Una dona detinguda per provocar quatre incendis en una nit en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, el Camp de Morvedre (València), a una dona de 41 anys com a presumpta autora d’un delicte de danys, després de, pel que pareix, pegar foc a dos contenidors, a la roda d’una furgoneta i a la reixa del baix d’un edifici.

 

Els fets han passat durant la matinada del dijous, quan els agents han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat, a on hi havia una furgoneta en flames. Els policies van acudir immediatament al lloc i una volta allí van comprovar que havia cremat la roda d’una furgoneta que es trobava estacionada en la via pública.

 

Poc després, els agents van ser avisats de nou, indicant-los que eixia fum des d’una finestra del baix d’un edifici. Quan van arribar, van comprovar que la reixa i part de la façana es trobaven cremades i van trobar restes de cera calenta sobre la reixa.  Eixa mateixa nit també es va produir l’incendi de dos contenidors en l’avinguda de la Ribera.

 

Els agents van donar diferents batudes per la zona a fi de trobar a la persona autora dels fets i finalment, van trobar a una dona en l’avinguda de la Hispanitat i que portava un encenedor en la mà i un altre en la butxaca, qui va manifestar als policies que havia sigut ella la que havia provocat tots els incendis anteriors. Per tot això, van detindre a la dona, amb antecedents policials, com a presumpta autora d’un delicte de danys i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.