Una dona detinguda per provocar quatre incendis en una nit en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de danys, després de, pel que pareix, pegar foc a dos contenidors, a la roda d’una furgoneta i a la reixa del baix d’un edifici.

 

Els fets han passat durant la matinada del dijous, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat, a on hi havia una furgoneta en flames. Els policies van acudir immediatament al lloc i una volta allí van comprovar que havia cremat la roda d’una furgoneta que es trobava estacionada en la via pública.

 

Poc després, els agents van ser avisats de nou, indicant-los que eixia fum des d’una finestra del baix d’un edifici. Quan van arribar, van comprovar que la reixa i part de la façana es trobaven cremades i van trobar restes de cera calenta sobre la reixa.  Eixa mateixa nit també es va produir l’incendi de dos contenidors en l’avinguda de la Ribera.

 

Els agents van donar diferents batudes per la zona a fi de trobar a la persona autora dels fets i finalment, van trobar a una dona en l’avinguda de la Hispanitat i que portava un encenedor en la mà i un altre en la butxaca, qui va manifestar als policies que havia sigut ella la que havia provocat tots els incendis anteriors. Per tot això, van detindre a la dona, amb antecedents policials, com a presumpta autora d’un delicte de danys i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.