Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.
Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.
El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.
Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.
El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.
ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.
Gaudir, el Celler de Ca Roca, Diverxo i Rostidor Etxeberri han sigut reconeguts com 'Top of the Tops' per liderar la Guia Macarfi tres anys seguits. Restaurant Fontané s'ha emportat el 'Rookie de l'Any' 2025.
Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.
La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.
Sole Giménez ha anunciat el llançament de 'Ésser humà', primer avanç d'un projecte de cançons inèdites previst per a primavera. El tema reivindica empatia i cures, i arriba amb videoclip i gira.
La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.
El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.
El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.
La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.
La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.
Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.
La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.
Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.
Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.
La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real
El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.
La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.
Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.
La factoria ha fixat 13 jornades de parada entre març i abril sota l''ERTO Xarxa'. La mesura afecta a tota la plantilla de manera rotativa amb condicions pactades.
Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.
Un camió crema en l'AP-7 a l'altura de Xeraco i provoca cues d'uns 4 quilòmetres en els dos sentits. La DGT desvia el trànsit per l'eixida 572 i no es registren ferits.
Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.
Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.
La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució
Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.
Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.
Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.
La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.
La Comissió de Pressupostos del Parlament Europeu ha recolzat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a Espanya després de la dana d'octubre de 2024. El ple haurà de validar l'ajuda.
El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.
El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.
El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.
Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.
El lateral argentí va triar al València malgrat altres ofertes, va firmar fins a final de temporada i va arribar lliure per a reforçar el carril dret. Aporta caràcter i polivalència i va demanar el suport de l'afició
Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.
Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.
El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.
Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.
El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.
ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.
Gaudir, el Celler de Ca Roca, Diverxo i Rostidor Etxeberri han sigut reconeguts com 'Top of the Tops' per liderar la Guia Macarfi tres anys seguits. Restaurant Fontané s'ha emportat el 'Rookie de l'Any' 2025.
Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.
La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.
Sole Giménez ha anunciat el llançament de 'Ésser humà', primer avanç d'un projecte de cançons inèdites previst per a primavera. El tema reivindica empatia i cures, i arriba amb videoclip i gira.
La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.
El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.
El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.
La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.
La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.
Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.
La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.
Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.
Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.
La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real
El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.
La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.
Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.
La factoria ha fixat 13 jornades de parada entre març i abril sota l''ERTO Xarxa'. La mesura afecta a tota la plantilla de manera rotativa amb condicions pactades.
Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.
Un camió crema en l'AP-7 a l'altura de Xeraco i provoca cues d'uns 4 quilòmetres en els dos sentits. La DGT desvia el trànsit per l'eixida 572 i no es registren ferits.
Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.
Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.
La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució
Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.
Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.
Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.
La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.
La Comissió de Pressupostos del Parlament Europeu ha recolzat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a Espanya després de la dana d'octubre de 2024. El ple haurà de validar l'ajuda.
El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.
El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.
El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.
Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.
El lateral argentí va triar al València malgrat altres ofertes, va firmar fins a final de temporada i va arribar lliure per a reforçar el carril dret. Aporta caràcter i polivalència i va demanar el suport de l'afició
Al voltant de les 11.30 hores del matí, Bombers del parc del Baix Maestrat del Consorci Provincial de Bombers de Castelló s’han mobilitzat per al rescat d’un dofí que s’havia quedat encallat i atrapat en la platja del Morrongo, a Benicarló. En el vídeo que es troba dalt d’estes línies es pot vore com han atés els bombers a l’animal fins a l’arribada d’uns especialistes que decidirien de quina manera procedir en acabant.
Els bombers, amb el dofí | CPBC
El Consorci ha comunicat que es troba a l’espera de l’arribada d’un equip d’especialistes de l’Oceanogràfic, mentre que els efectius del parc continuen treballant per mantindre en les millors condicions possibles al dofí.
Les imatges, compartides pel Servei d’Informació del Consorci, mostren eixos moments.
Els bombers, amb el dofí | CPBC
Segons ha informat EFE, l’animal es trobaria ferit en la cua i en la zona abdominal, però està viu.
Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.
Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.
El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.
La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.
El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.
El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.
Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.
Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.
Gestiona tu privacidad
Per oferir les millors experiències, nosaltres i els nostres socis fem servir tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà a nosaltres i als nostres socis processar dades personals com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc i mostrar anuncis (no) personalitzats. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
Feu clic a continuació per donar el vostre consentiment a l'anterior o prendre decisions detallades. Les vostres opcions només s'aplicaran a aquest lloc. Podeu canviar la vostra configuració en qualsevol moment, inclosa la retirada del vostre consentiment, utilitzant els commutadors de la Política de galetes o fent clic al botó de gestió del consentiment a la part inferior de la pantalla.
Funcional
Sempre actiu
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.