Diversos detinguts en una operació contra el tràfic de drogues a Sagunt

Diversos homes van ser detinguts ahir per la Policia Nacional en el marc d'una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d'aquestes intervencions va tindre lloc en l'avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d'haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l'operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

Un home detingut per tràfic de drogues a Requena

A penes uns dies abans, el passat 19 de novembre es va dur a terme l'última operació antidroga a la província amb un home detingut. La Guàrdia Civil de València va detindre un home en Bunyol sobre el qual pesaven dos ordres de detenció emeses per autoritats alemanyes i lituanes. L'actuació la va dur a terme una patrulla de seguretat ciutadana de Bunyol que tenia coneixement sobre el possible parador de l'home en la localitat. Els agents van identificar una persona de nacionalitat lituana per mitjà del passaport d'este home. Després de consultar esta documentació a través de la base de dades, es va esbrinar que constaven dos senyals ordenades per les autoritats judicials d'Alemanya (Art. 34 SIS II) pels delictes contra la confiança pública per estafa, frau i falsificacions. Pe part de Lituània (Art. 26 SIS- II) constaven dlictes relatius a les dorgues. Es va arrestar per tant a l'home, de 30 anys i nacionalitat lituana, per a presentar-lo davant l'autoritat judicial.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.