Una dona detinguda per simular ser víctima d’un robatori violent en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una dona de 37 anys acusada de denunciar falsament un robatori amb violència en el que dos jóvens a bord d’una moto li havien pegat una estirada furtant-li una bossa amb més de 6.000 euros en efectiu, fruit la recaptació d’un comerç.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la presumpta víctima va fer una telefonada a la sala del 091 en la que denunciava que acabava de ser víctima d’un robatori amb violència per part de dos individus que anaven en una moto i li havien pegat una estirada.

 

Immediatament es van desplaçar fins al lloc diferents dotacions policials pertanyents a la Brigada Local de Seguretat Ciutadana de Benidorm, i van atendre la presumpta víctima que, poc després, va formular la denúncia en Comissaria.

 

El relat de la víctima no quadrava amb les càmeres de vigilància

En el relat, la denunciant va manifestar que es dirigia a ingressar una quantitat de diners al banc quan dos jóvens en una moto li van robar la borsa amb els diners. Els investigadors de la Comissaria, una volta formulada la denúncia, van començar a fer les primeres perquisicions.

 

Amb l’estudi de les càmeres de vigilància de la zona i amb les declaracions dels testimonis prompte van tindre consciència que alguna cosa no quadrava amb el que la presumpta víctima havia comptat. Amb totes proves sobre la taula, després d’haver comprovat amb els enregistraments de les càmeres de seguretat que no havia ocorregut el relatat en la denúncia, van citar novament a la presumpta víctima.

 

La dona en vore’s descoberta, va manifestar que s’ho havia «inventat tot» i que el que realment havia passat és que, en eixir del treball, havia «anat de compres» i en eixe itinerari degué perdre els diners o algú li ho hauria furtat. Els agents novament van obrir una altra investigació per a determinar si realment s’havia produït un furt o un extraviament.

 

Les càmeres de vigilància i els testimonis van tornar a posar de manifest que el relatat era «fals» i que el que havia passat era que la víctima s’havia quedat amb els diners i ho havia denunciat inicialment com un robatori amb violència per a tindre un benefici econòmic al mateix temps que al local l’assegurança li reposava els diners robats.

 

Finalment els agents van arrestar a la dona a la que van acusar de simulació de delicte i apropiació indeguda, i que va ser sentida en declaració novament en la Comissària de Benidorm, esta volta assistida per un advocat i en qualitat de detinguda.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.