13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Una dona ferida en ofegar-se dins d’una piscina en l’Alcora

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 18.15 hores, una dona de 73 anys ha acabat ferida en quedar-se inconscient dins d’una piscina en la localitat d’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). Un volta allí, l’equip mèdic ha assistit a la dona, qui presentava símptomes d’ofegament.

 

Una volta estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins a l’hospital General Universitari de Castelló. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.