14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Una dona detinguda per intentar agredir amb un ganivet al seu company de pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 44 anys per un presumpte delicte d’amenaces, després d’intentar agredir amb un ganivet de cuina al seu company de pis. Els fets han passat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dijous quan la Sala 091 ha rebut l’avís d’un home, qui ha manifestat que acabava de ser amenaçat amb un ganivet de cuina per la seua companya de pis.

 

Segons les primeres perquisicions policials, els fets han començat després d’una discussió entre els dos companys. Pel que pareix, l’home ha trencat les claus del portal d’accés a la casa i han començat a barallar-se de forma acalorada sobre qui havia d’abonar l’import de la còpia.

 

Durant l’altercat, els dos inquilins han començat a sacsar-se mútuament, però en un moment de la renyina, la dona ha anat fins a la cuina i ha agafat un ganivet de grans dimensions, pel que pareix, abalançant-se en diferents ocasions cap a ell, sense arribar a fer-ho.

 

L’home ha escapat i ha avisat a un veí

En observar el ganivet, la víctima ha agafat una cadira de la casa que ha usat com a escut de defensa, espentant a l’agressora cap a la paret. Ha sigut en este moment, quan l’home ha aprofitat per a escapar de la vivenda i ha alertat a un veí perquè telefonara a la policia. Tot i això, la dona ha començat a perseguir-li, desistint finalment i tornant a casa.

 

A l’arribada de la patrulla al lloc, l’ara detinguda ha manifestat als agents que va agafar el ganivet perquè l’home, en un moment de la discussió, es va alterar i es va posar molt agressiu. Els agents han sabut que la dona era la propietària de la casa i que l’home havia llogat una habitació fa tres mesos.

 

Els policies han detingut a la dona per un presumpte delicte d’amenaces i han intervingut l’arma blanca amb la que , presumptament, ha intentat agredir a la víctima. La detinguda ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.

Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos

Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.