Una dona detinguda per maltractar a la seua filla, menor d’edat, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments habituals a la seua filla menor d’edat. Pel que pareix, eixos fets es venen donant des que tenia sis anys.

 

Els policies van començar la investigació en recollir una denúncia d’una menor, de 16 anys, que al costat d’un educador, manifestava que sa mare la maltractava des dels sis anys, pegant-li fortes pallisses, agredint-la amb el cinturó o la sabatilla. En una ocasió, li va cremar, en una altra li va pegar amb un pal en la cara i, fins i tot, li va donar una mossegada. També va relatar que la humiliava i insultava.

 

A conseqüència de les investigacions es va comprovar que la menor havia sigut assistida en una ocasió en un centre de salut, adduint que havia caigut per les escales. Finalment la mare de la jove ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i la menor ingressada en un centre de menors.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Últimes notícies

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha alertat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot a l’interior de València i Castelló.