12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Denuncien a un socorrista a Calp per masturbar-se mentre vigilava la platja

 

La Policia Nacional de Benidorm investiga els presumptes actes exhibicionistes per part d’un socorrista mentre es masturbava dins de la seua jornada de treball i enmig d’una platja de la Costa Blanca en presència dels banyistes, menors d’edat entre ells.

Els fets van ser denunciats en tindre coneixement que un dels socorristes de l’empresa concessionària de salvament de Calp, es masturbava mentre vigilava la platja de l’Arenal-Bol, segons indica el diari ‘La Gaceta de Salamanca’, que explica que el socorrista seria natural de la ciutat castellà-lleonesa.

“S’ha parlat amb l’empresa perquè done una solució a esta situació”, ja que no es tracta un treballador de l’Ajuntament, sinó que treballa per a una empresa subcontractada per este, i es desconeix si hui dia el denunciat continua treballant com a socorrista, han indicat fonts municipals al diari.

El denunciant ha indicat que l’home va pujar a les seues xarxes socials un vídeo en el qual se li veia masturbant-se a la platja i en presència dels usuaris.

Els fets estan sent investigats per la Guàrdia Civil i ja han sigut posats en coneixement del Jutjat de Guàrdia, i l’acusat es podria enfrontar a una pena de presó d’entre 6 mesos a 1 any, o a una multa de 12 a 24 mesos.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.