Una dona detinguda per amenaçar i agredir amb un ganivet al seu home en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de violència domèstica, després de, pel que pareix, amenaçar al seu home amb un ganivet de cuina i provocar-li un lleu tall en el braç.

 

Els fets van passar la nit de cap d’any, cap a les 21.45 hores, quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè anaren a una casa de la localitat, a on una dona hauria agredit al seu home. Una volta en el lloc, els policies van trobar a un home que presentava un lleu tall en el seu braç esquerre, i van saber que li ho hauria produït la seua dona amb un ganivet de cuina de 12 centímetres de fulla.

 

Tot indica que la dona, prèviament, hauria amenaçat al seu home a conseqüència d’una discussió que haurien mantingut i que hauria pujat de to fins a arribar un moment en el que ella presumptament va agafar el ganivet i el va amenaçar, produint-li una erosió, si bé la víctima no va necessitar assistència sanitària. 

 

Els agents van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de violència domèstica i van intervindre l’arma blanca. L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.