Una dona detinguda per simular ser víctima d’un robatori violent en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una dona de 37 anys acusada de denunciar falsament un robatori amb violència en el que dos jóvens a bord d’una moto li havien pegat una estirada furtant-li una bossa amb més de 6.000 euros en efectiu, fruit la recaptació d’un comerç.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la presumpta víctima va fer una telefonada a la sala del 091 en la que denunciava que acabava de ser víctima d’un robatori amb violència per part de dos individus que anaven en una moto i li havien pegat una estirada.

 

Immediatament es van desplaçar fins al lloc diferents dotacions policials pertanyents a la Brigada Local de Seguretat Ciutadana de Benidorm, i van atendre la presumpta víctima que, poc després, va formular la denúncia en Comissaria.

 

El relat de la víctima no quadrava amb les càmeres de vigilància

En el relat, la denunciant va manifestar que es dirigia a ingressar una quantitat de diners al banc quan dos jóvens en una moto li van robar la borsa amb els diners. Els investigadors de la Comissaria, una volta formulada la denúncia, van començar a fer les primeres perquisicions.

 

Amb l’estudi de les càmeres de vigilància de la zona i amb les declaracions dels testimonis prompte van tindre consciència que alguna cosa no quadrava amb el que la presumpta víctima havia comptat. Amb totes proves sobre la taula, després d’haver comprovat amb els enregistraments de les càmeres de seguretat que no havia ocorregut el relatat en la denúncia, van citar novament a la presumpta víctima.

 

La dona en vore’s descoberta, va manifestar que s’ho havia «inventat tot» i que el que realment havia passat és que, en eixir del treball, havia «anat de compres» i en eixe itinerari degué perdre els diners o algú li ho hauria furtat. Els agents novament van obrir una altra investigació per a determinar si realment s’havia produït un furt o un extraviament.

 

Les càmeres de vigilància i els testimonis van tornar a posar de manifest que el relatat era «fals» i que el que havia passat era que la víctima s’havia quedat amb els diners i ho havia denunciat inicialment com un robatori amb violència per a tindre un benefici econòmic al mateix temps que al local l’assegurança li reposava els diners robats.

 

Finalment els agents van arrestar a la dona a la que van acusar de simulació de delicte i apropiació indeguda, i que va ser sentida en declaració novament en la Comissària de Benidorm, esta volta assistida per un advocat i en qualitat de detinguda.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.