12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Una dona agredeix a la seua parella amb una barra metàl·lica

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 42 anys d’origen búlgar, com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de colpejar amb una barra metàl·lica a la seua parella al braç, després d’intentar protegir-se la cara.

Els fets han ocorregut en el districte valencià de Marítim, on pel que sembla una dona havia acudit al domicili de la seua parella per a recollir les seues pertinences. Pel que sembla, la dona va colpejar en reiterades ocasions la porta de la casa, i l’home en observar l’estat d’alteració que presentava, finalment la va deixar passar a l’interior.

Una vegada dins, la dona va començar a increpar-li i dirigir-se a ell amb nombroses amenaces i insults. Així mateix, li va propinar un tortejo i li va llançar una cafetera que tenia al costat d’ella, encara que la víctima va aconseguir esquivar-la. No obstant això, en veure que no li havia donat, va arremetre contra l’home provocant-li diverses esgarrapades en el coll. A més, quan va aconseguir escapolir-se de l’agressió i en intentar tranquil·litzar-la, ella li va escopir en la cara.

Moments després, la dona va agafar una barra metàl·lica i va atacar a la víctima que en veure que el cop es dirigia cap a la seua cara, es va protegir amb el seu braç esquerre, impactant-li el ferro fortament. Arran d’això, l’home li va demanar que li acompanyés a l’hospital, deixant-lo només en el domicili.

A causa del cop, la dona li va fracturar el cúbit esquerre, pel va necessitar tractament ortopèdic que va consistir en la immobilització del braç mitjançant una fèrula. A més, en el centre sanitari el van valorar de diversos

hematomes i esgarrapades que pel que sembla, també els hi va produir la sospitosa durant l’agressió.

Per tals fets, la dona va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de lesions i posada en llibertat després de ser sentida en declaració, amb l’obligació de presentar-se davant l’Autoritat Judicial quan per a ella siga requerida.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.