Una dona detinguda per intentar agredir amb un ganivet al seu company de pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 44 anys per un presumpte delicte d’amenaces, després d’intentar agredir amb un ganivet de cuina al seu company de pis. Els fets han passat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dijous quan la Sala 091 ha rebut l’avís d’un home, qui ha manifestat que acabava de ser amenaçat amb un ganivet de cuina per la seua companya de pis.

 

Segons les primeres perquisicions policials, els fets han començat després d’una discussió entre els dos companys. Pel que pareix, l’home ha trencat les claus del portal d’accés a la casa i han començat a barallar-se de forma acalorada sobre qui havia d’abonar l’import de la còpia.

 

Durant l’altercat, els dos inquilins han començat a sacsar-se mútuament, però en un moment de la renyina, la dona ha anat fins a la cuina i ha agafat un ganivet de grans dimensions, pel que pareix, abalançant-se en diferents ocasions cap a ell, sense arribar a fer-ho.

 

L’home ha escapat i ha avisat a un veí

En observar el ganivet, la víctima ha agafat una cadira de la casa que ha usat com a escut de defensa, espentant a l’agressora cap a la paret. Ha sigut en este moment, quan l’home ha aprofitat per a escapar de la vivenda i ha alertat a un veí perquè telefonara a la policia. Tot i això, la dona ha començat a perseguir-li, desistint finalment i tornant a casa.

 

A l’arribada de la patrulla al lloc, l’ara detinguda ha manifestat als agents que va agafar el ganivet perquè l’home, en un moment de la discussió, es va alterar i es va posar molt agressiu. Els agents han sabut que la dona era la propietària de la casa i que l’home havia llogat una habitació fa tres mesos.

 

Els policies han detingut a la dona per un presumpte delicte d’amenaces i han intervingut l’arma blanca amb la que , presumptament, ha intentat agredir a la víctima. La detinguda ha passat a disposició judicial

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.