13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Una dona detinguda per provocar quatre incendis en una nit en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de danys, després de, pel que pareix, pegar foc a dos contenidors, a la roda d’una furgoneta i a la reixa del baix d’un edifici.

 

Els fets han passat durant la matinada del dijous, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat, a on hi havia una furgoneta en flames. Els policies van acudir immediatament al lloc i una volta allí van comprovar que havia cremat la roda d’una furgoneta que es trobava estacionada en la via pública.

 

Poc després, els agents van ser avisats de nou, indicant-los que eixia fum des d’una finestra del baix d’un edifici. Quan van arribar, van comprovar que la reixa i part de la façana es trobaven cremades i van trobar restes de cera calenta sobre la reixa.  Eixa mateixa nit també es va produir l’incendi de dos contenidors en l’avinguda de la Ribera.

 

Els agents van donar diferents batudes per la zona a fi de trobar a la persona autora dels fets i finalment, van trobar a una dona en l’avinguda de la Hispanitat i que portava un encenedor en la mà i un altre en la butxaca, qui va manifestar als policies que havia sigut ella la que havia provocat tots els incendis anteriors. Per tot això, van detindre a la dona, amb antecedents policials, com a presumpta autora d’un delicte de danys i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.