17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Una dona dóna a llum un bebé després de passar 24 dies ingressada en l’UCI per Covid a Vinaròs

Fátima és una pacient embarassada que va romandre 24 dies ingressada en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital comarcal de Vinaròs per COVID-19 durant la tercera ona de la pandèmia. Esta setmana, ja recuperada d’esta malaltia, ha donat a llum a Almás, un bebé sa.

La pacient ha mostrat el seu agraïment a l’equip de professionals del Departament de Salut de Vinaròs i especialment als serveis de Ginecologia i Obstetrícia i a la Unitat de Vigilància intensiva, “per la seua implicació i humanitat” en l’assistència rebuda des del seu positiu en COVID-19 i posterior hospitalització, fins al naixement del seu fill.

La dona va ingressar en l’UCI durant la tercera ona de la pandèmia, coincidint amb una alta taxa d’incidència de la infecció per coronavirus i va requerir un control especial de la gestació per a evitar complicacions al llarg del procés que afectaren tant l’embaràs, com a ella mateixa i al fetus.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un jove de 21 anys i un altre resulta ferit greu en un atropellament a Castelló

Un atropellament anit al carrer Alemanya de Castelló se salda amb un jove mort i un altre ferit greu. El CICU va activar una SAMU que va confirmar la mort i va traslladar al ferit a l'Hospital General.

La Generalitat ha activat un És-Alert a Castelló pels forts vents

La Generalitat ha enviat un És-Alert als mòbils de Castelló per a alertar de ratxes molt intenses previstes este dissabte. Es demanen desplaçaments mínims i seguir canals oficials.

Bombers atenen prop d’un centenar d’incidències per vent a Castelló i Alacant

Les ratxes de vent han obligat els consorcis a atendre desenes d'intervencions, amb alerta roja a Castelló i sense ferits a Alacant. S'han reforçat parcs i llançat avisos de precaució.

Bigas va demanar calma a l’Elx: les ratxes passen i els resultats arribaran

Pedro Bigas va cridar a no dramatitzar la ratxa de set jornades sense guanyar i va sostindre que els resultats arribaran. Va reclamar solidesa arrere i confiança en el pla.

El València Basket s’aferra a la segona plaça a Andorra abans de la Copa

L'equip taronja visita al Morabanc Andorra amb la segona posició en joc i la Copa del Rei molt a la vora. Arriba de caure a Badalona i de reaccionar en l'Eurolliga.

Renfe suspén hui Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani i entre València i Castelló pel temporal

Renfe ha suspés durant tot el dissabte els servicis de Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani entre la Comunitat Valenciana i Catalunya pel vent. Tres trens entre València i Castelló han sigut cancel·lats i la C-6 de Rodalia manté la normalitat.

Detenen a Alcoi a un empresari tèxtil per emprar estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi al responsable d'una empresa de reciclatge de roba de segona mà per contractar estrangers sense alta ni contracte. En la inspecció es van localitzar quatre treballadors, dos d'ells en situació irregular.

Els fisioterapeutes reclamen més presència en la sanitat pública i especialitats oficials

El degà del ICOFCV, Josep Benítez, defén que reforçar la fisioteràpia en el sistema públic agilitza processos i reduïx costos, i urgix reconéixer especialitats.