Una dona detinguda per simular ser víctima d’un robatori violent en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una dona de 37 anys acusada de denunciar falsament un robatori amb violència en el que dos jóvens a bord d’una moto li havien pegat una estirada furtant-li una bossa amb més de 6.000 euros en efectiu, fruit la recaptació d’un comerç.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la presumpta víctima va fer una telefonada a la sala del 091 en la que denunciava que acabava de ser víctima d’un robatori amb violència per part de dos individus que anaven en una moto i li havien pegat una estirada.

 

Immediatament es van desplaçar fins al lloc diferents dotacions policials pertanyents a la Brigada Local de Seguretat Ciutadana de Benidorm, i van atendre la presumpta víctima que, poc després, va formular la denúncia en Comissaria.

 

El relat de la víctima no quadrava amb les càmeres de vigilància

En el relat, la denunciant va manifestar que es dirigia a ingressar una quantitat de diners al banc quan dos jóvens en una moto li van robar la borsa amb els diners. Els investigadors de la Comissaria, una volta formulada la denúncia, van començar a fer les primeres perquisicions.

 

Amb l’estudi de les càmeres de vigilància de la zona i amb les declaracions dels testimonis prompte van tindre consciència que alguna cosa no quadrava amb el que la presumpta víctima havia comptat. Amb totes proves sobre la taula, després d’haver comprovat amb els enregistraments de les càmeres de seguretat que no havia ocorregut el relatat en la denúncia, van citar novament a la presumpta víctima.

 

La dona en vore’s descoberta, va manifestar que s’ho havia «inventat tot» i que el que realment havia passat és que, en eixir del treball, havia «anat de compres» i en eixe itinerari degué perdre els diners o algú li ho hauria furtat. Els agents novament van obrir una altra investigació per a determinar si realment s’havia produït un furt o un extraviament.

 

Les càmeres de vigilància i els testimonis van tornar a posar de manifest que el relatat era «fals» i que el que havia passat era que la víctima s’havia quedat amb els diners i ho havia denunciat inicialment com un robatori amb violència per a tindre un benefici econòmic al mateix temps que al local l’assegurança li reposava els diners robats.

 

Finalment els agents van arrestar a la dona a la que van acusar de simulació de delicte i apropiació indeguda, i que va ser sentida en declaració novament en la Comissària de Benidorm, esta volta assistida per un advocat i en qualitat de detinguda.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.