18.9 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Denuncien a un socorrista a Calp per masturbar-se mentre vigilava la platja

 

La Policia Nacional de Benidorm investiga els presumptes actes exhibicionistes per part d’un socorrista mentre es masturbava dins de la seua jornada de treball i enmig d’una platja de la Costa Blanca en presència dels banyistes, menors d’edat entre ells.

Els fets van ser denunciats en tindre coneixement que un dels socorristes de l’empresa concessionària de salvament de Calp, es masturbava mentre vigilava la platja de l’Arenal-Bol, segons indica el diari ‘La Gaceta de Salamanca’, que explica que el socorrista seria natural de la ciutat castellà-lleonesa.

“S’ha parlat amb l’empresa perquè done una solució a esta situació”, ja que no es tracta un treballador de l’Ajuntament, sinó que treballa per a una empresa subcontractada per este, i es desconeix si hui dia el denunciat continua treballant com a socorrista, han indicat fonts municipals al diari.

El denunciant ha indicat que l’home va pujar a les seues xarxes socials un vídeo en el qual se li veia masturbant-se a la platja i en presència dels usuaris.

Els fets estan sent investigats per la Guàrdia Civil i ja han sigut posats en coneixement del Jutjat de Guàrdia, i l’acusat es podria enfrontar a una pena de presó d’entre 6 mesos a 1 any, o a una multa de 12 a 24 mesos.

Últimes notícies

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.

La vivenda s’encarix un 46% en la Comunitat Valenciana en l’última dècada

El preu mitjà en la Comunitat Valenciana ha passat de 1.140 a 1.672 €/m² en deu anys, mentres Espanya supera els 2.000 €/m² i frega màxims de 2008.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal. El sinistre va ocórrer anit en la CV-166 per causes no confirmades