Una dona detinguda per simular ser víctima d’un robatori violent en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una dona de 37 anys acusada de denunciar falsament un robatori amb violència en el que dos jóvens a bord d’una moto li havien pegat una estirada furtant-li una bossa amb més de 6.000 euros en efectiu, fruit la recaptació d’un comerç.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la presumpta víctima va fer una telefonada a la sala del 091 en la que denunciava que acabava de ser víctima d’un robatori amb violència per part de dos individus que anaven en una moto i li havien pegat una estirada.

 

Immediatament es van desplaçar fins al lloc diferents dotacions policials pertanyents a la Brigada Local de Seguretat Ciutadana de Benidorm, i van atendre la presumpta víctima que, poc després, va formular la denúncia en Comissaria.

 

El relat de la víctima no quadrava amb les càmeres de vigilància

En el relat, la denunciant va manifestar que es dirigia a ingressar una quantitat de diners al banc quan dos jóvens en una moto li van robar la borsa amb els diners. Els investigadors de la Comissaria, una volta formulada la denúncia, van començar a fer les primeres perquisicions.

 

Amb l’estudi de les càmeres de vigilància de la zona i amb les declaracions dels testimonis prompte van tindre consciència que alguna cosa no quadrava amb el que la presumpta víctima havia comptat. Amb totes proves sobre la taula, després d’haver comprovat amb els enregistraments de les càmeres de seguretat que no havia ocorregut el relatat en la denúncia, van citar novament a la presumpta víctima.

 

La dona en vore’s descoberta, va manifestar que s’ho havia «inventat tot» i que el que realment havia passat és que, en eixir del treball, havia «anat de compres» i en eixe itinerari degué perdre els diners o algú li ho hauria furtat. Els agents novament van obrir una altra investigació per a determinar si realment s’havia produït un furt o un extraviament.

 

Les càmeres de vigilància i els testimonis van tornar a posar de manifest que el relatat era «fals» i que el que havia passat era que la víctima s’havia quedat amb els diners i ho havia denunciat inicialment com un robatori amb violència per a tindre un benefici econòmic al mateix temps que al local l’assegurança li reposava els diners robats.

 

Finalment els agents van arrestar a la dona a la que van acusar de simulació de delicte i apropiació indeguda, i que va ser sentida en declaració novament en la Comissària de Benidorm, esta volta assistida per un advocat i en qualitat de detinguda.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.