Una dona agredeix a la seua parella amb una barra metàl·lica

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 42 anys d’origen búlgar, com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de colpejar amb una barra metàl·lica a la seua parella al braç, després d’intentar protegir-se la cara.

Els fets han ocorregut en el districte valencià de Marítim, on pel que sembla una dona havia acudit al domicili de la seua parella per a recollir les seues pertinences. Pel que sembla, la dona va colpejar en reiterades ocasions la porta de la casa, i l’home en observar l’estat d’alteració que presentava, finalment la va deixar passar a l’interior.

Una vegada dins, la dona va començar a increpar-li i dirigir-se a ell amb nombroses amenaces i insults. Així mateix, li va propinar un tortejo i li va llançar una cafetera que tenia al costat d’ella, encara que la víctima va aconseguir esquivar-la. No obstant això, en veure que no li havia donat, va arremetre contra l’home provocant-li diverses esgarrapades en el coll. A més, quan va aconseguir escapolir-se de l’agressió i en intentar tranquil·litzar-la, ella li va escopir en la cara.

Moments després, la dona va agafar una barra metàl·lica i va atacar a la víctima que en veure que el cop es dirigia cap a la seua cara, es va protegir amb el seu braç esquerre, impactant-li el ferro fortament. Arran d’això, l’home li va demanar que li acompanyés a l’hospital, deixant-lo només en el domicili.

A causa del cop, la dona li va fracturar el cúbit esquerre, pel va necessitar tractament ortopèdic que va consistir en la immobilització del braç mitjançant una fèrula. A més, en el centre sanitari el van valorar de diversos

hematomes i esgarrapades que pel que sembla, també els hi va produir la sospitosa durant l’agressió.

Per tals fets, la dona va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de lesions i posada en llibertat després de ser sentida en declaració, amb l’obligació de presentar-se davant l’Autoritat Judicial quan per a ella siga requerida.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.