Una dona detinguda per maltractar a la seua filla, menor d’edat, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments habituals a la seua filla menor d’edat. Pel que pareix, eixos fets es venen donant des que tenia sis anys.

 

Els policies van començar la investigació en recollir una denúncia d’una menor, de 16 anys, que al costat d’un educador, manifestava que sa mare la maltractava des dels sis anys, pegant-li fortes pallisses, agredint-la amb el cinturó o la sabatilla. En una ocasió, li va cremar, en una altra li va pegar amb un pal en la cara i, fins i tot, li va donar una mossegada. També va relatar que la humiliava i insultava.

 

A conseqüència de les investigacions es va comprovar que la menor havia sigut assistida en una ocasió en un centre de salut, adduint que havia caigut per les escales. Finalment la mare de la jove ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i la menor ingressada en un centre de menors.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.