Una dona agredeix a la seua parella amb una barra metàl·lica

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 42 anys d’origen búlgar, com a presumpta autora d’un delicte de lesions, després de colpejar amb una barra metàl·lica a la seua parella al braç, després d’intentar protegir-se la cara.

Els fets han ocorregut en el districte valencià de Marítim, on pel que sembla una dona havia acudit al domicili de la seua parella per a recollir les seues pertinences. Pel que sembla, la dona va colpejar en reiterades ocasions la porta de la casa, i l’home en observar l’estat d’alteració que presentava, finalment la va deixar passar a l’interior.

Una vegada dins, la dona va començar a increpar-li i dirigir-se a ell amb nombroses amenaces i insults. Així mateix, li va propinar un tortejo i li va llançar una cafetera que tenia al costat d’ella, encara que la víctima va aconseguir esquivar-la. No obstant això, en veure que no li havia donat, va arremetre contra l’home provocant-li diverses esgarrapades en el coll. A més, quan va aconseguir escapolir-se de l’agressió i en intentar tranquil·litzar-la, ella li va escopir en la cara.

Moments després, la dona va agafar una barra metàl·lica i va atacar a la víctima que en veure que el cop es dirigia cap a la seua cara, es va protegir amb el seu braç esquerre, impactant-li el ferro fortament. Arran d’això, l’home li va demanar que li acompanyés a l’hospital, deixant-lo només en el domicili.

A causa del cop, la dona li va fracturar el cúbit esquerre, pel va necessitar tractament ortopèdic que va consistir en la immobilització del braç mitjançant una fèrula. A més, en el centre sanitari el van valorar de diversos

hematomes i esgarrapades que pel que sembla, també els hi va produir la sospitosa durant l’agressió.

Per tals fets, la dona va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de lesions i posada en llibertat després de ser sentida en declaració, amb l’obligació de presentar-se davant l’Autoritat Judicial quan per a ella siga requerida.

Últimes notícies

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.