Una dona detinguda per provocar quatre incendis en una nit en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de danys, després de, pel que pareix, pegar foc a dos contenidors, a la roda d’una furgoneta i a la reixa del baix d’un edifici.

 

Els fets han passat durant la matinada del dijous, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat, a on hi havia una furgoneta en flames. Els policies van acudir immediatament al lloc i una volta allí van comprovar que havia cremat la roda d’una furgoneta que es trobava estacionada en la via pública.

 

Poc després, els agents van ser avisats de nou, indicant-los que eixia fum des d’una finestra del baix d’un edifici. Quan van arribar, van comprovar que la reixa i part de la façana es trobaven cremades i van trobar restes de cera calenta sobre la reixa.  Eixa mateixa nit també es va produir l’incendi de dos contenidors en l’avinguda de la Ribera.

 

Els agents van donar diferents batudes per la zona a fi de trobar a la persona autora dels fets i finalment, van trobar a una dona en l’avinguda de la Hispanitat i que portava un encenedor en la mà i un altre en la butxaca, qui va manifestar als policies que havia sigut ella la que havia provocat tots els incendis anteriors. Per tot això, van detindre a la dona, amb antecedents policials, com a presumpta autora d’un delicte de danys i ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.