Una dona detinguda per maltractar a la seua filla, menor d’edat, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments habituals a la seua filla menor d’edat. Pel que pareix, eixos fets es venen donant des que tenia sis anys.

 

Els policies van començar la investigació en recollir una denúncia d’una menor, de 16 anys, que al costat d’un educador, manifestava que sa mare la maltractava des dels sis anys, pegant-li fortes pallisses, agredint-la amb el cinturó o la sabatilla. En una ocasió, li va cremar, en una altra li va pegar amb un pal en la cara i, fins i tot, li va donar una mossegada. També va relatar que la humiliava i insultava.

 

A conseqüència de les investigacions es va comprovar que la menor havia sigut assistida en una ocasió en un centre de salut, adduint que havia caigut per les escales. Finalment la mare de la jove ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i la menor ingressada en un centre de menors.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.
FILMOTECA D'ESTIU