Una dona dóna a llum un bebé després de passar 24 dies ingressada en l’UCI per Covid a Vinaròs

Fátima és una pacient embarassada que va romandre 24 dies ingressada en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital comarcal de Vinaròs per COVID-19 durant la tercera ona de la pandèmia. Esta setmana, ja recuperada d’esta malaltia, ha donat a llum a Almás, un bebé sa.

La pacient ha mostrat el seu agraïment a l’equip de professionals del Departament de Salut de Vinaròs i especialment als serveis de Ginecologia i Obstetrícia i a la Unitat de Vigilància intensiva, «per la seua implicació i humanitat» en l’assistència rebuda des del seu positiu en COVID-19 i posterior hospitalització, fins al naixement del seu fill.

La dona va ingressar en l’UCI durant la tercera ona de la pandèmia, coincidint amb una alta taxa d’incidència de la infecció per coronavirus i va requerir un control especial de la gestació per a evitar complicacions al llarg del procés que afectaren tant l’embaràs, com a ella mateixa i al fetus.
 

Últimes notícies

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.