Conductora ferida en xocar el seu cotxe contra un camió en Fuente del Jarro, Paterna

Cotxe accidentat en Paterna

Estat en què ha quedat el cotxe accidentat en Fuente del Jarro (Paterna) | Bombers de València

 

Els Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat a una dona de 38 anys que havia quedat atrapada en un accident entre un cotxe i un camió en el polígon de Fuente del Jarro de Paterna, en la comarca de l’Horta (València).

 

L’incident s’ha produït passades les cinc de la matinada, quan s’ha registrat un accident de trànsit al carrer de Sevilla del polígon industrial amb un turisme i un camió implicats, segons ha informat el Consorci. Fins al lloc, s’han mobilitzat tres dotacions, amb nou bombers, dels parcs de Paterna i Burjassot, que han alliberat a una dona que havia quedat atrapada en el seu vehicle.

 

 

A més, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que ha atés a la dona i l’ha traslladada a l’Hospital de Manises per politraumatismes, segons Emergències. El seu estat, ara per ara, no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.