Deu detinguts per blanqueig de capitals i per estafa després d’un ampli operatiu de la Guàrdia Civil a Castelló

Un ampli operatiu coordinat per la Guàrdia Civil va permetre detindre dimarts passat al matí a almenys deu persones relacionades amb una empresa ubicada a Castelló i els gestors de la qual estarien acusats dels suposats delictes d'estafa i blanqueig de diners. Com informa 'El Periódico Mediterráneo', la jutgessa que s'ha fet càrrec de les diligències té previst dictar hui dijous les mesures cautelars, per la qual cosa se sabrà si els arrestats passen a presó provisional o ixen en llibertat amb càrrecs, a l'espera que se celebre el juí.

 

L'operació, en la qual va participar la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Comandància (Usecic), investiga l'activitat de la societat, amb seu en la plaça Santa Clara de Castelló i entre els sectors de la qual d'activitat figura la gestió d'actius immobiliaris, l'organització d'esdeveniments i la concessió de préstecs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.