Una dona detinguda per intentar agredir amb un ganivet al seu company de pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 44 anys per un presumpte delicte d’amenaces, després d’intentar agredir amb un ganivet de cuina al seu company de pis. Els fets han passat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dijous quan la Sala 091 ha rebut l’avís d’un home, qui ha manifestat que acabava de ser amenaçat amb un ganivet de cuina per la seua companya de pis.

 

Segons les primeres perquisicions policials, els fets han començat després d’una discussió entre els dos companys. Pel que pareix, l’home ha trencat les claus del portal d’accés a la casa i han començat a barallar-se de forma acalorada sobre qui havia d’abonar l’import de la còpia.

 

Durant l’altercat, els dos inquilins han començat a sacsar-se mútuament, però en un moment de la renyina, la dona ha anat fins a la cuina i ha agafat un ganivet de grans dimensions, pel que pareix, abalançant-se en diferents ocasions cap a ell, sense arribar a fer-ho.

 

L’home ha escapat i ha avisat a un veí

En observar el ganivet, la víctima ha agafat una cadira de la casa que ha usat com a escut de defensa, espentant a l’agressora cap a la paret. Ha sigut en este moment, quan l’home ha aprofitat per a escapar de la vivenda i ha alertat a un veí perquè telefonara a la policia. Tot i això, la dona ha començat a perseguir-li, desistint finalment i tornant a casa.

 

A l’arribada de la patrulla al lloc, l’ara detinguda ha manifestat als agents que va agafar el ganivet perquè l’home, en un moment de la discussió, es va alterar i es va posar molt agressiu. Els agents han sabut que la dona era la propietària de la casa i que l’home havia llogat una habitació fa tres mesos.

 

Els policies han detingut a la dona per un presumpte delicte d’amenaces i han intervingut l’arma blanca amb la que , presumptament, ha intentat agredir a la víctima. La detinguda ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.