Una dona ferida en cremar-se sa casa en Villena

 

Este matí de dilluns, cap a les 11.35 hores, s’ha produït un incendi en una casa ubicada en el carrer de Sant Crispí de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), en el que una dona de 45 anys ha acabat ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). Una volta allí, l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava cremades en les mans i en la cara.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins al Centre de Salut Integrat de la localitat. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.

Lucas Cepeda es reivindica amb un gol clau en el moment més delicat de l’Elx

El xilé Lucas Cepeda va firmar el seu primer gol en LaLiga amb l'Elx en un moment crític per a l'equip i es guanya pes en els plans de Eder Sarabia.

La Renda 2025 confirma que les ajudes per la dana queden exemptes d’IRPF

Les ajudes per la dana d'octubre de 2024 concedides pel Govern, la Generalitat i els ajuntaments no tributen en l'IRPF de la Renda 2025, segons l'Agència Tributària.

El futur Parc Central d’Alacant sumarà un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir els barris hui separats per la infraestructura ferroviària.

La defensa de Salomé Pradas recorre per a obtindre la transcripció literal del seu acarament amb Conca

La defensa de Salomé Pradas presenta un recurs de reposició per a aconseguir la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb José Manuel Cuenca, que el tribunal ha rebutjat en considerar suficient la gravació.

El Parc Central d’Alacant suma un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El Parc Central d'Alacant incorporarà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a cosir barris i transformar la mobilitat.