Anuncios

Una dona detinguda per amenaçar i agredir amb un ganivet al seu home en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Gandia, capital de la Safor (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de violència domèstica, després de, pel que pareix, amenaçar al seu home amb un ganivet de cuina i provocar-li un lleu tall en el braç.

 

Els fets van passar la nit de cap d’any, cap a les 21.45 hores, quan els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè anaren a una casa de la localitat, a on una dona hauria agredit al seu home. Una volta en el lloc, els policies van trobar a un home que presentava un lleu tall en el seu braç esquerre, i van saber que li ho hauria produït la seua dona amb un ganivet de cuina de 12 centímetres de fulla.

 

Tot indica que la dona, prèviament, hauria amenaçat al seu home a conseqüència d’una discussió que haurien mantingut i que hauria pujat de to fins a arribar un moment en el que ella presumptament va agafar el ganivet i el va amenaçar, produint-li una erosió, si bé la víctima no va necessitar assistència sanitària. 

 

Els agents van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de violència domèstica i van intervindre l’arma blanca. L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.