19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Una dona dóna a llum un bebé després de passar 24 dies ingressada en l’UCI per Covid a Vinaròs

Fátima és una pacient embarassada que va romandre 24 dies ingressada en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital comarcal de Vinaròs per COVID-19 durant la tercera ona de la pandèmia. Esta setmana, ja recuperada d’esta malaltia, ha donat a llum a Almás, un bebé sa.

La pacient ha mostrat el seu agraïment a l’equip de professionals del Departament de Salut de Vinaròs i especialment als serveis de Ginecologia i Obstetrícia i a la Unitat de Vigilància intensiva, “per la seua implicació i humanitat” en l’assistència rebuda des del seu positiu en COVID-19 i posterior hospitalització, fins al naixement del seu fill.

La dona va ingressar en l’UCI durant la tercera ona de la pandèmia, coincidint amb una alta taxa d’incidència de la infecció per coronavirus i va requerir un control especial de la gestació per a evitar complicacions al llarg del procés que afectaren tant l’embaràs, com a ella mateixa i al fetus.
 

Últimes notícies

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.