Una dona detinguda per maltractar a la seua filla, menor d’edat, en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 43 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments habituals a la seua filla menor d’edat. Pel que pareix, eixos fets es venen donant des que tenia sis anys.

 

Els policies van començar la investigació en recollir una denúncia d’una menor, de 16 anys, que al costat d’un educador, manifestava que sa mare la maltractava des dels sis anys, pegant-li fortes pallisses, agredint-la amb el cinturó o la sabatilla. En una ocasió, li va cremar, en una altra li va pegar amb un pal en la cara i, fins i tot, li va donar una mossegada. També va relatar que la humiliava i insultava.

 

A conseqüència de les investigacions es va comprovar que la menor havia sigut assistida en una ocasió en un centre de salut, adduint que havia caigut per les escales. Finalment la mare de la jove ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i la menor ingressada en un centre de menors.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de ser advertida de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerida.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.