Conductora ferida en xocar el seu cotxe contra un camió en Fuente del Jarro, Paterna

Cotxe accidentat en Paterna

Estat en què ha quedat el cotxe accidentat en Fuente del Jarro (Paterna) | Bombers de València

 

Els Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat a una dona de 38 anys que havia quedat atrapada en un accident entre un cotxe i un camió en el polígon de Fuente del Jarro de Paterna, en la comarca de l’Horta (València).

 

L’incident s’ha produït passades les cinc de la matinada, quan s’ha registrat un accident de trànsit al carrer de Sevilla del polígon industrial amb un turisme i un camió implicats, segons ha informat el Consorci. Fins al lloc, s’han mobilitzat tres dotacions, amb nou bombers, dels parcs de Paterna i Burjassot, que han alliberat a una dona que havia quedat atrapada en el seu vehicle.

 

 

A més, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que ha atés a la dona i l’ha traslladada a l’Hospital de Manises per politraumatismes, segons Emergències. El seu estat, ara per ara, no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.