denúncia ha sigut interposada pel representant de l’editorial en la ciutat de Sevilla, a on va tindre inici la investigació que finalment ha localitzat a dos persones que viuen en la localitat d’Elx. D’esta manera, es va iniciar el protocol de coordinació entre les Comissaries de Policia Nacional de Sevilla i Elx.

 

Ha sigut en este moment quan els agents de la Policia Nacional han centrat les seues gestions entorn del número de telèfon mòbil i el compte bancari que els presumptes implicats usaven per a rebre les comandes i els diners a canvi de la còpia no autoritzada dels exemplars.

 

D’esta forma, els investigadors han conseguit identificat als presumptes culpables procedint a la seua detenció, sent acusats d’un delicte contra la propietat intel·lectual.

Últimes notícies

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.