20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una dona ferida greu en caure-li un andami damunt en Almassora

 

Esta vesprada de dimarts, 23 de març, cap a les 15.25 hores, s’ha produït un accident en caure un andami damunt d’una dona de 45 anys en l’avinguda José Ortiz de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). 

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava diferents ferides de consideració greu.

 

Després de ser estabilitzada, la dona de 45 anys ha sigut traslladada fins a l’hospital General Universitari de Castelló. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

Xifres dels accidents laborals

Entre els mesos de gener i febrer del 2021 en el territori valencià es van registrar un total de 42.509 accidents amb baixa en jornada de treball, amb una disminució de 10.276 casos en relació amb el mateix període de l’any anterior i que representa una
reducció del 19,5%.

 

Pel que fa als sectors, la distribució del total dels accidents és la següent: el sector agrari amb 3.427 casos representa un 8,1%, la indústria amb 9.837 casos representa un 23,1%, la construcció amb 6.646 casos representa un 15,6% i els serveis amb 22.599 casos representa un 53,2%.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.

La Generalitat informa la jutgessa d’Alacant d’ocupants no adjudicataris en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La Generalitat ha traslladat al jutjat que investiga les VPP de la Platja de Sant Joan que hi ha empadronats que no van ser adjudicataris. L'encreuament de dades amb els visats ja està en mans de la magistrada.

Víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions de víctimes han declarat en la comissió d'investigació de Les Corts i han lamentat la falta d'avisos i la descoordinació. Han demanat mesures per a evitar que un episodi similar torne a causar 230 víctimes i danys tan greus.