Una dona detinguda per amenaçar i agredir amb un ganivet al seu home en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de violència domèstica, després de, pel que pareix, amenaçar al seu home amb un ganivet de cuina i provocar-li un lleu tall en el braç.

 

Els fets van passar la nit de cap d’any, cap a les 21.45 hores, quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè anaren a una casa de la localitat, a on una dona hauria agredit al seu home. Una volta en el lloc, els policies van trobar a un home que presentava un lleu tall en el seu braç esquerre, i van saber que li ho hauria produït la seua dona amb un ganivet de cuina de 12 centímetres de fulla.

 

Tot indica que la dona, prèviament, hauria amenaçat al seu home a conseqüència d’una discussió que haurien mantingut i que hauria pujat de to fins a arribar un moment en el que ella presumptament va agafar el ganivet i el va amenaçar, produint-li una erosió, si bé la víctima no va necessitar assistència sanitària. 

 

Els agents van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de violència domèstica i van intervindre l’arma blanca. L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.