Esta vesprada de dimarts s’ha produït un incendi en una casa del carrer de Cervantes de la ciutat de València en el que una dona ha acabat ferida.
Segons ha informat el Cos Municipal de Bombers a través del seu compte de Twitter, el foc s’ha registrat en el menjador de la casa, cremant-se uns 20 metres, i el fum ha arribat a altres parts de la casa. La víctima tenia cremades en les mans i presentava inhalació de fum.
Servei incendi de vivenda
C/ Cervantes segon pis
El foc va afectar un saló d’uns 20 m² , la calor i el fum a la resta de la vivenda
Propietària atesa per inhalació de fum i cremades a les mans.
Traslladada a l’Hospital La Fe@AjuntamentVLC pic.twitter.com/BFf9tUdton— BombersAjuntamentValència (@bomberosvlc) October 7, 2020
A causa de les ferides, la dona ha sigut traslladada fins a l’hospital Universitari de la Fe de la capital valenciana. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.