Una dona detinguda per provocar quatre incendis en una nit en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de danys, després de, pel que pareix, pegar foc a dos contenidors, a la roda d’una furgoneta i a la reixa del baix d’un edifici.

 

Els fets han passat durant la matinada del dijous, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat, a on hi havia una furgoneta en flames. Els policies van acudir immediatament al lloc i una volta allí van comprovar que havia cremat la roda d’una furgoneta que es trobava estacionada en la via pública.

 

Poc després, els agents van ser avisats de nou, indicant-los que eixia fum des d’una finestra del baix d’un edifici. Quan van arribar, van comprovar que la reixa i part de la façana es trobaven cremades i van trobar restes de cera calenta sobre la reixa.  Eixa mateixa nit també es va produir l’incendi de dos contenidors en l’avinguda de la Ribera.

 

Els agents van donar diferents batudes per la zona a fi de trobar a la persona autora dels fets i finalment, van trobar a una dona en l’avinguda de la Hispanitat i que portava un encenedor en la mà i un altre en la butxaca, qui va manifestar als policies que havia sigut ella la que havia provocat tots els incendis anteriors. Per tot això, van detindre a la dona, amb antecedents policials, com a presumpta autora d’un delicte de danys i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.