Detinguts per vendre per internet llibres fotocopiats per a oposicions en Elx

Un vehicle de la Policia Nacional

La Policia Nacional de Sevilla i Elx ha iniciat un protocol de coordinació | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, a dos persones d’entre 53 i 56 anys, un home i una dona que oferien, en una coneguda web de venda d’objectes de segona mà, llibres per a la formació i l’estudi d’oposicions fotocopiats de l’original.

 

Els arrestats s’anunciaven en internet i oferien la venda de publicacions d’una editorial especialitzada en generar recursos per a la formació i l’estudi d’oposicions, fotocopiades íntegrament i a un preu «substancialment més barat», segons ha indicat la Policia Nacional.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons les autoritats, «s’estaven aprofitant de l’increment de l’ús d’internet durant el confinament per a oferir les seues còpies il·legals a través de la web».

 

L’editorial dels llibres s’ubica en Sevilla

La denúncia ha sigut interposada pel representant de l’editorial en la ciutat de Sevilla, a on va tindre inici la investigació que finalment ha localitzat a dos persones que viuen en la localitat d’Elx. D’esta manera, es va iniciar el protocol de coordinació entre les Comissaries de Policia Nacional de Sevilla i Elx.

 

Ha sigut en este moment quan els agents de la Policia Nacional han centrat les seues gestions entorn del número de telèfon mòbil i el compte bancari que els presumptes implicats usaven per a rebre les comandes i els diners a canvi de la còpia no autoritzada dels exemplars.

 

D’esta forma, els investigadors han conseguit identificat als presumptes culpables procedint a la seua detenció, sent acusats d’un delicte contra la propietat intel·lectual.

Últimes notícies

Les empreses que treballen amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie sobre els Centres Tecnològics Fedit indica que per cada euro invertit es generen 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses col·laboradores són més rendibles i solvents.

Les empreses que col·laboren amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie quantifica que cada euro invertit en Centres Tecnològics Fedit genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i conclou que les empreses que col·laboren amb estos centres són més rendibles i solvents.

Les empreses que treballen amb centres tecnològics guanyen més i són més solvents

Un estudi de l’Ivie per a Fedit conclou que cada euro invertit en centres tecnològics genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses que col·laboren amb ells són més rendibles i solvents.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 42 morts atribuïbles a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, dins d’un total de 463 defuncions a Espanya, segons el sistema MoMo.

La segona onada de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona onada de calor d este estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d elles a la Comunitat Valenciana, segons el sistema MoMo. Són xifres preliminars que ja superen les del primer episodi de calor extrema de finals de juny.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d’elles a la Comunitat Valenciana, segons les estimacions preliminars del sistema MoMo.

La segona ona de calor deixa 42 morts per temperatures extremes a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor d este estiu ha provocat 463 morts a Espanya, 42 d elles a la Comunitat Valenciana, segons dades preliminars del sistema MoMo.

La segona ona de calor deixa 42 morts per altes temperatures a la Comunitat Valenciana

La segona ona de calor de l’estiu ha deixat 463 morts a Espanya, 42 d’elles a la Comunitat Valenciana, segons les dades preliminars del sistema MoMo.