Una dona agredeix a la seua parella amb una barra metàl·lica

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 42 anys d’origen búlgar, com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de colpejar amb una barra metàl·lica a la seua parella al braç, després d’intentar protegir-se la cara.

Els fets han ocorregut en el districte valencià de Marítim, on pel que sembla una dona havia acudit al domicili de la seua parella per a recollir les seues pertinences. Pel que sembla, la dona va colpejar en reiterades ocasions la porta de la casa, i l’home en observar l’estat d’alteració que presentava, finalment la va deixar passar a l’interior.

Una vegada dins, la dona va començar a increpar-li i dirigir-se a ell amb nombroses amenaces i insults. Així mateix, li va propinar un tortejo i li va llançar una cafetera que tenia al costat d’ella, encara que la víctima va aconseguir esquivar-la. No obstant això, en veure que no li havia donat, va arremetre contra l’home provocant-li diverses esgarrapades en el coll. A més, quan va aconseguir escapolir-se de l’agressió i en intentar tranquil·litzar-la, ella li va escopir en la cara.

Moments després, la dona va agafar una barra metàl·lica i va atacar a la víctima que en veure que el cop es dirigia cap a la seua cara, es va protegir amb el seu braç esquerre, impactant-li el ferro fortament. Arran d’això, l’home li va demanar que li acompanyés a l’hospital, deixant-lo només en el domicili.

A causa del cop, la dona li va fracturar el cúbit esquerre, pel va necessitar tractament ortopèdic que va consistir en la immobilització del braç mitjançant una fèrula. A més, en el centre sanitari el van valorar de diversos

hematomes i esgarrapades que pel que sembla, també els hi va produir la sospitosa durant l’agressió.

Per tals fets, la dona va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de lesions i posada en llibertat després de ser sentida en declaració, amb l’obligació de presentar-se davant l’Autoritat Judicial quan per a ella siga requerida.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.