Diversos detinguts en una operació contra el tràfic de drogues a Sagunt

Diversos homes van ser detinguts ahir per la Policia Nacional en el marc d'una operació contra el tràfic de drogues a la ciutat de Sagunt. Els sospitosos van ser arrestats en diferents punts de la ciutat després que els agents registraren diversos immobles la matinada del dimecres. Els registres es van dur a terme des de les 4.00 hores del matí aproximadament, fins a ja entrat el matí, després de diverses investigacions contra el contraban de substàncies estupefaents. Una d'aquestes intervencions va tindre lloc en l'avinguda Sants de la Pedra, en el nucli històric de la ciutat quan encara era de nit. Segons ha informat la Policia, se sospitava des de feia un temps que els detinguts venien diverses substàncies il·legals, des d'haixix fins a cocaïna. Fins al moment no han transcendit dades més concretes sobre l'operació, ja que el cas està baix secret de sumari. De moment es coneix que els detinguts són diversos veïns de Sagunt i que duien a terme presumptes activitats il·lícites amb el tràfic de substàncies estupefaents.

Un home detingut per tràfic de drogues a Requena

A penes uns dies abans, el passat 19 de novembre es va dur a terme l'última operació antidroga a la província amb un home detingut. La Guàrdia Civil de València va detindre un home en Bunyol sobre el qual pesaven dos ordres de detenció emeses per autoritats alemanyes i lituanes. L'actuació la va dur a terme una patrulla de seguretat ciutadana de Bunyol que tenia coneixement sobre el possible parador de l'home en la localitat. Els agents van identificar una persona de nacionalitat lituana per mitjà del passaport d'este home. Després de consultar esta documentació a través de la base de dades, es va esbrinar que constaven dos senyals ordenades per les autoritats judicials d'Alemanya (Art. 34 SIS II) pels delictes contra la confiança pública per estafa, frau i falsificacions. Pe part de Lituània (Art. 26 SIS- II) constaven dlictes relatius a les dorgues. Es va arrestar per tant a l'home, de 30 anys i nacionalitat lituana, per a presentar-lo davant l'autoritat judicial.

Últimes notícies

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.