Anuncios

Una dona detinguda per maltractar a la seua filla, menor d’edat, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments habituals a la seua filla menor d’edat. Pel que pareix, eixos fets es venen donant des que tenia sis anys.

 

Els policies van començar la investigació en recollir una denúncia d’una menor, de 16 anys, que al costat d’un educador, manifestava que sa mare la maltractava des dels sis anys, pegant-li fortes pallisses, agredint-la amb el cinturó o la sabatilla. En una ocasió, li va cremar, en una altra li va pegar amb un pal en la cara i, fins i tot, li va donar una mossegada. També va relatar que la humiliava i insultava.

 

A conseqüència de les investigacions es va comprovar que la menor havia sigut assistida en una ocasió en un centre de salut, adduint que havia caigut per les escales. Finalment la mare de la jove ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i la menor ingressada en un centre de menors.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.