14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Una dona dóna a llum un bebé després de passar 24 dies ingressada en l’UCI per Covid a Vinaròs

Fátima és una pacient embarassada que va romandre 24 dies ingressada en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital comarcal de Vinaròs per COVID-19 durant la tercera ona de la pandèmia. Esta setmana, ja recuperada d’esta malaltia, ha donat a llum a Almás, un bebé sa.

La pacient ha mostrat el seu agraïment a l’equip de professionals del Departament de Salut de Vinaròs i especialment als serveis de Ginecologia i Obstetrícia i a la Unitat de Vigilància intensiva, “per la seua implicació i humanitat” en l’assistència rebuda des del seu positiu en COVID-19 i posterior hospitalització, fins al naixement del seu fill.

La dona va ingressar en l’UCI durant la tercera ona de la pandèmia, coincidint amb una alta taxa d’incidència de la infecció per coronavirus i va requerir un control especial de la gestació per a evitar complicacions al llarg del procés que afectaren tant l’embaràs, com a ella mateixa i al fetus.
 

Últimes notícies

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.