Diversos detinguts en una operació contra el tràfic de drogues a Sagunt

Diversos homes van ser detinguts ahir per la Policia Nacional en el marc d'una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d'aquestes intervencions va tindre lloc en l'avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d'haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l'operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

Un home detingut per tràfic de drogues a Requena

A penes uns dies abans, el passat 19 de novembre es va dur a terme l'última operació antidroga a la província amb un home detingut. La Guàrdia Civil de València va detindre un home en Bunyol sobre el qual pesaven dos ordres de detenció emeses per autoritats alemanyes i lituanes. L'actuació la va dur a terme una patrulla de seguretat ciutadana de Bunyol que tenia coneixement sobre el possible parador de l'home en la localitat. Els agents van identificar una persona de nacionalitat lituana per mitjà del passaport d'este home. Després de consultar esta documentació a través de la base de dades, es va esbrinar que constaven dos senyals ordenades per les autoritats judicials d'Alemanya (Art. 34 SIS II) pels delictes contra la confiança pública per estafa, frau i falsificacions. Pe part de Lituània (Art. 26 SIS- II) constaven dlictes relatius a les dorgues. Es va arrestar per tant a l'home, de 30 anys i nacionalitat lituana, per a presentar-lo davant l'autoritat judicial.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.