Una dona detinguda per intentar agredir amb un ganivet al seu company de pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 44 anys per un presumpte delicte d’amenaces, després d’intentar agredir amb un ganivet de cuina al seu company de pis. Els fets han passat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dijous quan la Sala 091 ha rebut l’avís d’un home, qui ha manifestat que acabava de ser amenaçat amb un ganivet de cuina per la seua companya de pis.

 

Segons les primeres perquisicions policials, els fets han començat després d’una discussió entre els dos companys. Pel que pareix, l’home ha trencat les claus del portal d’accés a la casa i han començat a barallar-se de forma acalorada sobre qui havia d’abonar l’import de la còpia.

 

Durant l’altercat, els dos inquilins han començat a sacsar-se mútuament, però en un moment de la renyina, la dona ha anat fins a la cuina i ha agafat un ganivet de grans dimensions, pel que pareix, abalançant-se en diferents ocasions cap a ell, sense arribar a fer-ho.

 

L’home ha escapat i ha avisat a un veí

En observar el ganivet, la víctima ha agafat una cadira de la casa que ha usat com a escut de defensa, espentant a l’agressora cap a la paret. Ha sigut en este moment, quan l’home ha aprofitat per a escapar de la vivenda i ha alertat a un veí perquè telefonara a la policia. Tot i això, la dona ha començat a perseguir-li, desistint finalment i tornant a casa.

 

A l’arribada de la patrulla al lloc, l’ara detinguda ha manifestat als agents que va agafar el ganivet perquè l’home, en un moment de la discussió, es va alterar i es va posar molt agressiu. Els agents han sabut que la dona era la propietària de la casa i que l’home havia llogat una habitació fa tres mesos.

 

Els policies han detingut a la dona per un presumpte delicte d’amenaces i han intervingut l’arma blanca amb la que , presumptament, ha intentat agredir a la víctima. La detinguda ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.