21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una dona detinguda per simular ser víctima d’un robatori violent en Benidorm

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a una dona de 37 anys acusada de denunciar falsament un robatori amb violència en el que dos jóvens a bord d’una moto li havien pegat una estirada furtant-li una bossa amb més de 6.000 euros en efectiu, fruit la recaptació d’un comerç.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, la presumpta víctima va fer una telefonada a la sala del 091 en la que denunciava que acabava de ser víctima d’un robatori amb violència per part de dos individus que anaven en una moto i li havien pegat una estirada.

 

Immediatament es van desplaçar fins al lloc diferents dotacions policials pertanyents a la Brigada Local de Seguretat Ciutadana de Benidorm, i van atendre la presumpta víctima que, poc després, va formular la denúncia en Comissaria.

 

El relat de la víctima no quadrava amb les càmeres de vigilància

En el relat, la denunciant va manifestar que es dirigia a ingressar una quantitat de diners al banc quan dos jóvens en una moto li van robar la borsa amb els diners. Els investigadors de la Comissaria, una volta formulada la denúncia, van començar a fer les primeres perquisicions.

 

Amb l’estudi de les càmeres de vigilància de la zona i amb les declaracions dels testimonis prompte van tindre consciència que alguna cosa no quadrava amb el que la presumpta víctima havia comptat. Amb totes proves sobre la taula, després d’haver comprovat amb els enregistraments de les càmeres de seguretat que no havia ocorregut el relatat en la denúncia, van citar novament a la presumpta víctima.

 

La dona en vore’s descoberta, va manifestar que s’ho havia «inventat tot» i que el que realment havia passat és que, en eixir del treball, havia «anat de compres» i en eixe itinerari degué perdre els diners o algú li ho hauria furtat. Els agents novament van obrir una altra investigació per a determinar si realment s’havia produït un furt o un extraviament.

 

Les càmeres de vigilància i els testimonis van tornar a posar de manifest que el relatat era «fals» i que el que havia passat era que la víctima s’havia quedat amb els diners i ho havia denunciat inicialment com un robatori amb violència per a tindre un benefici econòmic al mateix temps que al local l’assegurança li reposava els diners robats.

 

Finalment els agents van arrestar a la dona a la que van acusar de simulació de delicte i apropiació indeguda, i que va ser sentida en declaració novament en la Comissària de Benidorm, esta volta assistida per un advocat i en qualitat de detinguda.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.