Diversos detinguts en una operació contra el tràfic de drogues a Sagunt

Diversos homes van ser detinguts ahir per la Policia Nacional en el marc d'una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d'aquestes intervencions va tindre lloc en l'avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d'haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l'operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

Un home detingut per tràfic de drogues a Requena

A penes uns dies abans, el passat 19 de novembre es va dur a terme l'última operació antidroga a la província amb un home detingut. La Guàrdia Civil de València va detindre un home en Bunyol sobre el qual pesaven dos ordres de detenció emeses per autoritats alemanyes i lituanes. L'actuació la va dur a terme una patrulla de seguretat ciutadana de Bunyol que tenia coneixement sobre el possible parador de l'home en la localitat. Els agents van identificar una persona de nacionalitat lituana per mitjà del passaport d'este home. Després de consultar esta documentació a través de la base de dades, es va esbrinar que constaven dos senyals ordenades per les autoritats judicials d'Alemanya (Art. 34 SIS II) pels delictes contra la confiança pública per estafa, frau i falsificacions. Pe part de Lituània (Art. 26 SIS- II) constaven dlictes relatius a les dorgues. Es va arrestar per tant a l'home, de 30 anys i nacionalitat lituana, per a presentar-lo davant l'autoritat judicial.

Últimes notícies

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.